Thursday, January 28, 2010

PKR TIDAK MAMPU BAWA PERUBAHAN-AKHIRNYA ZAID TERTIPU DENGAN JENAMA!!

PKR tidak mampu bawa perubahan
http://www.sinarharian.com.my/com

“PKR hari ini tak jauh bezanya dengan UMNO, cuma ia hanya seperti acuan atau ‘a poor man’s version of’ UMNO. Hanya yang mudah dan ‘expedient’,”

Zaid hairan melihat keadaan , seolah-olah Zulkifli Nordin adalah seorang yang tidak boleh disentuh oleh parti.

“Entah mengapa ada keistimewaan itu dan sebab itulah beliau menggelar sesiapa saja yang mengkritiknya sebagai firaun kecil dengan merujuk kepada pegawai parti yang tidak ada taring seperti saya,”

Zaid akui … ““PKR hari ini tak jauh bezanya dengan UMNO”-


Hakikatnya, pemilik saham Pepsi juga pemilik saham Coke juga seperti yang dimaksudkan oleh Hisyam Rais dalam tulisannya.

Puma dan Adidas dua beradik yang membuka peniagaan yang sama – satu kedai di kiri jalan dan sebuah lagi di kanan jalan. Lalu saya bertanya, siapa yang dapat membezakan Pepsi dengan Coke?

Siapa yang dapat membezakan Adidas dengan Puma? Hakikatnya, pemilik saham Pepsi juga pemilik saham Coke. Kita wajib sedar bahawa kaum pemodal akan terus merancang untuk memastikan kepentingan ekonomi mereka selamat.

Apa yang mereka pertahankan bukan seekar kebun getah atau sebuah Kancil:- Hisyam Raiz.


Yang bangang hanya kita yang tidak dapat membezakannya saja disebalik diputaq belit melalui jenama Islam demokrasi tajaan mereka saja…..

Demokrasikah politik mereka .......bebaskah mereka bersuara hari ini???

Apa ini? Bercakap mengenai Islam pun tak boleh? Hendak mengkritik kawan yang menentang Islam pun tak boleh?"-Zul Nordin.

Inilah hakikat mereka bercakap tidak ada yang serupa bikin baik..PKR mau sekutu kapiaq Harbi yang hanya bijak mengkafirkan bangsa sendiri dan menunding jari kearah politik bangsa sendiri.

Komentar :

ada 0 comments ke “PKR TIDAK MAMPU BAWA PERUBAHAN-AKHIRNYA ZAID TERTIPU DENGAN JENAMA!!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.