Friday, January 8, 2010

Mat Sabu terus berkokok walaupun pungkoq bergelumang dengan taik DAP !!


Inilah sikap manusia yang hipokrit !! dan manusia bernama Mat Sabu inilah juga diantara manusia dalam puak-puak PAS yang menggugurkan Negara Islam dari perjuangan PAS dalam satu Seminar PKR di Hotel Sri Malaysia Sungai Petani yang hadzir antaranya YB Chong Eng MP DAP bukit Mertajam !!!

Hari ini melalui lidah itu jugalah Mat sabu berkokok dan menyalak untuk “mengemukakan tuntutan kepada kerajaan pimpinan (Datuk Seri) Najib (Tun Razak) supaya menggubal undang-undang mencegah murtad”

Mengapa Mat Sabu dan sekutu-sekutu PAS yang sanggup bermandikan pancutan pili bomba FRU dan ada yang sanggup terlentang dan terbaring diatas jalan raya dengan berbagai gaya dan warna pengikat kepala,lebih-lebih lagi pula PAS mempunyai lebih ramai suara, mengapa tidak belarak macam orang gila bangkit bersuara?

Lebih-lebih lagi hari ini PAS sudah bersama bebagai bangsa dan agama yang kononnya sudah memahami perjuangan PAS, mengapa tidak berarak berdemontrasi dijalan raya dengan ratusan ribu lembu-lembu yang ada menuntut kerajaan pimpinan (Datuk Seri) Najib (Tun Razak) supaya menggubal undang-undang murtad yang belum ada??



Mengapa panglima-panglima PAS dan Panglima PKR al- Juburi termasuk panglima murtad yang pernah berkokok satu masa dulu sebelum ada kuasa tiba-tiba menjadi Iblis laknatullah yang bisu, buta dan tiba-tiba hilang suara…berkokok diluar gelangang saja!!

Jangan berwayang kulit dengan bangsa!!dalam pelembagaan sendiri “sebutan Islam pun tak ada”!!

Mat Sabuxxx!!… cukuplah tipu daya dan putar belit yang dilakukan oleh pemimpin PAS hari ini…renung-renunglah Mat Sabu rupa paras perjuangan PAS hari ini semakin jelas bersama DAP !!

Siapa hang dan sekutu-sekutu hang hari ini?? Yang nak bersuara gubal undang-undang murtad??….!!!

Hari ini sedarkah hang dan seluruh sahabat-sahabat dalam PAS.. masih Islamkah kalian seperti dulu atau sudah bertukar paras menjadi kapiaq harbi??

Isu apa agi yang PAS akan berkokok dan menyalak didepan bangsa hari ini ??

Isu rasuah? kronisme? nepotisme?salahguna kuasa? menipu,bohong,putar belit menyangak pangkat dan kuasa?skandal sex? semuanya PAS sudah lalui dengan pengalaman sendiri?



Siapa menolak hukum haram judi dan arak di Kedah hari ini???!!!!
MCA? DAP? PKR? MIC? UMNO ? BN ??..
Sudahlah Mat Sabu Oiiii..yang tolak Hukum Allah hari ini adalah al-Ustaz PAS sendiri iaitu Azizan Razak..dengan alasan sinonimnya…

”saya tak tau..pa..paaa!!!..dari dulu sampai ke la ni ”!!

Jangan butakan mata dan pekakkan telinga bangsa? Jangan menipu dan memutar belit bangsa semuanya belaku depan mata bangsa…

Dialog penolakkan hukum itu aku ada!!!



Tertegakkah hukum Allah dalam rumah sendiri bila bini sendiri benci pada agama laki sendiri?? Dayuskah pemimpin PAS hari ini termasuk Mat sabuxxx?? hingga terpaksa tunduk pada jalang politik sendiri??

Siapa pula yang menolak Negara Islam dari perjuangan PAS hari ini…..ia adalah Mat Sabuxx!!

Siapa yang mencabar DAP dan UMNO…bahawa negara Islam tidak tercatit dalam pelembagaan PAS??

Jadi selama ini terbukti PAS “menipu”! dan berbohong!!berjuang atas dasar perjuangan pembohong dan penipu!!!

Tidak hairanlah Karpal Singh berani mencabar PAS!!mencabar sesuatu yang tidak pernah ujud dalam pelembagaan PAS hari ini!!sekadar retorik menipu bangsa!!

Pelik !! 5/6 puluh tahun berkokok perjuangan Islam tapi …

"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

Ingat !! Seminar PKR bersama DAP? Ingat cabaran Nik Aziz pada DAP? Ingat kata-kata angkuh Nizar komunis ? Ingat apa alasan Azizan Razak? Ingat peristiwa Memali? Ingat kata-kata arwah Ust Ibrahim Libya? Ingat amanat Dajjal Hadi? Ingat Hukum Ulama PAS?



Tanpa segan dan Silu si Mat Sabuxxx jugalah menggugurkan Negara Islam yang tak pernah ujud dalam pelembagaan PAS selama 5/6 puluh tahun berkokok!! setelah mendapat mandate dari Syaitan-syaitan yang ingin bersekutu dengan DAP untuk menghadapi PRU12 baru-baru ini!!

Mengapa Mat Sabuxxx dengan kuncu-kuncu yang dicucuk hidung tidak berkokok dan menyalak bila Amanat Dajal serta Hukum ulama PAS di liwat oleh pemimpin sendiri??

Apakah tidak cukup empat saksi untuk merejam pemimpin ini? Apakah DNA nya tidak cukup bukti PAS meliwat hukum dan amanat Dajjalnya sendiri?

Siapa DAP hari ini yang PAS lamar buat bini?

Sudah tidak ada Islam lagikah dibumi ini untuk berkongsi memerintah negeri?….Sudah halal kah PAS hari ini memerintah Negeri bersama kapiaq harbi??

Apakah PAS dan DAP tidur sebantal sekadar untuk melepas nafsu berahi sex berkhalwat bersama DAP?....besok lusa datang lagi khalwat lagi!!!



Pada mat sabuxxx!!

Renung-renunglah politik PAS hari ini yang cukup celaru… bila al-Juburi menjuari pemimpin PAS yang bangang dan kemaruk kuasa hari ini???

Mana suara Singa-singa dan hyena dalam PAS yang mengkapiaqkan bangsa selama ini.

Berkokoklah ditempat tinggi !! melompatlah diserata negeri,bercanang dan bergendanglah PAS untuk menegak hukum dan berhudud hari ini??

Hukum apa lagi?? hudud apa lagi…P1 Wimax pun dah potong??

PAS masih dok menyanyi lagu lama lagi akhirnya bersekutu dengan yang belum potong lagi!!

Ingatkah Mat Sabuxxx strategi PAS selepas bepelok dan berkhalwat dengan kapiaq harbi di Sungai Petani !!

selepas berehat selesai berseminar dengan DAP???
Ingat !!

Dari lidah Mat sabu juga berkata…PAS sudah rugi melalui isu yang telah tegadai pada DAP..kini PAS terpaksa mencari Isu yang lebih Global dari Isu kapiaq yang sensasi!!

Hari ini PAS tidak boleh menjaja Isu kapiaq lagi!!!

Inilah kelohan mat sabuxxx setelah PAS mengadai isu kapiaq pada DAP…

Andainya PAS berani bermain isu kapiaq lagi…PAS akan menjadi toyol mengigit ibu jari kaki pemimpin sendiri!!

Akhirnya PAS terpaksa mencari Isu yang lebih Global boleh melibatkan semua bangsa bagi mengantikan isu yang sudah tergadai pada DAP!!

Isu apa lagi?…..Isu rasuah ! Isu salahguna kuasa! isu kronisme?,nepotisme ?Isu liwat? Khalwat? Isu nikah kawin dan cerai? Isu penganiyaan pada isteri,isu nafsu haiwan yang rakus!

Ya… isu yang cukup sensasi dapat mampu menipu segala cina dan india pula setelah isu kapiaq membelit diri dan dari Isu Negara Islam yang sudah basi…selama ini PAS jaja serata longkang dan parit menipu melayu dengan hukum dan amanat Dajjal ciptaan Syaitan-syaitan mereka sendiri!!

“Isu Hak Bumiputra” !!!

Ya!!! “Isu Hak Bumiputra” !!!!….

Isu yang cukup laku pada cina dan India!!yang PAS akan dijaja dan dicanang disetiap tok kong,kuil dan gereja serta diseluruh kandang-kandang babi yang ada!!

Isu “Hapus Hak Bumiputra”yang cukup Global untuk memikat cina dan India inilah senjata baru paling dajjal sebagai menyurung bantal pada mereka yang hendak lena!!

Syabas !! PAS !! Syabas Mat Sabu dan Syabas seluruh pemimpin PAS yang ada!!

Isu inilah yang akan mengambil tempat “Negara Islam” yang sudah lapok !! dan berkurap dan tergadai pada DAP!!

Hari ini Mat sabuxxx !! bekokok lagi!!dan berkokok..!!



Sedarkah Mat Sabu selepas Guar Jering!! Akan diikuti Guar perahu Padang Menora,tasik Glugor dan seluruh seberang perai akan meinggalkan perjuangan PAS yang semakin thonghut satu demi satu!

Insyaallah!!

“KUALA LUMPUR, 7 Jan: Jika para pemimpin Umno benar-benar sayangkan Allah, mereka hendaklah menggubal undang-undang mencegah murtad untuk diluluskan oleh Parlimen, kata Ahli Jawatankuasa PAS Pusat, Haji Mohamad Sabu”
"Saya juga berharap mereka yang mahu berdemonstrasi membantah penggunaan kalimah Allah bagi agama lain turut mengemukakan tuntutan kepada kerajaan pimpinan (Datuk Seri) Najib (Tun Razak) supaya menggubal undang-undang mencegah murtad," Amat Sabu.

Komentar :

ada 1
Rahman,Ahchong,Muniandy said...
pada hari 

nama dia pun dah mat sabux.fahamje lah.otak diletak di lutut dan pungkok.Deme yg turut cakap dia pulak otak terletak di pusat lah pulak.Bila berpikio pasti akan nampak brg tembam si ELI tu.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.