Saturday, December 5, 2009

LUPAKAH PUAK-PUAK KAPIAQ HARBI INI TENTANG KAUM 'AD.







DEMI MINYAK- Nik Aziz: Kita doa sampai pecah perut.


DEMONTRASI UNTUK MENUTUP AIB DAN CABUK SENDIRI.

“Al Quran menyatakan bahwa kaum ‘Ad telah sesat karena kesombongan mereka dan berkata: ”Siapakah kekuatannya yang lebih besar dari kami?.” Di akhir ayat, dikatakan, “Dan apakah mereka itu tidak memperhatikan bahwa Allah Yang mencipta-kan mereka adalah lebih besar kekuatan-Nya dari mereka?” (QS. Al Fushilaat, 41 : 15). !

“Menteri Besar Kelantan perlu menjadi pemimpin kepada Pakatan Rakyat (Pakatan Rakyat Malaysia), dan jika perkara ini terbentuk, ia akan menjadi ketumbukan yang kuat bagi melawan BN yang kini sudah lemah” Haprak Daily.

“Para penyokong Nik Abdul Aziz memakai lilitan kepala warna merah bertulisan putih "We Love Tok Guru" sambil mendengar ucapan beliau, exco kanan kerajaan negeri Datuk Husam Musa, pemimpin Pemuda PAS Dr Rosli Alani Abdul Kadir dan beberapa pemimpin lain”

“Menteri Besar Kelantan perlu menjadi pemimpin kepada Pakatan Rakyat (Pakatan Rakyat Malaysia), dan jika perkara ini terbentuk, ia akan menjadi ketumbukan yang kuat bagi melawan BN yang kini sudah lemah” Haprak Daily

JIKA INILAH PERJUANGAN "ISLE' PAS BERSAMA KAPIAQ HARBI...ELOK KEMBALILAH KE PANGKAL JALAN JANGAN TERUS TERSESAT DAN BUTA UNTUK MENGJAR KUASA !!

Inilah kejayaan Anwar merosak perjuangan PAS dari masa kemasa.

Hari ini Anwar berjaya membukti dan membawa seluruh pemimpin-pemimpin PAS dan Penyokong-penyokong PAS kedunia kehidupan ala-asli Afrika demi Gilanya PAS pada Kuasa.


Syabas Anwar kata-kata dan ucapan Anda yang lampau bahawa Pemimpin PAS sebagai pelawak "SARKES" menjadi reality hari ini...mereka bagai badut Afrika !!

Gua harap Nik Aziz tidak lupa memasuki Doanya untuk lu sama Bro Anwar !!

Syabas Anwar..
Gua caya lah LU Bro!! LU ..mampu pusing kepala otak PAS 360 darjah hari ini termasuk si Mat Sabu posmen lama lu tu !!

Pada Mat Sabu..Lu, Tunggu jemputan undangan Ghazal Parti untuk berlawak !!

wassallam.apbs

Komentar :

ada 8 comments ke “LUPAKAH PUAK-PUAK KAPIAQ HARBI INI TENTANG KAUM 'AD.”
Anonymous said...
pada hari 

Kesian, kesian, kesian,,,,,,,,,,,,,kpd melayu yg ngaku islam tetapi tak sedar diperkudakan dan sedang ditelan oleh sekor albuntuti itu........

alahas30 said...
pada hari 

HELO BRO,
kalo nk tau perempuan tk pki tudung tu dari kaum india yg lebih bijak berfikir dari kaum mee layu UMnongok,
saya nak tanya;
1)masaalah PKFZ angkara PAS kah???
2)masaalh jambatan MRR2 retak angkara PAS kah???
3)bumbung stadium terengganu runtuh angkara PAS kah???
4)jambatan gantung runtuh diPerak itu hari angkara PAS kah???
ini diantara banyak kejadian2 yang berlaku akibat dari kerja busuk UMNO dan BN.
TOLONG SAUDARA PIKIR DGN OTAK YANG WARAS, JANGAN DOK PIKIR PAKAI KEPALA LUTUT.
mintak tolong PM baca khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat PUTRAJAYA sekali,
ade berani kaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

HAI BRO ! alahas30.

Salam!!

Patutlah hari ni PAS pilih Ust Kalpal Singh dan Ust Lim Kit Siang yang lebih cerdik dari puak-puak kapiaq harbi yang boleh baca khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat Masjid.

Dan memilih Xavier sebagai penceramah PAS untuk mengajar segala imam dan bilal PAS yang boleh berkhutbah dan boleh jadi imam kat Putra Jaya yang tak berapa bijak berfikir berbanding kaum kapiaq harbi nei…

Semuanya kerana imam2 dan bilal2 PAS yang berani baca Khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat Putrajaya tu tak bijak berfikir !!!Allahuakbar ?

Ada otak tak boleh fikir tu lembu…ada otak tak mau fikir tu imam2 dan bilai2 PAS,ada otak tak reti nak guna tu penyokong2 PAS..

GMC nak tanya pula alahas 30.

1.Kalau baca khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat PUTRAJAYA sekali,pun tolak Hukum macam Azizan Razak tu nak buat apa?

2.Kalau berani baca khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat PUTRAJAYA sekali,pun kalau bersekutu dengan kapiaq harbi nak jadi apa ?

3.Kalau berani baca khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat PUTRAJAYA malah kat Masjid Nabi sekali pun tapi bijak pembohong dan putar belit nak buat apa?

4.Kalau berani baca khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat Tok,Kun BM sekalipun…kalau berliwat nak buat apa?

5. Kalau berani baca khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat Putra Jayakat sekalipun kalau sanggup jadi lembu DAP nak buat apa?

6.Kalau berani baca khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat Putra Jaya pun kalau tunduk menyujud bangkai cina mampiuh nak buat apa ?

7.Kalau berani baca khutbah dan jadi imam sembahyang jumaat kat Putra Jaya pun kalau berdoa untuk pecah perut saudara seislam sendiri tu buat apa….

8. Kalau berani baca khutbah dan jadi imam sembahyang ….stop dulu!!

CUKUP..!!! CUKUP TAK LARAT DAH GMC NAK SUSUN ATUR…FIKIR2 LAH SENDIRI DAN BACALAH SEJARAH T.E LAWRENCE YANG LEBIH HEBAT DARI MURSYID LU TU…MUNGKIN MURSYID alaha30 pun tak mampu mancapai tahap ilmu T.E Lawrence tu….

Adakah mursyid Bro tu sehebat ilmu T.E Lawrence…ada berani!!!

Tapi nak buat apa Bro alaha30…???!!!!

Lebih baik cukup setakat jadi lebai yang mengikut imam saja..!!!dari terus dok menipu bangsa dan dok rasa bangga boleh berkhutbah di Putra jaya tapi do berpelok dengan kapiaq harbi nk pejuang Islam!!

Tak berani…GMC nak lawan ilmu Allah swt berbanding Mursyid Bro yang boleh berkhutbah kat Putra jaya dan pemegang kunci Syurga tu!!

wassallamm

buaya said...
pada hari 

salam ziarah

dijemput menjadi follower sy k

www.buaya-merah.blogspot.com

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam.

buaya-merah.

Terima kasih diatas perlawan Bro ke Blog buaya-merah !

Insyaallah.

zakir lazarus said...
pada hari 

salam kau dan aku sambil berhimah mengingatkan diri hidup dan mati hanya untiuk ilahi.... setahu saya ketika tragedi berdarah di ambon dunia menyaksikan pembantaian umat islam beramai2, kebanyakan puak kafir yang memerangi islam memakai pengikat kepala bewarna merah dan islam memakai ikatan kepala bewarna putih...... wasalam..... sejarah ambon bukan berlalu pergi tetapi di jadikan iktibarr.....

seseorang yang bergelar mursyid ialah seorang guru yang membimbing si salik kembali mengenal diri... seorang yang mursyid adalah di dalam kedudukan maqam nafsu mahmudah iaitu maqam mutmainah(maqam roh) dan boleh juga dikatakan sebagai wali kecil yang allah menjanjikan tiada sebezsar zarah pun kekuathiran pada si mursyid.... ditambah lagi bagi kedudukan maqam mutmainah ini si mursyid bebas penyakit fizik seperti sakit jantung, diabetis, darah tinggi dan lain-lain... kecuali ada sedikit deman yang mana demam itu menbakar kekotoran di peringkat roh. bahkan sebahagian nabi-nabi pun tertakluk pada demam-demam. demam-demam ini tidak boleh di rawat dengan ubatan kimia melainkan mebiarkan fisiologi tubuh untuk menyembuhkannya secara semulajadi.
.
.
.
nik aziz mursyidul am pas ada masalah penyakit jantung....? hanyalah dia mursyid politik arena duniawi

Anonymous said...
pada hari 

salam..
inilah sikap manusia kini...
kenape kita perlu manentang antara satu ama lain sedangkan nabi dan rasul menyuruh kita umat islam ini umtuk bersatu padu bukannya menentang antara satu sama lain...
perlukah kita melakukan ini semua...
jika begini macam mana ingin menilai seseorang itu dengan keiman jika kita sendiri yang membangkitkan satu permasalan dengan saudara kita sendiri...
marsayaallah...

Anonymous said...
pada hari 

dan satu lagi masalah bangsa kita ialah fanatisme yg terlampau terhadap ketua2 'kabilah'........... alangkah baik jika kita hanya fanatik kepada Allah, rasul2 dan nabi2 sahaja....bukan kepada 'wali2' or 'ulama2'...kerana taraf2 wali or ulama hanya Allah sahaja yg tahu.....tp apa yang pasti para nabi dan rasul sudah pun kita tahu.... jadikan sejarah lampau sebagai pengajaran.... betapa banyak pembunuhan yg berlaku dalam sejarah islam akibat fanatik terhadap manusia yg selain nabi dan rasul......cth fanatik trhadap imam2 mazhab....ulama2 tarekat dan sbgainya.... tp pernah dngr x pembunuhan sesama islam kerna fanatik terhadap nabi muhammad or para nabi Allah yg lain?? ....kita semua hanya manusia biasa....bukan MAKSUM....

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.