Tuesday, December 8, 2009

POLITIK SKIM MUDAH KE SYURGA SEKALI PANGKAH SUDAH SAMPAI KEDALAMNYA !!



Hanya melayu Islam yang sanggup berfikir dan memunafaatkan aqal dan fikirannya saja berupaya untuk melihat dan merenung tipu daya serta putar belit yang dilakukan oleh gerombolan pemimpin PAS bersama sekutu mereka “KAPIAQ HARBI” dalam “Projek pembodohan orang melayu” dengan memperalatkan Agama suci Allah ini.

PAS TIDAK ADA BEZANNYA DENGAN SKIM CEPAT KAYA KERANA MALAS BERUSHA !!

Projek pembodohan ini dijalankan dengan begitu licik oleh pemimpin PAS sehingga orang melayu tidak dapat lagi melihat dan berfikir dengan waras sebagai khalifah dibumi ini.Mereka bagai lembu-lembu yang terjebak dalam skim cepat kaya !!

Walaupun ada yang mereka dapat dilihat dengan terang kemungkaran yang sedang belaku didepan mata.Tetapi mereka bagai terpukau mata dan minda seolah-olah buta kerana mau cepat dan mudah ke syurga !! Allahuakbar !

Projek mem”bangang”kan dan me”lembu”kan orang melayu ini dilakukan begitu licik oleh pemimpin-pemimpin PAS agar dapat membonsaikan akal fikrah manusia melalui agama sendiri..

“Undi PAS masuk syurga !” dan berbagai-bagai lagi kenyataan bahlol oleh pemimpin mereka.

Melalui Projek membangangkan dan memperlembukan serta membonsaikan Fikrah manusia yang bernama “MALAYU” ke tahab haiwan semata-mata mau mengambarkan seolah-olah gerombolan Parti Islam Se-Malaysia inilah wakil dari Allah swt di atas bumi ini yang berparti .

Mereka cuba menakut-nakutkan umat Melayu tentang hukum dan balasan diakhirat jika tidak menyokong dan cuba menentang PAS yang kononnya satu perjuangan Islam yang hakiki…

"Menentang PAS adalah Haram mengikut al-Quran." - Nik Aziz Nik Mat, Berita Minggu, 24 April 1994.

Lagenda dan Metos PAS .

Mereka juga mencipta pelbagai metos yang mistik dan tragik kononnya bala yang menimpa orang-orang dan pemimpin yang menentang Parti Islam Se-Malaysia….ada yang lumpuh,capik,buta dan keras seperti batang kayu !!!tidak kurang pula ada yang sasau serta tiga suku !!!inilah gambaran metos kehebatan gerombolan Parti Islam Se-Malaysia ini.

Tidak ada bezanya dengan kehebatan skim cepat kaya yang lembu-lembu melayu menjadi ahli-ahlinya.

Begitulah peranan si labun –labun PAS ini berlagenda tentang keagungan serta kemaksuman pemimpin mereka kononnya setaraf para nabi-nabi serta para ambia !

Inilah legenda dan metos yang peranannya dimainkan oleh labun-labun kulub PAS agar minda orang melayu berada ditahab zaman feudal dulu yang menjamu segala hantu dan syitan untuk mendapat perlindungan dan kesejahteraan keluarga mereka.

Begitu juga lah peranan yang dimainkan oleh labun-labun dalam PAS ini untuk mengembalikan fikrah melayu kezaman datuk nenek moyang mereka dulu yang beruhankan batu dan kayu!!

Menyebar berita dongeng yang direka cipta juga adalah peranan yang dimainkan oleh labun-labun PAS yang telah dibonsaikan fikrahnya oleh pemimpin mereka untuk menakut-nakutkan bangsa seolah-olah gerombolan Parti Islam Se-Malaysia ini lah wakil Parti yang turun dari langit dimana doa-doa pemimpin-pemimpinnya tidak dihalang dan ditapis lagi oleh tuhan.

Sanggup dibohongi dan ditipu.

Seluruh penyokong PAS yang sanggup dibodohkan serta di bonsaikan fikrah mereka setaraf haiwan peliharaan yang dijinakan hingga mampu mengikut arahan gembalanya ketahap patuh dan tunduk…… seandainya …..melawan Pas seperti menentang Islam dan Hukumnya!!!

“Jika ada parti lain yang menentang kepimpinan PAS yang menjalankan pemerintahan cara Islam, ia adalah haram.” – Nik Aziz Nik Mat, Harakah, 23 April 1994.

Penyokong PAS terus dibodohkan agar terus tunduk ,patuh dan melutut tanpa berfikir panjang kesan dan natijah hukum dan fatwa yang direka cipta oleh pemimpin labun ini untuk membosaikan fikrah manusia melayu setaraf haiwan peliharaan yang mampu menurut kata bagai seekor berok yang patuh pada gembalanya!

Semuanya berpunca dari kemalasan bangsa melayu itu sendiri untuk membaca dan berfikir…mereka lebih rela dibohongi oleh pemimpin labun kulub ini.

Mereka lebih senang dibohongi oleh labun-labun berkulit Islam ini yang begelar pemimpin dari terus berfikir dan membaca.Lantas menelan apa saja termasuk kayu dan kaca kerana patuh pada fatwa gila pemimpin mereka !!

Sebenarnya Penyokong-penyokong PAS termasuk pemimpin mereka tidak disalurkan dengan ilmu pengetahuan Islam yang tepat secara jelas dan jitu kerana kerakusan untuk berkuasa.

Mereka bagai lembu-lembu yang rakus menjadi mangsa skim cepat kaya kerana malas untuk berusha akhirnya terperdaya dengan politk “DAJAL” mereka !!

Mereka sekadar dibekalkan DANA untuk menakut-nakutkan umat Melayu tentang hukum dan balasan diakhirat semata-mata jika tidak bersama politik mereka bukan kerana melangar hukum Allah swt.

waallahualam..

Komentar :

ada 0 comments ke “POLITIK SKIM MUDAH KE SYURGA SEKALI PANGKAH SUDAH SAMPAI KEDALAMNYA !!”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.