Thursday, December 31, 2009

TUNGGU NIK AZIZ NAK MARAHKAN TUHAN PULA! DENGAN BALA YANG DOK MENIMPA!!



JANGAN TEGEJUT HUSAM NAFI TEGURAN !! YANG DITUJUKAN KEPADA MENTERI BESAR KELANTAN! DAN MUNGKIN MENTERI BESAR KEDAH JUGAK…. ATAU YANG SEWAKTU DENGANNNYA HARI INI….

Jika dulu PAS pernah disebut....!!

“PARTI ASRI SEKELUARGA”

Kini PAS sudah bertukar era iaitu..

“PARTI nik AZIZ SEKELUARGA”

Manakala di kedah PAS menjadi..

Parti Azizan Razak & The Gang Sekeluarga”.

Apa lagi cabuk dan bangkai yang ada dalam Parti United Malays National Organisation…selama lebih 50 tahun tidak menjadi amalan Parti Kapiaq harbi(PAS) ini lagi?

Kronisme,rasuah,salahguna kuasa,penipu,putar belit,pembohong,kilas mengilas,tempih menempih, belidah bewak semua sudah menjadi amalan Politik Sekutu Kapiaq harbi hari ini!!yang mungkin akan menjadi sejarah yang akan ditinggalkan oleh UMNO jika mereka ingin terus hidup!!

Yang terbaru PAS menghalkan amalan Politik United Malays National Organisation….

"Politik Malaysia memandang serong politik keluarga seperti ini. "Isu-isu keluarga antara penyumbang kepada tumbangnya Pak Lah selepas pilihan raya 2008," coretnya- Husam Musa http://www.malaysiakini.com

Dan lain-lain musibah akan terus menimpa sekutu kapiaq harbi ini bagai tsunami balasan dari Allah ta’alla..

Cuma kita menanti Nik Aziz marah pada tuhan seperti Bush marahkan Allah ta’alla pula.. kerana menurun bala demi bala...

walaupun kenyataan awal Bush..

WASHINGTON 7 Okt. - Presiden Amerika Syarikat (AS), George W. Bush mendakwa beliau menerima ilham daripada Tuhan supaya menyerang Iraq dan kubu kuat Osama bin Laden di Afghanistan.


Bush dipetik sebagai memberitahu kedua-dua pemimpin Palestin itu: ``Sekarang sekali lagi saya mendengar seruan Tuhan kepada saya: `Dapatkan sebuah negara untuk penduduk Palestin, wujudkan keselamatan untuk Israel, dan bawa keamanan di Asia Barat.' Demi Tuhan, saya akan melakukannya.''



Akhirnya….Bush marah pada tuhan pula!!!! Kerana menurunkan bala demi bala!! Inilah lidah Bewak yang mampu mereka mencipta agenda gila!!…


Dan Bush tidak pernah mengaku kesilapannya…

``Itu karut. Beliau tidak pernah berkata demikian,'' kata jurucakap, Scott McClellan semalam. WASHINGTON 7 Okt.

Dan ini pula satu lagi kes Sivil yang terbesar dalam sejarah negara menimpa di negeri Islam Nik Aziz sekelurga dibawah patung-patung Budha yang ada !!

“KOTA BHARU 30 Dis. – Kerajaan negeri Kelantan diarah membayar ganti rugi RM800 juta kepada sebuah syarikat pembalakan kerana melanggar beberapa perjanjian di antara kedua belah pihak sejak 45 tahun lalu.

Keputusan Mahkamah Tinggi Kota Bharu itu dikatakan mencatatkan sejarah tersendiri kerana jumlah ganti rugi merupakan antara yang terbesar dalam kes sivil di negara ini” http://www.utusan.com.my/utusan”

Mungkin dengan keasyikkan pemimpin mereka berpolitik dan berkelab siang malam pagi petang… mereka leka dengan bala yang sedang diturukan oleh Allah ta’alla kepada mereka!!

Syabas Husam diatas penafian anda!!

Walaubagaimana pun...andalah dikalangan pemimpin PAS yang bertelor berbanding dengan yang lain-lainnya termasuk Mat Sabu dan Mahfus!! yang sekadar bekokok dikampung ..tapi lidahnya bercabang dua…hari ini mereka membuat kenyataan esoknya mereka menafikan!!nya.

Itulah hakikat pemimpin PAS yang ada dan memiliki kelebihan menuduh dan menafikan sesuatu isu temasuk bijak pembohong dan penipu serta licik bermuka-muka dengan hukum Allah ta’alla.

Seandainya PAS hari ini PAS TIDAK menggunakan perkataan Islam dalam Politiknya …GMC rasa PAS sudah layaknya berada di Semenanjug Gaza bersama misi Yahudi memerangi ummat Islam di Sana merebut kuasa,takta dan wanita...melalui perjuangan tiga "TA".

Menunding jari dan menafikan fakta itu sudah menjadi budaya politik depa...

Akhirnya yang dikendong tak dapat..RM800 juta mengejar mereka…inilah perancagan rapi Allah swt yang maha hebat melebihi musyidulnya yang men"cilaka"kan para blogger yang ada dan tidak "BUTA" seperti Blogger pengampu dan pejilat mereka!!

Tunggu dan lihat apa lagi malapetaka yang akan menimpa PAKATAN kapiaq harbi mereka!!

Siapa pembawa “CILAKA” ?

Mat sabu... tentu tau segala puncanya bala dari Allah ta’alla angkara dari siapa……..

Bukan!! Bukan !! Bukan !!dan bukan... angkara para Blogger yang menjadi pengampu politik mereka yang di tuduh Cilaka !cilaka! dan cilaka!! kerana tak mengampu pemimpin mereka!!

Tapi…ia adalah perancangan rapi dari yang maha esa untuk pemimpin mereka!

Allah berfirman….tapi Nik Aziz berkata "CILAKA" !! itulah bezanya suara Allah swt dan suara kita sebagai manusia biasa!!

Apa yang ada pada pada kuasa blogger….Cuma hadiah teristimewa dari tok guru mereka.. bolgger cilaka!!Cilaka!! dan Cilaka !! Sudah jelas pada kita siapa yang semakin "CILAKA! dan Cilaka!!

Siapa Nik Aziz untuk layak “ berfirman” ..dengan perkataan Celaka !!

Nik Aziz hanya layak berkata “Cilaka”nya pemimpin PAS hari ini… bukan “CELAKA” nya para Blogger yang tak mengampu aku !!

Semakin hari semakin lawak dan lucunya si Nik Aziz pemegang kunci surga ini..termasuk yang ada di Kedah yang hanya tau dan arif dengan kalam " Saya tak tau..pa..pa!!"

Dis 30, 09 11:38pm

“Datuk Husam Musa, yang menggesa pentadbiran kerajaan dipisahkan daripada kepentingan keluarga, hari ini menafikan tegurannya ditujukan kepada menteri besar Kelantan”

"Tidak betul macam itu, kenapa saya nak sindir Tuan Guru (Nik Abdul Aziz), saya sendiri ada keluarga, ada adik-adik, bahkan adik saya sendiri pernah ditemuduga oleh sebuah agensi kerajaan negeri beberapa tahun lalu," Harakahdaily memetik beliau sebagai berkata.

"Saya nasihatkan agensi kerajaan ini jangan ambil adik saya walaupun berkelayakan, saya lakukan demikian untuk menjaga imej kerajaan negeri di samping ingin mengelak tuduhan-tuduhan macam ini daripada pihak yang tidak bertanggugjawab." http://www.malaysiakini.com/

Komentar :

ada 5 comments ke “TUNGGU NIK AZIZ NAK MARAHKAN TUHAN PULA! DENGAN BALA YANG DOK MENIMPA!!”
matrengganu said...
pada hari 

Bagus la tu banyak bala yang menimpa PAS akhir2 ni,tak kan tak tau lagi bala tu dari mana.. buta ke mata kau orang semua ? Bila nak belajar dan ambil iktibar ? Nak tunggu Izrail jemput baru nak belajar ?? Serban besar atas kepala tu buat apa ? Setakat nak lap TAIK, tak payah la pakai serban. Ahli PAS yang tak pakai serban jangan ketawa lak. Kau orang pun apa kurang..kepala je besar, ruang otak penuh dengan TAIK juga.

Frodo Baggins said...
pada hari 

hehehhehe ... dan penafian akan terus berlaku ...

PUTERI said...
pada hari 

Dua hari lepas, ada kawan buat joke nak panggil Nik Aziz bacakan doa, supaya berkat. Saya kata padanya, takut-takut bukan BERKAT tapi jadi BALA. Tup-tup hari ini, doa nik Aziz memang dah jadi BALA.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

SALAM.

Bro Mat Terengganu,Frodo Baggins dan PUTERI.
Apa pun persepsi kita jawapan dari mereka sudah tersedia ada menempih dan memutaqkan fakta!!

Tunggu !! Dengar!! lihat! dan baca! bagaimana liciknya pula alasan putaq belit mereka menolak dan menunding jari pada politik bangsa !!

Mereka tetap penghuni Syurga.....

Kerana Syurga hak politik mereka!!

wassallam.

Anonymous said...
pada hari 

Nik Najis ada berkata yg Husam adalah yg terbaik buat Kelantan, manusia yg terakhir macam gitu. AGaknya kerana kepintaran atau kebodohan Husam, Kelantan sekarang jadi Kota maksiat dan Kota Bankrup !! Selama 19tahun menjadi MB, selama 19tahun Tok Guru berdoa dan solat hajat, kenapa ye Kelantan tak jadi jadi Kota serambi Mekkah, aman makmur, kaya raya, kenapa ye? Nik Najis bukan seorang Tok Guru, Bukan seorang Ulamak sohih, belaiu takde berkat, itu jawap nya, Yg belaiu ada hanyalah mulut najis, yg dapat mengeluarkan fartwa2 yg merapik meraban, doa pecah perut, Allah mencarut, ALlah samseng. ishh ishh ishh ishh ahlul2 bahalul Pas semua kena tipu bulat2. Nik Najis dan pemimpin2 terencat akal PAS, sanggup bsengkongkol dgn peliwat, komunis, Yahudi hanya demi temolok pewot kembung anak beranak mereka dan hanya untuk nafsu serakah membabi itu saja. Yg ahlul2 bahalul yg baring tengah jalan dan tetak tak berdarah, tukang rejam batu dan pukol bantai bangsa sendiri, apa yg dapat? pikiq2 kan lah

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.