Tuesday, December 1, 2009

WUJUD ATAU TIDAK PENEMBUSAN KES DI TANGGUH LAGI!!!



Kes Gear Box Anwar telah mengambil masa yang begitu lama untuk mengesahkan ..seolah-olah kerosakkan pada Gear Box tersebut yang dilakukan oleh Anwar begitu Kronik sehinnga perlu masa yang begitu panjang untuk memastikan PENEMBUSANNYA( Temboih atau tidak ) di terjah oleh Anwar.

Para mekanik yang berkepakaran tinggi dalam bidang ARBOX tersebut..perlu memastikan setiap ruang dan rongga-rongga Gaer Box tersebut SAH telah di terjah oleh skrew Driver Anwar….pada firasat GMC kes ArBox Anwar ini akan belarutan hingga PRU13…Insyaallah!!

Andainya PRU13 Impian Anwar menjadi kenyataan menduduki takta di Putra Jaya….Kes ArBox nya akan berkubur dalam fail-fail para makanik yang berkeparan tinggi hari ini…percayalah !!

Inilah sebenarnya mainan politik Anwar menunda dan menangguh hingga tiba dipenghujung PRU12 dimana kes penagguhan Isu liwat ini menjadi modal atau DANA pula untuk Anwar menggodam dan menganyang badan-badan tertentu yang mengendali kesnya yang begitu lama dalam PRU13….untuk membuktikan pada sekelian lembu-lembu.. inilah konspirasi yang terancang kerajaan BN terhadapnya…akhirnya terlentanglah BN ke longkang dalam PRU13 dalam keadaan berdengkor dan terlena..seperti UMNO disaat ini.


Bicara kes liwat Anwar 25 Jan

Hafiz Yatim
Dis 1, 09
11:10am

Perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim ditetapkan bermula 25 Januari tahun depan selepas permohonannya untuk membuang kes tersebut ditolak oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini.

Tarikh perbicaraan kes tersebut, yang ditunda beberapa kali akibat beberapa permohonan penasihat PKR itu, dijadual selama sebulan sehingga 25 Februari.

Pagi ini, hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah memutuskan bahawa hanya perbicaraan penuh dapat mengesahkan sama ada wujud atau tidak penembusan pada dubur pengadu kes tersebut Mohd Saiful Bukhari Azlan seperti dalam pertuduhan. –Malaysia Kini.

Komentar :

ada 2 comments ke “WUJUD ATAU TIDAK PENEMBUSAN KES DI TANGGUH LAGI!!!”
Pemerhati said...
pada hari 

Kita rakyat yg bodoh pun tahu bagaimana Anwar akan melengah-lengahkan perbicaraan. Tengok Karpal akan memohon utk membuat rayuan di mahkamah rayuan. Lepas itu jika perbicaraan dijalankan juga, Sivarasa akan sakit (auta keling) macam Anwar juga dulu diusung merata dgn kereta sorong, tengkok pun kena sokong, tulang belakang pun sakit, rambut pun gugur berkepul-kepul sebab diracun dgn arsenik. Karpal Singh lagi senang dapat cuti sakit pada hari perbicaraan sebab dia memang dah tua dan berpenyakit.
Kalau pendakwaraya dapat buktikan ada air mani Anwar dgn ujian DNA dalam dubur Saiful maka sahlah terbukti adanya kemasukkan zakar Anwar dlm dubur Saiful.
Kalau kesan air mani Anwar di luar maka boleh diragukanlah liwat telah berlaku!

Anonymous said...
pada hari 

Terima Kasih diatas Respon anda...agak2 bagaimana perasaan Kak Wan ya..!!! bila terbaca kenyataan memasukkan ke dubur ?? allhuakbar !! terbayang bagaimana perasaan kak wan dan anak2...

Semakin lama kes liwat ini semakin jelas perangai Anwar dan mungkin Kak Wan dah terhidu pun...cuma terpaksa tudung dan tutup je...cabuk laki sendiri..

Kak Wan mungkin lebih memahami nafsu makan suaminya...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.