Thursday, December 17, 2009

YANG PONTENG SUDAH MULA BERDALIH DAN BERSUARA....UNTUK MENIPU BANGSA!

16 september,kehadiran dan budjet! Allah swt gagalkan dengan mudah melaui 3 undi..!!Tidak logic pada akal belaku kegagalan yang semudah dan senipis ini..Allahuakbar !

Allah pernah berjanji kepada orang-orang yang beriman sholeh untuk mengangkat mereka menjadi kalifah/penguasa diatas muka bumi….

Dan Allah tidak pernah berjanji kepada mereka yang bijak bermuka-muka dan mumutar belit kata-kata lebih-lebih lagi memperalat Agama demi politik”DAJAL” mereka menipu bangsa!!dan memutar belit hukum Allah ta’alla…

Lihat bertapa nipisnya kegagalan mereka..1,2 atau 3 itu bukan ukurannya yang penting “Hebat”nya kuasa Allah swt menggalkan niat busuk dan jijik mereka….

Doa rakyat yang dizalimi oleh pemimpin yang bijak bermuka-muka lebih hebat dari doa Mursyidul am untuk memecah perut pemimpin bangsa!!

Renunglah wahai seluruh pemimpin sekutu kapiaq harbi hari ini…apa yang belaku adalah “TAKDIR” illahi yang tidak memilih dari parti manakah anda penjilatnya.

Pada UMNO kemenangan tipis…itulah gerak akhir dari Allah ta’ala pada pemimpin yang masih membangkai terlena mengkianati amanat Allah kepada bangsa!!

Pada pemimpin pemimpin yang tidak sanggup menangung amanah Allah dan bangsa ..berambuslah kalian dari barisan yang ada dari terus menjadi talibarut merosak agama dan bangsa!!

KUALA LUMPUR, 16 Dis: Ekoran kegagalan hadir sewaktu undian menolak bajet sulung Datuk Seri Najib pada lewat malam Isnin lalu, dua dari lima Ahli Parlimen PAS yang dihubungi hari ini memberi penjelasan.

Mereka masing-masing Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar dan Ahli Parlimen Hulu Langat Dr. Che Rosli Che Mat.

Mahfuz ketika dihubungi memaklumkan beliau berada di Jakarta pada tarikh tersebut atas urusan peribadi dan telahpun memaklumkan lebih awal kepada Presiden Parti, Tuan Guru Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Seorang lagi ahli parlimen, Dr. Che Rosli Che Mat pula menjelaskan beliau terpaksa meghadiri satu program anjuran Pakatan Rakyat di Sungai Besi bagi mewakili PAS menggantikan Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin yang tidak dapat hadir ke program tersebut.

Isnin lalu bajet 2010, yang dibentangkan oleh Najib sebelum ini hanya diluluskan dengan majoriti tiga undi sahaja iaitu 66 menyokong dan 63 menentang dalam pengundian lewat malam tersebut.

15 ahli parlimen Pakatan Rakyat masing masing lima dari PAS dan bakinya dari PKR dan DAP gagal hadir pada sesi pengundian tersebut.

Manakala 70 Ahli Parlimen dari BN juga gagal hadir pada pengundian tersebut.
Selain Mahfuz dan Dr. Che Rosli, tiga lagi wakil rakyat PAS adalah Ahli Parlimen Kuala Krai Dr. Mohd Hatta Ramli, Ahli Parlimen Baling Taib Azamuddin dan Ahli Parlimen Parit Buntar Dr. Mujahid Yusof Rawa. . http://www.haprak daily.net/

Selagi bergelar manusia..nafsu "HAIWAN" pasti ada...

Lebih-lebih lagi yang masih berkarat dengan penyakit 'hubbul dunia' baik yang berlitup tutup dengan serban,kopiah berantaikan tasbih.. maupun membogel kepala...

Walaupun lidahnya basah dengan ayat-ayat Allah ta'alla tetapi sekadar untuk melindungi nafsu haiwannya saja untuk berkuasa!

Allhuakbar!!

Dengan sedikit kuasa Allah mampu menguji kita yang hina setaraf tanah liat biasa.

Komentar :

ada 2 comments ke “YANG PONTENG SUDAH MULA BERDALIH DAN BERSUARA....UNTUK MENIPU BANGSA!”
Anonymous said...
pada hari 

KEPADA AHLI AHLI PARLIMEN YANG MEWAKILI KERAJAAN BN , PERLU DI INGAT KAMI RAKYAT MALAYSIA SERTA PENYOKONG PENOKONG KERAJAAN BN TIDAK SEKALI2 MEMERLUKAN PEMIMPIN PEMIMPIN YANG TIDAK BERTANGGONG JAWAB SERTA BERSIKAP SAMBIL LEWA DALAM MENGGALAS SEGALA AMANAH YG DI PERTANGGONG JAWABKAN KPD KAMU...JIKA BELUM BERSEDIA UNTUK MENGGALAS SERTA MELAKSANAKAN SEBARANG TANGGONG JAWAB NEGARA, LEBEH BAIK UNDUR DARIPADA NEGARA HANCUR OLEH KERANA SIKAP PEMALAS DAN PERANGAI BACUL KAMU SEMUA....RAKYAT MENGHARAPKAN PEMIMPIN PEMIMPIN YG ADA JATI DIRI DAN SEMANGAT KENEGARAAN YG TINGGI SERTA GERAK KERJA YG CERMERLANG....UNTUK HADIR KE PARLIMEN PUN KAMU CUAI,BAGAIMANAKAH KAMU HENDAK MELAKUKAN GERAK KERJA YG LAGI HEBAT DRPD ITU???..JGN JADI KETAM, AJAR ANAK BERJLN LURUS SEDANGKAN KAMU SEBAGAI BAPAK(PEMIMPIN) BERJLN LENTANG PUKANG...ummi merdeka said

Anonymous said...
pada hari 

SYABAS!!
UMMI MERDEKA! GMC RASA INILAH SEBENARNYA VIRUS YANG SEDANG MEMBURUKKAN USUS -USUS UMNO HARI INI....!!

VIRUS INILAH YANG SEPATUTNYA DISINGKIRKAN KE LONGKANG DARI TERUS MEMIMPIN BANGSA....BANGSA TIDAK PERLU ORANG2 SEPERTI MEREKA!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.