Friday, December 25, 2009

BILA SIBUTA SEJARAH MEMIMPIN SI BUTA PERUT!




SAYANGNYA HARI INI PIHAK YANG CELIK SEJARAH MASIH SANGGUP MENEROKA PERJUANGAN YANG MAHA THAGHUT BERSAMA KAPIAQ HARBI YANG BUTA !

Persoalannya mengapa si buta sejarah sedang memimpin si buta “PERUT”

Hakikatnya siapa yang lebih pengkianat ….yang buta perut atau yang buta sejarah?

Siapa pula yang lebih layak ditembak sampai mati? !

Pengkianat Negara ATAU Pengkianat Agama ?

Mana lebih pengkianat… Parti sekular [PKR] yang tidak mempunyai dasar yang meletakkan Quran dan Sunnah sebagai rujukan hari ini!

Atau…..

“Perjuangan dari pemimpin besar Islam zaman 80an yang berubah wajah menjadi pemimpin besar parti sekular terpengaruh sekarang?”

Atau seperti kata Anwar dulu..

“Pemimpin PAS Parti Islam Pembangkang Tanpa Faedah” yang Sanggup diperalatkan sebagai pelawak sarkes untuk menjadi bahan orang lain mengaut keuntungan?

Hari ini bangsa melayu mengalami kerugian yang begitu besar terhadap pemimpin yang celik sejarah agar dapat memimpin bangsa.....tetapi
sayangnya... mata hati mereka pula di”BUTA” kan oleh allah swt.

Inilah salah satu Projek pembodohan yang berjaya telah dijalankan dengan licik oleh parti sekular yang tidak mempunyai dasar yang meletakkan Quran dan Sunnah sebagai rujukan hari ini.... sehingga membawa mereka yang celik menjadi buta hatinya;

Inilah buktinya Projek pembodohan yang licik sedang berjalan serentak untuk membonsaikan akal fikrah manusia bernama Melayu, kata Hisyam Raiz... rakan taulan Anwar dan kuncu-kuncunya yang buta sejarah dan buta mata hatinya hari ini.

Akhirnya mereka yang celik dan buta hatinya seolah-olah sedang dipimpin oleh mereka yang buta sejarah menuju perjuangan yang maha thaghut!!

Allahuakbar!


“Chin Peng mengaku rakyat Tanah Melayu.tetapi memerangi dan membunuh zalim penduduk Tanah Melayu.Dia bukan saja pengganas,tetapi juga pengkianat Negara.Hutang darah dibayar darah.Chin Peng layak di tembak sampai mati!”- Zul Nordin

"Pihak yang menyokong Chin Peng di takrifkan sebagai buta sejarah kerana PKM mahu mengambil alih kerajaan melalui kekerasan.Chin Peng dan konco-konconya mahu memerintah negara dengan cara bersenjata.Mereka mahu paksa rakyat menerima ideologi dan cara pemerintahan kuku besi mereka.Tidak ada beza Chin Peng dan Hitler,Mussolini serta mereka yang sewaktu dengan”- Zul Nordinhttp://www.sinarharian.com.my/com/


“Tidak salah sekiranya Chin Peng dibenarkan kembali ke tanah air asalkan bekas pemimpin PKM itu tidak menjadikan komunis sebagai ideologinya” Ketu a Dewan Pemuda Pas Pusat, Salahuddin Ayub.

“Tidak ada salahnya untuk Chin Peng kembali ke Malaysia asalkan beliau sudah berubah dan bersedia mendokong perlembagaan” “Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mustafa Kamil Ayub .

“Kekejaman Chin Peng sememangnya pahit untuk dikenang tetapi rakyat di negara ini perlu menunjukkan sifat pemaaf kepada individu yang telah insaf seperti Chin Peng. Seng Giaw

Penasihat DAP, Lim Kit Siang pula enggan mengulas selagi belum mengetahui pendirian Presiden Gerakan, Tan Sri Dr. Koh Tsu Koon mengenai isu terbabit.

Bacalah sebahagian kenyataan dari pemimpin PAS dan PKR yang Buta sejarah dan di "BUTAKAN" mata hatinya oleh Allah swt hari ini.

Moga-moga Allah swt membuka kembali mata hati mereka yang sudah buta sekian lama.

Amin

wassalllam.

Komentar :

ada 11 comments ke “BILA SIBUTA SEJARAH MEMIMPIN SI BUTA PERUT!”
C L J said...
pada hari 

Ching Peng pun kena ingatlah rancangan Kit Siang tu cuma nak gunakan dia sebagai alat. Sekarang dia sentiasa hangatkan isu itu untuk bakarkan semangat marah orang orang yang masih ingat ahli keluarga mereka telah menjadi mangsa pembunuhan kejam puak puak kominis tu. Tak kira dari kaum mana.

Kaum Cina pun ramai gak yang terlibat. India pun ada. Tetapi kalau Ching Peng benar benar terlepas dan dibenarkan untuk datang semula (bukan pulang = ini bukan tanah airnya) dia akan dibunuh oleh perancang yang sama untuk memuncakkan kemarahan antara kaum sehingga dapat dicetuskan perang bersenjata antara kaum.

Dengan keadaan yang demikian senjata jarak jaut yang tersimpan di bawah kebun sayur di Jurong, Singapura akan ikut mengambil bahagian. Serangan itu akan diikuti oleh campur tangan (dengan istilah bantuan penyelamat) oleh Armada Ke 7.

Dalam masa yang sama jet jet pejuang dan pengebom yang kini tersimpan di Australia dan Taiwan (lapangan sulit yang disewa oleh Singapura) akan ikut mengambil bahagian.

Selepas itu negara ini akan ditubuhkan semula (seperti Tomor Leste) dengan sistem Presiden. dan .... ..... .... ....
(ramai kawan kawan boleh sambung cerita ini).. '' .. .. ... ..

Aa said...
pada hari 

Semak balik apa yang anada posting kan ni, macam ada ta berapa nak betul je.

YANG GAMBI said...
pada hari 

Salam bro, beginilah bila Melayu yang sudah terliur dengan janji-janji manis komunis DAP... mereka terlupa segala sengsara yang dilakukan komunis pada keluarga dan tanah air sendiri....

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Salam.

Terima kasih BRO Aa sebagai manusia mungkin ada salah dan silapnya...

Cuma yang tertentu saja dapat mengesan dimana yang tidak betulnya dipandangannya.Apa pun terima kasih diatas komen dan teguran Bro.

Maaf jika ada sesuatu yang tidak betul pada pandangan Sdr...tetapi tepat pada pandangan saya sebagai manusia biasa kita tidak dapat lari dari kesilapan.

wassallam.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam.
Terima kasih CLJ dan YangGambi.Kerana sudi meninggalkan komen di Blog GMC. Apa pun saya amat setuju dengan padangan Zul Nordin masih ramai lagi melayu yang masih Buta sejarah...dan tidak kurang juga yang masih Buta hati perutnya hari ini.

Moga-moga melalui komen Bro CLJ dan Yang Gambi Allah swt dapat membuka sedikit mata hati mereka untuk melihat kebenaran yang nyata!!

Insyaallah.

Pada Bro Aa jgnlah dilihat perkara yang sedikit yang tidak betul dan terlepas pandang perkara yang lebih bayak betulnya!!

Kerana hari ini kita lebih banyak membincang yang remeh dari yang berfakta.

Sehingga kita leka Agama sendiri sudah dipersenda!!

wassallam.

abghalim said...
pada hari 

Salam

Ghani tu abg aku.....la ni Laksamana Pertama Dato Abdul Ghani Othman

TAPI si buta perut menjadi MAKMUM yang setia...IMAM garu pungkuq..makmum pun ikut saja

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

oh ! Ya ka? salam saya untuk dia. tak lupa juga untuk ayah.Moga dia sihat!

abghalim said...
pada hari 

Salam
Dik BEK aka Din Kambing tu Pak Menakan aku...Pak dia Mat Isa dan Tok Ak (Ishak)tok wan aku.
Ahmad Bin Mat Isa abg kpd Din Kambing..lani Timbalan Pengarah Hal Ehwal Pengguna..kat MRCB Shah Alam.
Hang KL tang mana?Mai la Bandar Tun Razak jumpa Din dan Ad Jassa...Aku la ni kerja dgn depa.Asal aku Pengurus Kperasi (KOEDAR)..sebelah opis depa..tapi bila nampak peluang baik..trus ikut depa

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam.Abg Halim.

Buat masa ni msh merantau.

Insyaallah ! moga2 berjaya!

Anonymous said...
pada hari 

aceme

Anonymous said...
pada hari 

serahkan chin ping kpd ASIANG habis celita oo,,,

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.