Tuesday, December 15, 2009

HANTU LOMPAT LANCAR KAMPEN MENJELANG 2010!





Sebenarnya rakyat di Luar juga sudah dan sedang berseminar dengan Politik “DAJJAL” Kapiaq Harbi hari ini!!!

Sebelum PAS melancarkan kempen 'Umno Pengkhianat Rakyat' pada 9 Januari 2010.

Inilah Agenda Politik Kapiaq Harbi hari ini.
Selain dari berebut bangkai sesame sendiri dua tahun memerintah Negeri…

Kini Puak-puak kapiaq Harbi [PAS] melalui ketua penerangannya Ustaz Idris Ahmad akan memulakan agenda baru mereka pula diambang 2010 bukan untuk melunaskan segala janji dalam manisfesto yang penuh tipu daya dan putar belit mereka pada rakyat….

Tetapi puak-puak kapiaq harbi bercita-cita ingin mengatur pula kampen untuk memburukkan politik bangsa!!!

Inilah agenda politik “DAJJAL” yang mereka ada untuk rakyat!!

Syabas!! Ustaz Idris Ahmad!!!!!

GMC mengalu-ngalukan kampen dari Ketua Penerangan PAS ini !! Syabas!!!….

Inilah agenda yang disusun untuk melindungi “KEDAJALAN” politik mereka hari demi hari untuk melindungi segala pekong pemimpin mereka yang ada!! Syabas !!!

Sedarkah Ketua Penerangan PAS tersebut…

UMNO yang masih berdekur lena..mungkin tidak sempat menyambut kehadiran kalian berkempen…

Tetapi rakyat terlalu dahaga dan kemaruk untuk mendengar segala isi kandungan aturcara kampen tersebut sudah sedia menanti!!!

Kedadiran hantu-hantu kapiaq harbi PAS yang akan melancarkan kempen tersebut!!

Segala hidangan bangkai selama 2 tahun PAS memerintah untuk kalian sedang menanti rombongan anda !!
Samada angkatan yang akan berkampen tersebut sudi atau tidak menjamah segala bangkai yang sedang menanti anda dalam kampen tersebut... waallahualam !!!!!

Harap-harap sudikah kiranya anda sekelian menjamah bangkai-bangkai dari politik anda sendiri bila sampai tarikh pada 9 Januari 2010.

Terutama Ketua Penerangannya al- Ust Idris!!

Ana mananti kehadiran pelancaran kempen tersebut !!
Insyaallah

PAS akan lancar kempen 'Umno Pengkhianat Rakyat'

Harakahdaily

“KUALA LUMPUR, 14 Dis: PAS akan melancarkan kempen 'Umno Pengkhianat Rakyat' pada 9 Januari 2010 bagi membongkar segala pembohongan dan juga kezaliman yang telah dibuat oleh Umno hingga ke hari ini kepada rakyat khususnya bagi orang-orang Melayu dan umat Islam.”

“Ketua Penerangannya, Ustaz Idris Ahmad dalam satu kenyataan memberitahu jentera penerangan disemua peringkat telahpun diminta bersedia untuk mengerakkan kempen tersebut hingga ke peringkat akar umbi, khususnya dikubu-kubu kuat Umno bagi memastikan rakyat dapat melihat wajah sebenar Umno.”-haprak daily

Cukuplah….wahai sekutu kapiaq harbi..!! terutama Ketua Penerangannya!! Dua tahun ini anda tidak perlu melancarkan kampen..untuk rakyat!!

Mungkin Rakyat yang akan bangun mencari dan berkempen untuk kalian yang bijak memutar belit !!!

Pelancaran kampen PAS tersebut dialu-alukan…

Syabas !!! pucuk dicipta ulam mendatang !!!

Seelok-eloknya Ketua Penerangan PAS Idris Ahmad Sedaq lah diri baulah segala bangkai yang ada dalam politik PAS hari ini…Segala taik dan najis belum lagi sempat dicuci….bau bangkai dan najis masih melekat dilubang hidung bangsa lagi..!!!

Pada 9 Januari 2010 bangkai yang baru berulat itu masih mengluarkan bau yang bengit dan tengit lagiii!!!

Mampukah kalian menjilatnya nanti???

Komentar :

ada 2 comments ke “HANTU LOMPAT LANCAR KAMPEN MENJELANG 2010!”
Anonymous said...
pada hari 

TAK CUKUP LAGI KE PUAK2 PAS NAK BERKEMPEN....AKU RASA HARI2 DIA ORG BERKEMPEN WALAU DI MANE SAJA MEREKA BERADA DLM MASJID, DLM MADRASAH(balasah sebutan org kelantan),DI PONDOK2, DLM DEWAN , LUAR DEWAN, ATAS POKOK, BAWAH POKOK,DLM KUIL,DEPAN TOK KONG DAN SAMPAILAH KEATAS JALAN RAYA....KERJA MEREKA DOK KEMPEN SAJA...PILIHAN RAYA DEMI PILIHAN RAYA MEMBUAT BERBAGAI JANJI TAPI NATIJAHNYA KOSONG IBARAT LOGO PAS YG TERLETAK DI TENGAG2 KAIN WARNA HIJAU(O)TIADA MATA GANJARAN BUAT RAKYAT....KALAULAH DIHIDANGKAN DGN JUADAH YG SAMA SABAN HARI RAKYAT PUN NAIK NAK MUNTAH...APATAH NAK MENJAMAHNYA...KEBAWAH DULI YANG MAHA MULIA SULTAN SELANGOR SUDAH MEMBERI PERINGATAN KPD PEMIMPIN PEMBANGKANG SELANGOR "JGN BANYAK BERCAKAP(merapu,bohong,kosong,kelentong,terlolong2.....) BUAT LAH BANYAK KERJA" YG BOLEH BAGI BANYAK MENAFAAT KPD RAKYAT...BANYAK KEMPEN PUN KALAU KERJA TAK BUAT RAKYAT NAK MENTEKEDARAH APE...SEBAB ITU LAH GEJALA2 MEROSAKKAN BANGSA DAN NEGARA SEKARANG SUDAH BERLUASLUASAN APA TAK NYA SEKARANG MAKNUSIA SUDAH BANYAK MENJADI MAKLOK PEROSAK YG DI KLON OLEH PENGEMPEN2 DARI PKR ,PAS DAN DAP...CERMINLAH DARI DALAM KELOMPOK PEROSAK RAKYAT TU DULU ADAKAH KALIAN SEMUA SUDAH MELAKSANAKAN TUNTUTAN ISLAM SELAMA MALAYSIA MERDEKA DIBAWAH NAUNGAN PEMIMPIN ISLAM UMNO...JUBAH DAN SERBAN YG DI PAKAI BUKAN MELAMBANGKAN ISLAM...PAKAIAN HANYALAH REKAAN SEMATA...YANG JELASNYA SEMASA KELAHIRAN SEMUA MANUSIA TAK KIRA APA BANGSA DAN AGAMA SEMUANYA TIDAK MEMAKAI PAKAIAN JUBAH KE CHONGSAM KE SARI KE KURUNG KEBAYA KE BERTUDUNG KE....KITA DI LAHIRKAN DLM KEADAAN BOGEL!!!....MAKNUSIALAH YG MENCIPTA JENIS PAKAIAN YG MENGIKUT SELERA BUKAN MENGIKUT AGAMA...SEBENAR NYA PERUT PAS, PKR,DAP YG DAH MELETUP SEBAB ITU LAH APA YG TERKELUAR DARI PERUT MELALUI MULUT MENGELUARKAN KATA KATA KEJI DAN BUSOK, HANYA PUAK SYAITAN JE YG SUKA MENJILAT NYA....KEMPEN LAH SELAGI LIDAH BELUM DI KELUKAN....ORANG YANG BUSUK AKAN MENGELUARKAN BENDA YANG BUSOK.....sherry said

Anonymous said...
pada hari 

TAHNIAH ! sherry datas komen ada moga-moga komen anda dapat mendatangkan kesedaran bertapa puak-puak ini terlalu banyak bercakap tapi natijah tidak ada apa yang mereka lakukan selama ini.GMC setuju dengan pandangan Anda!

T.Kasih.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.