Tuesday, December 1, 2009

SIAPA TIPU SIAPA UNTUK APA.....???

Lintas Langsung Dari Kota Bharu
Tak Sampai 50 Orang Berhimpun Desak Nik Aziz Letak Jawatan.

HASRAT satu kumpulan manusia untuk berarak dan berhimpun di depan pejabat Menteri Besar, Nik Abdul Aziz Nik Mat di Kota Darulnaiam, Jalan Kuala Krai, Kota Bharu pagi ini tidak kesampaian apabila kira-kira 47 orang yang menyahut dan berhimpun di pinggir jalan berkenaan.

Seorang penjenguk blog Merah Tinta yang memantau keadaan sejak pagi tadi, memberi tahu apa yang kelihatan dua buah teksi roda tiga yang dipercayai diupah berada di hadapan pintu masuk ke Kota Darunaim sejak jam 7:30 pagi.-mso Merah Tinta.

BETOI KA?...emmm!!

Komentar :

ada 4 comments ke “SIAPA TIPU SIAPA UNTUK APA.....???”
Anonymous said...
pada hari 

malaysia kini...
kemaskini 2.26pm Beratus-ratus penduduk Kelantan mengadakan bantahan terhadap Menteri Besar Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung hasratnya untuk berdoa memburukkan perdana menteri dan Umno.

berita awal malaysiakini 1000 org...kemaskini tinggal beratus sj....hu..hu..

Anonymous said...
pada hari 

salam.

Hari tak ada berita yang paling tepat dan sendat cuma berita dari lapuran Magnum dan toto saja walaupun dijual dikaki lima tak ada pemberita dan blogger tapi tepat !!

Mungkin atas sebab-sebab itu Azizan Razak tak nak Haram judi di Kedah kerana dah tak ada berita yang paling tepat lagi...baik berita dari lidah PAS sendiri....!!

Hari ini berita dari mangnum dan toto lebih tepat dari berita-berita politik semasa baik PAS mau PKR...emmmm UMNO pun lbh kurang juga la..!!berita dari pemimpin yang lena dan mamai..!!

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...
pada hari 

nie semua mainan politik.. politik semua berkisar tentang harta dan kekuasaan.. malas dah nak masuk campur dalam hal potitik nie.. buang mase jer.. lantak koranglah umno dan pas nak bergaduh.. =)

psst: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.

sepatbenua said...
pada hari 

Dia kira macamana, kira biji ke kepala ke..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.