Saturday, December 5, 2009

ADA BUKTI BAWA MAI.....



LETAK JAWATAN MAUPUN TINGGALKAN JAWATAN PADA PAS SAMA SAJA....CUMA SEKADAR UNTUK MEMUTAQ BELIT DAN UNTUK MEMBUTAKAN MATA BANGSA ..SEMUANYA TIPU DAYA POLITIK MEREKA SAHAJA!

DIBELAKANG MATA BANGSA MEREKA MASIH BERKHIDMAT MACAM BIASA….INILAH TIPU DAYA PEMIMPIN PAS YANG DOK ADA.

DIKEDAH AMALAN INI SUDAH DIAMALKAN..KINI DIIKUTI OLEH NIK AZIZ PULA DENGAN ISU MENANTU SENDIRI.. KONONNYA LETAK JAWATAN!!!

TUNGGU DAN LIHAT APA PULA JAWATAN MENANTUNYA SELEPAS INI!!!

Haprar Daily.
“KOTA BAHRU, 3 Dis: Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK), Ir Abdul Ariffahmi Abdul Rahman akan menghantar notis perletakan jawatannya dengan agensi kerajaan itu pada 24 Disember ini.”

“Saya mendoakan supaya PMBK akan terus maju dan kehadapan dalam semua agenda yang ditetapkan selaras dengan dasar Membangun Bersama Islam,” ujarnya.

KENYATAAN AZIZAN RAZAK PULA.... SATU KETIKA DULU BERKAITAN ISU SEPERTI INI..…

“Saya belum dimaklumkan lagi...sapa kata.. saya tak dengaq pa..pa..”….!!!“saya tak tau apa..pa.! ada bukti bawa mai !!!!..”

"Dukacita saya maklumkan YB Arumugam juga meletakkan jawatannya sebagai Adun Bukit Selambau berkuatkuasa serta merta dan surat perletakan jawatan itu bertarikh 8 Februari 2009.

Dia telah menghantar dua surat, satu kepada Speaker memaklumkan perletakan jawatannya sebagai Adun dan satu kepada saya memaklumkan perletakan jawatannya sebagai Exco dan Adun.

"Sepatutnya surat itu dihantar kepada Tuanu Sultan, tetapi mungkinlah sebab teknikal dia hantar kepada saya dan saya telah menyembahkan surat itu kepada Tuanku Sultan," ujarnya mengumumkan.-Azizan Razak Mb Kedah sejahtera untuk PAS Buih la.

Renung dan tenung kenyataan MB ini dua tiga kali…dapatlah kita pasti dimana putaq dan dimana belitnya kenyataanNYA ini…

Hari ini apa pula jawatan si “HINU” nei….dalam kerajaan PAS kedah setelah bertindak letak jawatan serta merta yang surat perletakan jawatan itu bertarikh 8 Februari 2009.

Apakah sudah tidak berkhidmat,,,,,atau masih berfungsi lagi..???

Renung dan pikiaq-pikiaqlah sendiri…apa pula tugas dan jawatan Ariffahmi dalam Kerajaan PAS selepas mengundur diri 24 Disember ini????

Komentar :

ada 3 comments ke “ADA BUKTI BAWA MAI.....”
DR 1221 said...
pada hari 

salam
terang2 nik ajis dok tipu penyokong dia

Sungaiburung said...
pada hari 

Apa nak kata dah itu perangai semula jadi dia.

Anonymous said...
pada hari 

salam.
Inilah hakikat dan reality PAS hari ini..!!

Tapi sayangnya masih ramai yang buta dan tertutup minda sanggup menelan apa saja fatwa dan amanat yang dihidangkan untuk mereka.

Terima kasih diatas komen Bro Dr 1221 serta Sungai Burung.Teruskan usha kita demi untuk menyedar bangsa yang termakan tipu daya dan putar belit pemimpin sekutu kapiaq harbi hari ini.

Usha kita tidak dibayar DANA untuk melindungi atau memuji sesiapa yang bergelar pemimpin !!

wassallam.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.