Thursday, January 28, 2010

DIBAWAH KERAJAAN FIR'AUN KECIK ....BABAK SETERUSNYA PULA!!

LAKUNAN ATAU SATU SANDIWAR BERSIRI PAKATAN KAPIAQ HARBI…….SAMAKIN TERSEPIT DENGAN KES BOSSNYA KIAN HEBAT LAKUNAN MEREKA …..

TERBARU…SEPERTI MIRIP SANDIWARA DAP DAN PAS DIKEDAH DULU SAJA…MASAKAN GUNA SKRIP YANG SERUPA JUGA…


KESUDAHAN CERITA RIBUT DALAM CAWAN KOPI SAJA
…… Rakyat terpedaya dengan putaq belit mereka ! !



Selepas rebut dalam cawan kopi kini…ujud pula Fir’aun kecil dalam Pakatan politik mereka …dengan keputusan 23 suara menyokong zulnordi di pecat dan 2 menentang!

Yang peliknya keputusan ditangguh sebulan lagi….!! untuk apa? Jika benar ZulNordin duri dalam daging politik mereka…dan bukan liabilitynya.

Apa pun sandiwara bersiri dengan babak cabar mencabar ini masih belum menampakkan realitynya…yang jelas ia rekaan semata-mata.

UMNO jangan leka dengan persembahan sandiwara pelakun-pelakun mereka….


"Zul Noordin pejuang sejati atau 'duri dalam daging'"

"Apa ini? Bercakap mengenai Islam pun tak boleh? Hendak mengkritik kawan yang menentang Islam pun tak boleh?" -http://www.merdekareview.com

“Bersedia menghadapi sebarang kemungkinan termasuk dipecat daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) berikutan ketegasannya dalam memperjuangkan isu berkaitan Islam”

‘‘Tidak apa saya tunggulah sebulan apa yang hendak dilakukan oleh jawatankuasa disiplin parti kerana ia dilaksanakan berdasarkan kepada peruntukan parti, itu hak mereka, tetapi saya juga ada hak.

‘‘Malahan saya tidak perlu pun tunggu sebulan untuk mengambil pendirian dan membuat keputusan, saya ada pilihan berbuat demikian tanpa menunggu jawatankuasa disiplin,’’


Andainya benar bercakap mengenai Islam pun tak boleh? Hendak mengkritik kawan yang menentang Islam pun tak boleh?"

Elok ZulNordin jangan terus bersandiwara selagi penyokong dikawasannya masih percaya..jangan tunggu sampai nilai dirinya menjadi kupang tembaga ditendang keluar oleh sekutu fir’aun kecil yang ada.

Keluar saja dari pakatan kapiaq harbi segera…tidak perlu menungu esok atau lusa…masihkah Zul Nordin percaya perjuangan bersama Fir’aun yang ada.


Kita tunggu kesudahan sandiwara mereka jika kita masih kurang pecaya.. ia sekadar sandiwara murahan saja ! untuk menunjukkan kehebatan domkrasinya POLITIK mereka melebihi demokrasinya politik bangsa !!

Itulah sebenarnya massage yang ingin sampaikan pada bangsa melalui lakunan dan sadiwara ciptaan mereka.Disamping meraih publisiti murahan bersama media..mencari Glamour semetara kuasa masih ada !!

Hebat nya mereka memutar belit bangsa...hanya melalui lakunan saja... bangsa sudah terpedaya!!

Syabas pelakun-pelakun kapiaq harbi yang ada!!

Tunggulah babak yang seterusnya pula....Aduka taruna UMNO yang taja!!sesudah menunding jari UMNO membakar gereja!

Allahuakbar !! Maha putaq belitnya pemimpin mereka menunding jari pada politik bangsa!

Apa agenda Politik mereka kepada bangsa 24 bulan mentadbir negeri?? hanya putar belit dan bercakar sesama sendiri mampu dihidang pada bangsa untuk menelannya.

wassallam.apbs.

Komentar :

ada 0 comments ke “DIBAWAH KERAJAAN FIR'AUN KECIK ....BABAK SETERUSNYA PULA!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.