Thursday, December 10, 2009

LAGI PROJEK AMAL MA'ARUF NAHI MUNGKAR OLEH PAS KEDAH !

PAS MEMERITAH KEDAH DENGAN IZIN ALLAH.SEBELUM MEMERINTAH KITA SELALU CANANG KITA AKAN LAKSANA ISLAM DALAM SEGENAP BIDANG.KITA BAGI CONTOH MADINAH YANG RAKYATNYA MAJMUK BERJAYA MELAKSANA ISLAM.KITA TEGASKAN KITA MISTI MENEGAK MAARUF DAN MENGHAPUS MUNGKAR.HARI INI RAKYAT KHUSUSNYA AHLI PAS HENDAK MELIHAT BENDA INI BERJALAN.SETAKAT INI RATA-RATA AHLI PAS BELUM NAMPAK DENGAN JELAS AKAN HAL INI”.

[ PAS KAWASAN JERLUN]

APAKAH PERUBAHAN-PERUBAHAN MENGENAI ISLAM YANG TELAH DILAKUKAN OLEH KERAJAAN SEPANJANG 7 BULAN MEMERINTAH.[ PAS KAWASAN JERLUN]

[PAS KAWASAN JERLUN]
“AHLI-AHLI –AHLI SANGAT MENGHARAPKAN AKTIBITI AMAR MAARUF NAHI MUNGKAR DISUSUN DARI PERINGKAT NEGERI KE KAWASAN-KAWASAN SEGERA MUNGKIN DAN PERLU DIPERBANYAK,DIPERHEBATKAN.KITA BIMBANG KEMURKAAN ALLAH BILA DIBERI KUASA TIDAK MELAKSANA AMAR MAARUF DAN NAHI MUNGKAR,ALLAH AKAN TURUN BALA PADA KITA.”

[DMPKP/DMPNK]DEWAN MUSLIMAT PAS KUBANG PASU/DEWAN MUSLIMAT NEGERI KEDAH.
““MENCADANGKAN SEMUA PASARAYA BESAR SEPERTI TESCO,PASIFIC & GIANT MENGUMUMKAN MASUKNYA WAKTU SEMBAHYANG.

[ PAS KAWASAN JERLUN]

“RATA-RATA RAKYAT TUNGGU NAK LIHAT DASAR KERAJAAN PIMPINAN PAS,JANJI DALAM MANIFESTO PILIHAN RAYA DILAKSANAKAN.RAKYAT BELUM NAMPAK,KATA MEREKA APA YANG KITA NAMPAK KEADAAN YANG LEBIH TERUK.

[DMPKP/DMPNK]

GMC dimaklumkan terdapat lebih kurang 100 unit Mesin Vodeo Game dan 30 table snooker dan 30 bilik karaoke didalam gedung belibelah yang dibuka pada26 JUNE 2009.Ini tidak termasuk pusat hiburan SERTA judi haram dan halal yang berada didalam kawasan DUN dan Parlimen Lunas dan Kulim Bandar Bahru.

Persoalannya…….Renung dan fikirlah ! Gendang dan kompang yang di palu oleh PAS selama ini.Terutama di musim pilihan raya!!

Komen terakhir dari DMPKP/DMPNK adalah seperti berikut:
“RATA-RATA RAKYAT TUNGGU NAK LIHAT DASAR KERAJAAN PIMPINAN PAS,JANJI DALAM MANIFESTO PILIHAN RAYA DILAKSANAKAN.RAKYAT BELUM NAMPAK,KATA MEREKA APA YANG KITA NAMPAK KEADAAN YANG LEBIH TERUK.

[DMPKP/DMPNK]
Hari ini PAS sudah memerintah KEDAH lebih kurang 2 tahun,bermakna segala cadangan dan rungutan dari ahli-ahli PAS tersebut sudah pun mencapai hampir satu setengah tahun.
Hasil yang dapat dilihat hari ini segala rugutan dan cadangan dari ahli-ahli PAS tersebut kepada Kerajaan PAS Kedah dapat dirumuskan melalui Foto-foto ini.




“Apakah tindakkan untuk membuktikan kesungguhan pihak kerajaan memperkenalkan dasar Islam memandangkan:
1- Pas gagal menangani isu karaokekampong yang semakin berluasa.
2- Gagal menangani pusat perjudian seperti kedai ekor haram,permainan berkomputer yang semakin banyak sekarang.
3- Gagal mengawal pusat hiburan yang beroperasi hingga lewat pagi.
4- Gagal membuat perubahan menangani masaah social seperti aktiviti pelacuran,pondan,berkhalwat ditempat awam.

[PAS KAWASAN KUALA KEDAH]


Inilah sedikit sebanyak sungutan dan rugutan oleh penyokong-penyokong PAS sendiri tentang kepincangan PAS mentadbir Negeri Kedah.

Khususnya di DUN/Parlimen Padang Serai DAN Kulim Bandar Bahru.!

Apakah seluruh penyokong-penyokong PAS dikedah sedar apa yang sedang belaku ini…!!!!

Tidak !! Segala kepincangan ini tidak sampai kepengetahuan seluruh penyokong dan rakyat..

Tetapi inilah hakikatnya tipu daya serta putar belit pemimpin PAS di Kedah sebelum ini yang MEN CANANG KITA AKAN LAKSANA ISLAM DALAM SEGENAP BIDANG.” Sebelum mereka memerintah.

Tetapi apa yang belaku hari ini sama-samalah kita renungi.Apakah benar seperti yang PAS janji pada Rakyat dan pada Allah swt hari ini?

PAS 4u all only.

wa'allahualam...

wassallam.

Komentar :

ada 0 comments ke “LAGI PROJEK AMAL MA'ARUF NAHI MUNGKAR OLEH PAS KEDAH !”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.