Friday, December 18, 2009

CHANNEL COMMENTS (111) LimGuanEngBlog - APA KATA PEMIMPIN PAS?





CHANNEL COMMENTS (111)

LimGuanEngBlog.

Dan tindakkan kami mengharamkan Biro Tata Negara(BTN) bertujuan untuk menghapuskan sifat sayangnya Melayu kepada sifat Perkauman ini bakal membuahkan hasil.Silat juga kami akan haramkan di Pulau Pinang seperti kami haramkan BTN,kerana dengan silat inilah Melayu begitu angkuh dan kejadian Pemuda UMNO menjulang keris amat ketara perkauman.Dengan mementingkan pendidikan daripada membuang masa(2 days ago)

LimGuanEngBlog(1 week ago)

Terima kasih dengan sokongan rakyat Malaysia.Sokongan anda amatlah kami hargai untuk memajukan malaysia.Lihatlah di Pulau Pinang,semakin hari semakin banyak dan pesat.Kami mahu jadikan P.Pinang seperti Hong Kong.
Pembanggunan yang dilakukan oleh DAP dan dibantu oleh rakan-rakan Parti Rakyat demi kesejahteraan Malaysia.
Jatuhkan ketuanan Melayu UMNO demi Perpaduan Rakyat.

LimGuanEng(1year ago)

Sekali lagi saya mahu ingatkan,rahsia tetap rahsia.Kita semakin hampir mentadbir Malaysia.Dan saya tahu,channel saya didalam youtube hanya dapat dibuka dan hanya boleh dibaca kenyataan saya ini hanya untuk rakan-rakan yang berdaftar sahaja.
Sekian.Terima Kasih.

LimGuanEngBlog(1 year ago)
Page1/3.
Salam Sejahtera,

Teresa Kok tidak sepatutnya terburu-buru mengeluarkan kenyataan untuk menghentikan azan,mahukan 30% zakat kepada non muslim dan tulisan jawi.Kenyataan taresa terlalu terburu-buru tanpa persetujuan Ahli Parti dan saya sendiri amat kecewa dengan kenyataan beliau.Sepatutnya ini adalah rahsia DAP sehingga Anwar menjadi Perdana Menteri dan waktu itulah kita boleh menekan DS Anwar Ibrahim.Terlalu awal Taresa membuat kenyataan.Dan sekarang Taresa menafikan.Tetapi Taresa terlupa yang semuanya telah tersebar luas didalam blog DAP sendiri dan di internet.

LimGuanEngBlog(1 year ago)
Page2/3

Saya berharap semua Ahli DAP berhati-hati dalam menjalankan gerakkan kita.Kita semakin hampir dan DS Anwar Ibrahim tidak boleh berbuat apa-apa.Ingat gerakan kita ini adalah untuk bangsa kita yang selalu dikeji oleh Melayu.Ayuhlah bangun Cina,kuasai dan rebut apa yang melayu tidak mampu.Jangan kita berhutang budi dengan Melayu.Biar mereka yang berhutang dengan kita dan mengenang Jasa kita.Kerana dengan itu kita boleh jadikan alasan yang,kita(cina) telah bertukus lumus dalam memajukan Malaysia.Dan kita mungkin dapat menukarkan tulisan Jawi kepada tulisan cina dan yang berkaitan dengan Melayu dan Islam.Seterusnya Melayu sudah tidak mempunyai apa-apa lagi.Disaat mereka berpecah itulah kita akan dapat mengambil alih tampuk kepimpinan daripada orang Melayu.

APA PULA KATA PEMIMPIN PAS??


"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.


"PAS boleh terima pemimpin DAP jadi Perdana Menteri, tidak ada apa, asalkan dia terima syarat yang ditetapkan oleh Barisan Alternatif." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 6 November 1999.


"Ini penting kerana kita juga mahukan sokongan dan undi bukan Islam dalam usaha memenangi pilihanraya umum akan datang" - Nik Aziz Nik Mat, Ucapan di Muktamar Dewan Pemuda PAS ke-31, Petaling Jaya, 24 Mei 2004.


. “Jika Nabi Muhammad boleh menandatangani perjanjian dengan musuh tradisi Islam, iaitu kaum Yahudi, sebaik tiba di Madinah, PAS juga sanggup bekerjasama dengan DAP.” – Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian, 12 Mei 1999.

"DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam tolak Islam itu lebih menghina Islam," – Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 12 Ogos 2009

"PAS boleh terima pemimpin DAP jadi Perdana Menteri, tidak ada apa, asalkan dia terima syarat yang ditetapkan oleh Barisan Alternatif." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 6 November 1999.
.
"Saya di antara orang yang cukup kuat menyokong untuk meluaskan keahlian PAS ini kepada orang bukan Islam." - Nik Aziz Nik Mat, Kota Bharu, 1999.


"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.

.
"Bukan sahaja dalam menifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri dan baca perlembagaan itu." - Nik Aziz Nik Mat, Utusan Malaysia, 4 Ogos 2001.

Renung..renunglah.... ?

Komentar :

ada 7 comments ke “CHANNEL COMMENTS (111) LimGuanEngBlog - APA KATA PEMIMPIN PAS?”
Anonymous said...
pada hari 

DAH TERJAWAB PUN...
PENYOKONG UMNO KANTOIKAN SENDIRI...ADEHHH...

http://www.detikdaily.net/v5/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=19348#279134

ORANG KG said...
pada hari 

salam bro,

minta comment LGE tu di masukan dalam utusan,teman bengang betul apa si LGE cakap kat utusan muka surat 3 hari ni 18/12/09.barulah dia tau mana buku mana ruas.tapi teman jamin pasti dia tak mengaku punya.sekurang-kurangnya dengan pendedahan ini orang-orang di kampung akan dapat maklumat di alam cyber ini dan mereka juga akan tahu apa yang akan atau bakal belaku jika si DAPig tu memerintah.

tq

Anonymous said...
pada hari 

salam.Bro Org Kampung dan Terima kasih pada Sdr/i Anon.
Pada Bro Orang KG Pancing dipasang sekadar untuk kita mengetahui samada jauhari yang patut mengenal manikam atau manikam yang patut mengenal jauhari...!!

Kita masih yakin apa yang dijanjikan oleh Allah dan kita juga masih yakin golongan "KAFIR" itu musuh Allah swt.

Dari jawapan Bro Anon diatas dan seluruh komen LGE itu. GMC rumuskan... manikamlah yang lebih mengenal jauhari!!

wassallam.

YANG GAMBI said...
pada hari 

Bro, PAS pernah mengkafirkan UMNO kerana bersekongkol dengan MCA dan MIC, macam mana kalau kena batang hidung bila bersubahat dengan kafir DAP untuk menghancurkan kuasa Melayu Islam......

Anonymous said...
pada hari 

Salam.
Bro YanGGambi!!
Ini jawapan untuk pemimpin PAS dan penyokong PAS yang maha thaghut…

Hari ini Pemimpin PAS bukan saja mengkianati bangsa tetapi pemimpin PAS hari ini mengkianati asuhan rasullullah dan pengajaran dari ayat –ayat Allah ini melalui firmannya:

“Sesungguhnya kami bangkitkan bagi setiap ummat manusia seorang rasul yang menyeru supaya menyembahlah kamu kepada Allah dan menjauhkan diri dari pada thaghut”Al-Nahl ayat36)

Hari ini PAS menyeru kearah mendekati diri dan ummat Isam kepada thaghut bukan menjauhkan diri dari thaghut!!

Unknown said...
pada hari 

news replica bags paypal useful content replica zara bags a fantastic read 7a replica bags philippines

Anonymous said...
pada hari 

k7q91f3s99 k6k88q2j07 t1n36p9y50 r1a51i5n73 e1m28s7h08 e5c92s5x89

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.