Monday, December 28, 2009

SAMPAI BILA PAS AKAN TERUS DI PERLEMBUKAN ANWAR?



Selain dari pelakun,pemutar ,pemulas sertas pengkilas utama,PAS juga memiliki lebih ramai pelakun-pelakun handalan yang tidak kurang hebatnya dalam siri lakunan “Wayang” dalam usaha untuk memfitnah Politik Bangsa dan untuk melindungi pekong dan cabuk al-kahfi mereka yang kian terbuka!

Filem mereka yang terbaru bertajuk “SMS”.Filem ini mengesahkan perhimpunan di perkarangan pejabat perhubungan PAS Selangor dekat sini.

Filem tersebut juga bermotif untuk memutaq belit dan memfitnah UMNO kononnya ingin menjatuhkan kerajaan kapiaq harbi.

Begitulah hebatnya dan liciknya pengarah filem terbut dalam menjayakan agenda merosak politik bangsa! Dalam Filem tersebut pengarahnya mengalu-alukan melalui slogan

"Datanglah beramai-ramai demi kepentingan Melayu...,"

Jika filem “Mata Lebam” dan filem “tragedi berdarah Bagan Pinang” melebihi pendapatan awal “Aku Di Penjara”.

Maka film “aku di Munich” juga akan menentukan preseden box office. Kita harap filem ini akan tamat pegambarannya melalui babak terakhir “LIWAT” pada 25 Januari ini,sekali gus membongkar siapa peliwat sebenarnya dalam filem tersebut.!

Sebenarnya ramai yang masih tak tahu pasal tayangan filem-filem ni semua, terutama sekali mereka yang telah berjaya dicucuk hidung dan berjaya diperalatkan oleh pengarahnya yang baru-baru ini di anugerah Pingat Demokrasi dari persatuan Konsultan Politik Antara bangsa..

Umno anjur perhimpunan 'desak PAS Selangor keluar Pakatan'

Haprak daily
SHAH ALAM, 26 Dis: Umno dipercayai sedang menggerakkan satu perhimpunan kononnya untuk mendesak agar PAS Selangor keluar dari Pakatan Rakyat.

Menurut satu sms yang dihantar kepada Harakahdaily, perhimpunan itu akan diadakan esok 27 Disember jam 11 pagi di perkarangan pejabat perhubungan PAS Selangor dekat sini.

Dalam perhimpunan itu, sms itu memaklumkan, satu memorandum akan diserahkan dan menurutnya memo itu akan diterima sendiri oleh Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr Hassan Ali.

"Datanglah beramai-ramai demi kepentingan Melayu...," tulis sms itu. http://www.harakahdaily.net/

Sebenarnya Rakyat sudah muak dengan lakunan-lakunan Parti Kapiaq Harbi hari ini yang diperalatkan Oleh Anwar.Dari lakunan di Permatang Pasir,Bagan Pinang,Bukit Selambau dan beberapa tempat menyerlahkan lagi sikap parti kapiaq harbi yang kia terdesak ini.

Selagi Isu Liwat dan janji-janji Parti Kapiaq harbi dalam manifesto belum terusik lagi.Sekutu kapiaq harbi akan terus diperalatkan dan rakyat akan terus dipertololkan oleh mereka yang bijak mumutar dan membelit kata.

PAS sebagai parti "BARUA" akan terus dijadi juru kilas Politik untuk menipu bangsa kerana mereka mampu memperalatkan Agama untuk melindungi cabuk diri pemimpin mereka!

Komentar :

ada 5 comments ke “SAMPAI BILA PAS AKAN TERUS DI PERLEMBUKAN ANWAR?”
Unknown said...
pada hari 

Salam GMC
Diperlembu kira ok lagi TAPI lani tahap GABAN
DIPERBABIKAN......

yanmaneee said...
pada hari 

kyrie 5
balenciaga
converse
supreme hoodie
nike cortez men
supreme
moncler
supreme clothing
supreme hoodie
jordan shoes

mcshesea said...
pada hari 

Homepagehop over to these guys this websiteover at this website this contact formsite

Unknown said...
pada hari 

Homepage this website why not look here Dolabuy Valentino great site reference

Unknown said...
pada hari 

i thought about this click this link here now their explanation navigate to this website why not look here Homepage

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.