Thursday, January 21, 2010

KENYATAAN AZIZAN RAZAK KALI INI MEMBAWA PETANDA!!

Kenapa Anwar mengelabah sangat...
http://www.agendadaily.com

Apa pun alasan, Datuk Seri Anwar Ibrahim memperolehi talian hayat satu minggu lagi sebelum perbicaraan penuh kes liwatnya dijalankan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur. Ini ekoran keputusan Mahkamah Persekutuan hari Rabu menangguhkan keputusan permohonan Anwar untuk mendapatkan dokumen-dokumen berkaitan perbicaraan liwatnya kepada 29 Januari depan dan perbicaraan kes liwatnya yang sepatutnya dijalankan pada 25 Januari ditanguh kepada 2 Februari.




Apakah kenyataan Azizan Razak kali ini dengan ayat sinonimnya..

“saya tak tau pa..pa..” membawa satu petanda bahawa talian Hayat Anwar sudah cukup tempoh dan Anwar semakin hampir kembali ke tempat asalnya….Kondo Villa Sungai Buluh.


Apa kata Azizan Razak kali ini…..

Kedah alu-alukan Hadi ganti Anwar.


ALOR SETAR - Pas Kedah mengalu-alukan jika Presiden parti itu Datuk Seri Abdul Hadi Awang dilantik sebagai Ketua Pembangkang di Dewan Rakyat menggantikan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Pesuruhjaya Pas Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, pihaknya bersikap terbuka dalam perkara itu dan sedia menerima sesiapa sahaja daripada kalangan pemimpin utama parti komponen Pakatan Rakyat (PR) untuk dipilih memegang jawatan tersebut.

“Kami sokong siapa sahaja untuk jawatan itu. Tidak kisahlah sama ada Anwar Ibrahim, Abdul Hadi atau Lim Kit Siang.

Mereka adalah pemimpin dalam Pakatan Rakyat. Jika Abdul Hadi yang dipilih, sebagai ahli Pas, kami sememangnya mengalu-alukan,” katanya.

Sebuah akhbar semalam melaporkan Anwar didakwa mahu menyerahkan jawatan Ketua Pembangkang kepada Abdul Hadi.

Azizan yang juga Menteri Besar Kedah berkata, sehingga kini, beliau belum menerima apa-apa maklumat berhubung perkara itu.

“Saya tidak dapat nak ulas lanjut sebab belum mendapat apa-apa maklumat pasal itu,” katanya.

Tengok...!! gaya Azizan Razak bertaici…”akhirnya saya tak tau pa..pa..kerana belum terima pa..pa..maklumat” itulah penutup ayat sinonimnya.

Komentar :

ada 2 comments ke “KENYATAAN AZIZAN RAZAK KALI INI MEMBAWA PETANDA!!”
YANG GAMBI said...
pada hari 

Salam bro, biasalah nak jaga hati member...... namaun apa yang jelas pakatan rompak rakyat sudah samapai masa rebahnya....... iblis, syaitan dan komunis sudah tidak boleh berselindung dari jubah dan serban TGNA lagi............

Detguaq said...
pada hari 

Tak penah tau apa-apa....apa yang dia tau?

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.