Sunday, December 20, 2009

BICARA SIAMANG..... !! 3 BULAN TERLALU LAMA!


Segera letak jawatan
Oleh AZRAN FITRI RAHIM
azran.rahim@utusan.com.my

“KOTA BHARU 19 Dis. – Dewan Pemuda Pas Kelantan akan mengadakan mesyuarat Isnin ini bagi membincangkan cadangan mendesak Ir. Abdul Ariffahmi Ab. Rahman meletak jawatan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) lebih awal tanpa menunggu Mac depan.

Bagaimanapun Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar mempertikaikan keputusan tersebut kerana tempoh tiga bulan itu terlalu lama dan memberi ruang yang banyak kepada musuh untuk menyerang.”

Cepat atau lambat “BANGKAI” tetap bangkai,mempertikai atau tidak ia tetap bangkai “KECUALI” bangkai tersebut berjaya ditutup rapat dari ruang dan lubang….maka bangkai tersebut dibiar membusuk dalam sentong PAS hingga ia menerjah hidung rakyat seperti kes yang belaku pada bekas YB Bukit selambau..dimana bangkainya dilindung dan ditutup akhirnya hiduplah PAS bersama bangkai!!

Begitu juga dengan kes putar belit dan tipu daya segelintir EXCO yang “berlidah bewak” selagi tidak menjejaskan politik PAS selagi itulah EXCO berkenaan dibiar memimpin bangsa walaupun sifat keji tersebut mengalahkan Yadudi laknatullah!!

Inilah sikap segelintir pemimpin PAS hari ini yang lebih takut pada tomahan bangsa dari balasan Allah swt!

Mereka akan berusha sedaya upaya untuk menutup dan melindungi kemungkaran dari bangsa selagi ruang dan lubang bangkai tersebut gagal dihidu…!!

Tetapi bila mana "BANGKAI" tersebut gagal lagi ditutup dengan nyiru...maka muncullah dikalangan mereka hulubalang haipokrit yang bijak besandiwara untuk membutakan mata banggsa kononnya merekalah pemimpin yang berwibawa diantara mereka!!

Maka bertepuklah segala SIAMANG yang ada...kononnya "lihatLAH pemimpin kami yang ada!!" menentang apa saja kemungkaran didepan mata !!!

Jawab Aku pada seluruh SIAMANG-SIAMANG yang bersuara!!!!

Pooodahh!!!!itulah segelintir bapak-bapak SIAMANG yang bijak menipu bangsa yang membutakan "MATA" dan "HATI" siamang-siamang yang ada!!!

Syabas..!! diatas sikap haipokrit pemimpin kapiaq harbi hari ini yang berjaya membuta mata bangsa!!

Komentar :

ada 0 comments ke “BICARA SIAMANG..... !! 3 BULAN TERLALU LAMA!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.