Thursday, December 17, 2009

DEMI KUASA PAS SANGGUP MEMUTAR BELIT KATA...






Pas hilang kuasa mutlak?
Oleh ZULKIFLEE BAKAR
pengarang@utusan.com.my

"Marilah kita sama-sama mengorak langkah untuk terus mara dengan memimpin rakyat dan negara ke arah perubahan yang hakiki menerusi tema muktamar kali ini iaitu, Islam memimpin perubahan. Pas ingin memimpin perubahan dengan membawa satu gagasan politik Islam yang akan menyatukan kaum di Malaysia ini dengan keadilan sejagat."- http://www.utusan.com.my/

INI PULA KELUHAN DAN RINTIHAN YANG PERNAH DILUAHKAN OLEH ALLAHYARHAM UST IBRAHIM MAHMOD SATU KETIKA DULU….

”sekarang ini wujud golongan yang masih hendak berdamai dengan musuh-musuh Islam dengan “ALASAN” tidak mahu memecah belahkan masyarakat…KINI Alasan..

”Pas ingin memimpin perubahan dengan membawa satu gagasan politik Islam yang akan menyatukan kaum di Malaysia ini dengan keadilan sejagat."

Inikah golongan yang dimaksudkan oleh Allahyarham dulu yang masih hendak berdamai dengan musuh-musuh Islam dengan alasan….

”ingin memimpin perubahan dengan membawa satu gagasan politik Islam yang akan menyatukan kaum di Malaysia ini dengan keadilan sejagat."

Persoalan yang pernah dibangkitkan oleh Allahyarham Ust Ibrahim…”Adakah orang-orang yang sedemikian rupa[Pemimpin PAS hari ini] mampu berperang dijalan Allah atau boleh mencapai mati syahid?

Adakah asuhan Rasulullah saw yang mengajar dan menanamkan pengajaran seperti dalam firmannya:

“Sesungguhnya kami bangkitkan bagi setiap ummat manusia seorang rasul yang menyeru supaya menyembahlah kamu kepada Allah dan menjauhkan diri dari pada thaghut”9Al-Nahl36)

Adakah hari ini segala asuhan dan pengajaran dari surah An-nahl36 ini tidak lagi valid pada seluruh pemimpin PAS bila PAS kini sudah bersekutu bersama “Kapiaq harbi”?

Inilah buktinya pemimpin PAS kini tergolong dalam golongan yang dimaksudkan oleh Allahyarhan Ust Ibrahim Mahmood sebagai golongan “thaghut” bila mana mereka hari ini masih “Kemaruk” untuk berdamai dengan musuh-musuh Islam dengan alasan…

“menyatukan kaum di Malaysia ini dengan keadilan sejagat” utusan.com.my

Hari ini apakah masyarakat Islam khususnya orang melayu masih “BUTA” dengan putar belit pemimpin-pemimpin PAS hari ini yang perjuangan mereka bersama DAP.PKR mendekatkan diri mereka dengan Thaghut?

Adakah segala ucapan dan pengajaran dari Allahyarhan Ust Ibrahim Mahmood dalam Tamrinnya satu ketika dulu menentang puak-puak Thaghut pada ketika itu….

Tiba-tiba hari ini PAS muncul dan menjuari puak-puak Thaghut tersebut hari ini.

Apakah seluruh pemimpin PAS termasuk Hadi Awang yang kini mengepalai puak-puak Thaghut hari ini mampu memutar belit lagi segala fakta ini…seperti mengkianati “AMANAT DAJJAL”nya sendiri?

[Ruj:Ucapan Allahyarham Ust Ibrahim Mahmood” Atau Ruj: Edisi Pertama Bicara Syahid ms/9 cetakkan 1987]

Hari ini jelas PAS adalah Politik golongan yang “MAHA PUTAQ BELIT” dan “MAHA THAGUT” seperti yang pernah dijelaskan oleh Allahyarham Ust Ibrahim Mahmood dalam tamrinnya dulu.

Kerana hari ini pemimpin PAS sedang berusha bersama Anwar kearah untuk mendekati diri mereka dan seluruh ummat Islam kepada Thaghut…”yang lebih Kafir daripada kafir….”. Na’uzubillah….!!-Ust Ibrahim Mahmood.

Inilah sebenarnya golongan yang yang pernah dijelaskan oleh Allahyarham Ust Ibrahim Mahmmod sebelum tercetusnya peristiwa memali…dan terciptanya”AMANAT DAJAL HADI” yang merosak bangsa dan ummat Islam hari ini.

Dan hari ini…Bukankah PAS dan seluruh pemimpin seangkatan Allahyarham Ust Ibrahim Mahmood itu adalah diatara golongan yang Thaghut????!!!!

Bukankah PAS hari ini yang “KEMARUK” untuk berdamai dengan kapiaq harbi [DAP] dengan memberi alasan..

“ingin memimpin perubahan dengan membawa satu gagasan politik Islam yang akan menyatukan kaum di Malaysia ini dengan keadilan sejagat."

Inilah kononnya alasan dari Politik Dajal golongan-golongan yang mengaku “Islam memimpin perubahan” yang dibawa melalui Agenda politik mereka untuk menipu seluruh Umat Islam yang ada.

Sedarkah seluruh pemimin PAS yang mungkin sama-sama mengikuti dan berada dalam TAMRIN Kepimpinan Islam Se Malaysia,Baling,sebelum belakunya Peristiwa Memali yang mengorbankan Allahyarham Ust Ibrahim Mahmood…tentang perjuangan PAS menentang Thaghut yang lebih kafir dari kafir itu??

Hari ini jelas golongan yang dimasudkan oleh Allahyarham Ust Ibrahim Mahmod itu adalah golongan pemimpin-pemimpn PAS sendiri!!!!

Masih tidak tergolongkah lagi sekelian pemimpin PAS hari ini dalam golongan Thaghut? Iaitu golongan yang kemaruk untuk berdamai dengan musuh-musuh Islam dengan alasan…

” menyatukan kaum di Malaysia ini dengan keadilan sejagat." Allahuakbar putar belitnya PAS hari ini mengalahkan Yahudi Laknatullah!!

Ya Allah…engkau hancrkanlah golongan yang Maha Thangut hari ini yang menipu bangsa dan agamamu disebalik politik Dajjal mereka.Inilah yang sebenar-benarnya golongan yang maha Thaghut menipu kami dan seluruh ummat Islam hari ini…

amin!

Wassallam.

Komentar :

ada 2 comments ke “DEMI KUASA PAS SANGGUP MEMUTAR BELIT KATA...”
YANG GAMBI said...
pada hari 

Bro, inilah yang patut disedari oleh bangsa Melayu di dalam PAS....... sampai bila mereka harus dikulikan pemikiran kerana kerakusan mendapat kuasa dan jawatan oleh pemimpin-pemimpin mereka.......

Anonymous said...
pada hari 

salam.
Bro YanGambi! itulah masalahnya Bro. Kita hanya mampu mendedah kebenaran yang hakiki saja untuk renungan mereka.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.