Tuesday, December 15, 2009

EXCO "MANDOR" BERTAICI PULA......




Exco: Projek kolej diteruskan di tapak kubur!!

Hebat dan Tegas…. nampak keputusan EXCO Kedah kali nei....?

Kerajaan Kedah akan tetap meneruskan pembinaan Kolej Universiti Insaniah (KUIN) - milik penuh kerajaan negeri itu - di tapak yang merangkumi kawasan perkuburan Hindu di Ladang Batu Pekaka, Kuala Ketil walaupun ianya dibantahkan oleh penduduk- http://www.malaysiakini.com/news/119798

“Mengulas lanjut, Manikumar berkata, kerajaan Kedah dan BDB telah mengadakan pertemuan dengan Persatuan Tamilar Ladang Kuala Ketil, Septembar lalu, dan telah menawarkan pampasan RM3,000 kepada setiap waris kubur terbabit.”

“Beliau diminta mengulas tindakan lebih 300 penduduk termasuk waris kepada ahli keluarga mereka yang disemadikan di situ, yang membantah rancangan kerajaan Kedah untuk memindahkan perkuburan tersebut, Sabtu lalu.”

“Hasil pertemuan yang telah dipersetujui itu, Manikumar berkata, beliau telah menulis secara hitam dan diserahkan kepada persatuan tersebut pada 26 Oktober lalu.”

“Bagaimanapun tiga hari kemudian, kata Manikumar, beliau menerima surat daripada persatuan tersebut yang tidak bersetuju dengan kandungan isu surat yang dihantarnya pada 26 Oktober lalu.”


Demi PRU13…bagi sajalah..

Tentang hukum... kita boleh tolak ansur !!! …tak kan kerana jerat/kubur, kita nak berkeras pula…

Nampak..!! macam ada wayang saja..antara EXCO “mandor “dengan penduduk!!
dan diatara EXCO dengan EXCO?

EXCO kedah memang pakar main wayang dan pakar putaq belit..hal-hal yang bukan berkaitan tanah kubur pun mereka hebat berputar belit dan pembohong!!

Inikan tanah kubur hindu!!! lagi mudah putar belit dan pembohong!!

Putaq jangan tak putaq !!!!Selagi serban dan ketayap ada...orang boleh percaya!!

Kalau tak boleh putar belit dan pembohong…main wayang cina sikit!!!
Selesai masalah!!

Taktik dan taknik sudah sedia ada.. cuma nak praktik saja...

Haram halal belakang kira...silap2 telepas kes macam tu saja!!

Sekurang-kurang boleh juga merasa nikmat kaum Lut yang ditelan bumi!

wassallam.

Komentar :

ada 2 comments ke “EXCO "MANDOR" BERTAICI PULA......”
hanizam said...
pada hari 

kalau siap kolej ni nanti, kenalah pagar-pagar skit...yelah, bina kat bekas tapak kubur...nanti setiap hari ada pulak konsert rock dendangan pelajar-pelajar pulak...

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam...

Betoi ! Siap esok lain pula Expenses maintanancenya termasuk pagar memagar..semah menyemah lps tu boleh buat cerita tahyol pula.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.