Friday, December 11, 2009

TERSUNGKURKAH IBLIS DIKAKI ADAM MELALUI AGENDA PAS/DAP DAN AL-JUBURI HARI INI??



MAT SABU..!!
MANUSIA YANG BERGELAR AL-JUBURI OLEH HANG INILAH YANG MENJADI HANG SEBAGAI PELAWAK SARKES DALAM AGENDA AL-JUBURI DAN DAP MENGAUT UNTUNG HARI INI.

APAKAH HANG SUDAH LUPA SIKAP-SIKAP AL-JUBURI BILA DAH DAPAT TITLE YB HARI INI?

SESEKALI TERINGATLAH TOYOTA CABUK YANG BANYAK BERJASA MEMBAWA HANG SERATA LORONG DAN DENAI MELAWAN TOMOHAN JAHAT AL-JUBURI TERHADAP PAS DULU ,SEWAKTU PECACAI-PECACAINYA YANG MUNGKIN BERADA DALAM PAS HARI INI TERSENYUM BAGAI KERANG BUSUK MENDENGAR AL-JUBURI MEMPERLEKEHKAN PEMIMPIN TERMASUK HANG DAN POLITIK PAS…

SUDAH LUPAKAH HANG….DENGAN SEMUA INI!!!

SEPATUTNYA AL-JUBURI BUKAN MEMPERLINGKUPKAN PAS YANG PERNAH MENYEDIAKAN PENTAS TERAKHIR, SETELAH AL-JUBURI DITERAJANG KELUAR UMNO DULU !!!

TAPI AL-JUBURI SEPATUTNYA MEMPERKUKUHKAN PAS BUKAN MEMBANGKAIKAN PERJUANGAN PAS DARI ISLAM KE PADA PERJUANGAN YANG MAHA BANGKAI DAN MAHA “THOGHUT” HARI INI…

Apakah PAS hari ini setelah bersama Al-Juburi PAS masih lagi memutaq belit menentang fahaman assobiyyah/kebangsaan atau perjuangan kapiaq[UMNO] Mat Sabu???
PooooooRAHHHH!!!

Sedarkah seluruh pemimpin PAS termasuk Hang sendiri yang merestui agenda putaq belit PAS hari ini untuk menipu bangsa melayu yang di dalangi oleh Al-Juburi berkompromi dengan DAP?

Isu assobiyyah itu sebenarnya satu isu yang “MAHA PUTAQ BELIT” dari pemimpin PAS termasuk Hang yang cuba untuk melindungi ushasama PAS/DAP yang tidak pernah terlintas dikepada otak orang melayu akan belaku hubungan PAS/DAP se Thoghut hari ini.

Hari ini PAS kononnya menentang “FAHAMAN” assobiyyah/unsuriyyah ATAU Nasionalisme yang sah fahaman iblis/kapiaq !!

Sekali lagi GMC ingin mengucapkan tahniah pada sekelian pemimpin PAS termasuk sahabat aku MAT Sabu dan Mahfus!!!
Poooooraaaaaaaaaaahhhhh!!!!!

Akhir sekali ucapan Take Beer!! Take Beer! Take Beer !!

Sebenarnya MAT SABU oiii ,PAS hanya menentang “Kulit” pada fahaman assobiyyah/kebangsaan/Nasionalis/unsuriyyah itu saja…tapi isinya PAS bedal !!!

Hari ini sedarkah kita segala isi dan perut assobiyyah itu PAS jadikan kroni dan bini dalam politik PAS hari ini!! Kulit saja yang PAS haram!!!

DAP! Mat Sabu lebih maklum!! Ingat !!”Jarak Atas”? Atau Padang Menora,Tasik Glugor ! atau kawasan rumah yang segala pemimpin PAS pernah bersarang seketika dulu” semua dapat memberi jawapan !! Siapa sekutu PAS dan sekutu Mat sabu hari ini iaitu DAP”???

Fakta tu Mat Sabu !!!

Hari ini PAS berkokok pagi petang,siang malam…konon..kononnya menentag UMNO dek kerana UMNO mendaulatkan assobiyyah atau kebangsaan atau unsuriyyah atau Nasionalisme ATAU Fahaman “KAPIAQ”

Tiba-tiba hari ini PAS menghalalkan seluruh angota kapiaq atau musuh-musuh Islam berada bersama dalam jemaah Islam yang kononnya menentang assobiyyah….!!!!

Menentang fahaman kapiaq!!!…Tapi... mengambil kapiaq harbi menjadi sekutu Politik Islam dan seterusnya ... nak mendaulatkan ISLAM..!!!! apa nei...!!!

Sasaukah pemimpin PAS hari ini Mat Sabu? Atau inikah pecacai-pecacai Al-juburi yang akan terus menjilat telor Al-juburi kemana juga hala politiknya hari ini?

“JANGAN PERBODOH DAN PERLEMBUKAN BANGSALAH WAHAI SELURUH PEMIMPIN PAS TERMASUK MAT SABU”!!!

Hari ini sudah terang lagi bersuluh tipu daya dan putaq belit PAS yang juga didalangi oleh MAT sabu dan Rakan karibnya Al-juburi disebalik isu assobiyyah/unsuriyah/kebangsaan ATAU Isu fahaman “KAPIAQ”

Apakah “BABI” yang sudah sah haramnya pada orang Islam yang menjadi projek mega idola oleh Kerajaan PAS Kedah hari ini.

Ulama Politik PAS sekadar menentang /mengharamkan “kulit”nya saja, hingga sanggup mengkapiaqkan cucu mentua atau menantu sendiri kononnya menjunjung fahaman assobiyyah/kapiaq selama ini.

Sedarkah seluruh penyokong-penyokong PAS bahawa” Projek pembodohan” yang diusha oleh PAS bersama sekutu mereka kapiaq harbi[DAP] yang didalangi oleh Al-Juburi serta Mat Sabu ini dilakukan sebegitu licik sehingga bangsa melayu tidak dapat menghidu hanyirnya “BABI” bersama PAS hari ini.

Apakah segala hanyir tersebut tertutup disebalik atar dan kasturi yang dipakai oleh pemimpin-pemimpin serta ulama PAS hari ini…lebih-lebih lagi Mat Sabu yang cuba mengalihkan Isu Kapiaq kepada Isu Nasional untuk melindungi bertapa”Thoghut”nya PAS hari ini bila dah bersama kapiaq harbi??


Mat sabu tentu ingat Istilah Thoghut nei…Kerana Al-Juburi juga yang mengajar dia tentang istilah-istilah Islamic ini dulu…begitu juga dengan menggugurkan “Negara Islam” tempoh hari.
Al-juburi dah bagi isyarat awai-awai lagi….Mat Sabu patuh saja!!!kerana sudah bergelar YB yang hilang taring..yang tinggal hanya gusi!!!


Andainya selama ini PAS memusuhi UMNO kerana UMNO mendukung fahaman assobiyyah yang kafir itu sebagai sanjungan dalam perlembagaan mereka hari ini.

Sedarkah kita, hari ini!.

PAS juga bukan sekadar menentang fahaman assobiyyah ATAU “Kapiaq” .

Tetapi PAS sekarang sedang dan tengah “menyusui” kapiaq harbi yang bersama-sama dengan fahamannya sekali….kedua-duanya PAS tutuh menyusuinya sekali bukan sekadar fahamannya saja pas dampingi!!!

Syabas Pemimpin-pemimpin PAS !!!Terutama MAT SABU!!

“Bukti” nya terpisahkah PAS hari ini diantara dua puak yang haq dan batil? Jika PAS terus bersama “kapiaq” harbi?? Seperti yang dijelaskan dalam surah Al—Baqarah…ayatnya kena tanya Ust Mat Sabu..!!!

Tersujud dan tersungkorkah Iblis di kaki Adam melalui misi dan agenda PAS/DAP dan Al-Juburi serta Mat Sabu hari ini?

Pada Mat Sabu dan seluruh pemimpin PAS seangkatan dengannya dulu ….“BUKAN” hari ini!!!!…

Cukuplah jangan terus tersesat dan terjerat dengan agenda thoghut al-Jubori dan terus menipu bangsa Melayu lagi.

Kesianlah pada bangsa kita…Mat sabu Oiiii!!!

Hari ini tidak ada manusia…selagi Islam agamanya dapat menerima “BABI” itu halal!!!…manakala kulitnya saja haram!!.

Begitu juga dengan PAS hari ini yang menentang keras fahaman assobiyyah iaitu fahaman kapiaq. Tetapi memilih golongan “KAPIAQ HARBI” sama-sama mengembalai orang melayu untuk mendaulahkan Islam dengan alasan untuk mencari keadilan!!!

PoooooRaaaahhhh!!!

Kesimpulannya Isu assobiyyah yang PAS berkokok dan menyalak pagi petang,siang malam selama ini..tidak lebih dari isu “KELING dan LEMBU” melayu dan…..

…….???!!! isinya haram!!!..

tapi kuahnya PAS bedal !!!

Wassallam.apbs.

Komentar :

ada 2 comments ke “TERSUNGKURKAH IBLIS DIKAKI ADAM MELALUI AGENDA PAS/DAP DAN AL-JUBURI HARI INI??”
YANG GAMBI said...
pada hari 

Bro, pemimpin PAS, lebih-lebih lagi Mat Sabun ni, sudah macam Anwar 'sesumpah Yahudi' juga, pandai berputar lidah bila bertukar wajah..... biasalah puak-puak munafik ini.....

Anonymous said...
pada hari 

setuju !!! dengan Yang Gambi tentang pengunaan Istilah "puak" kerana PAS hari ini tidak mengiktiraf "BANGSA" yang melambangkan unsur assobiyyah atau kapiaq...Jadi perkatan yang sesuai harus digunakan sekarang kepada penyokong2 PAS ini adalah "PUAK" PAS hari bukan lagi "BANGSA MELAYU" tetapi puak melayu....macam puak2 sakai jakun,semang,senoi,dayak dbsnya.Ini dibuktikan melalui perlembagaan PAS sendiri yang menggugurkan"BANGSA" diganti dengan "PUAK".

Hari ini PAS berpolitik sampai hilang "BANGSA" yang tinggal "puak"...hebatnya putaq belit PAS...hingga hilang bangsa tinggal puak!!! akhirnya bila DAP berkuasa pula hilang puak..tinggal "SUKU" hilang suku tinggal sakai yang setaraf dengan dayak dan orang asli Afrika bercawat dengan budaya ikat kain di kepala...Insyaallah PAS akan mencapai taraf suku sakai satu hari nanti !!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.