Thursday, December 31, 2009

“detguag”!! UMNO KEDAH TERJERAT??



SEDAR ATAU MASIH LENA.. PEMIMPIN UMNO KEDAH YANG DOK ADA !!

…………POLITIK BANGSA AKAN KARAM BEGITU SAJA ANGKARA DI “PERALAT” KAN NAMA DAN JAWATAN MEREKA!!!

APAKAH “Detguag" Blogger yang tidak asing di Kedah..

DAPAT MENYELAMATKAN NAMA BAIK DAN POLITIK BANGSA DARI TERUS DIPERALATKAN OLEH TALI BARUT BANGSA??

HANYA “DETGUAG” DAN PEMIMPIN TERTINGGI UMNO KEDAH SAJA ADA JAWAPANNYA!

ITUPUN JIKA MASIH ADA KERJASAMA PEMIMPIN UMNO YANG ADA!!…???!!!

TERIMA KASIH !! “detguag” !!!

Kami tunggu cerita dari anda!!

Teruskan usha anda demi bangsa !! itu pun jika pemimpin UMNO Kedah sanggup turun padang dan sudi mendengar rintihan dari suara anda…dan suara rakyat biasa demi kebaikkan mereka dan politik bangsa!!

TAPI….. SANGGUPKAH PEMIMPIN UMNO INI MENGADAP RAKYAT BIASA HANYA SEKADAR BLOGGER YANG DIGULUNGKAN SEBAGAI BLOGGER “cilaka” OLEH MURSYIDUL AM PAS HARI INI!!

UMNO janganlah terjerat dengan ranjau yang dipasang disegenap lorong dan denai oleh musuh bangsa yang senantiasa terjaga !!

Pru13 kian hampir menentukan nasib bangsa janganlah terlalu kemaruk pada nama dan jawatan yang ada kerana “KUASA” adalah musuh utama anda yang meranapkan politik bangsa!!

Pada pemimpin UMNO Kedah terjagalah dari lena kesianlah pada rakyat jelata yang cuba menyelamat politik bangsa demi perut hangpa juga!!

Komentar :

ada 4 comments ke ““detguag”!! UMNO KEDAH TERJERAT??”
kijang said...
pada hari 

salam kwn...selamt tahun baru.. semuga tahun baru ini kita mulakan azam yang baru..semuga tahun 2010 lebih baik lagi azam kita dari tahun 2009...insyaallah

Anonymous said...
pada hari 

salam. Terima kasih Kijang.Dan "Selamat Tahun Baru" Insyaallah mudah-mudahan apa yang diucapkan oleh kijang sama-sama kita dan rakan-rakan serta seluruh umat Islam mendapat keredaan dari Allah swt.

Dan Allhamdulillah kudrat yang masih diberikan Allah swt pada kita hari masih kekal seperti hari-hari semalam dan sebelumnnya.Moga-moga kita dapat memunafaatkan sisa-sisa usia yang masih ada untuk menentang sekutu-sekutu kapiaq harbi demi Allah swt.

Dan harapan GMC juga moga-moga Allah swt dapat kembalikan sekutu puak-puak kapiaq harbi(PAS) hari ini kembali pada perjuangan asal mereka bukan terus berada dalam selimut yang Maha Thaghut dan maha kapiaq hari ini.

Amin

Detguaq said...
pada hari 

Salam GMC,

Saya dah maklumkan perkara yang kita bincangkan dengan seseorang ysng mempunyai akses dengan jabatan tertentu kerajaan negeri, insyaAllah kita akan usaha agar perkara ni dapat diselesaikan sepantas mungkin

Anonymous said...
pada hari 

salam.

Terima Kasih Detguag.Mogo-moga usha anda beroleh kejayaan.. politik bangsa dapat diselamatkan dari ancaman puak2 tali barut.
Wassallam

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.