Wednesday, February 9, 2011

MENGAPA SENSITF SANGAT ….!! Kah..kah..kahhh


Inilah kata perumpamaan Kera di hutan PAS susukan..berok dalam dakapan PAS biarkan mampuih tak makan…

Sial !!

Mengapa Unit Amal sekutu kapiaq harbi [PAS] dari Temerloh ke Kuala Lumpur saggup ditumbuk, disepak, diterajang dan dipukul dengan cota sehingga bengkak di kepala, luka di bibir dan cedera di siku..semata-mata terlalu sensitive dengan pergolakan dan nasib umat Islam di Mesir..??

Megapa pula unit Amal Bahlol Rejim Kapiaq Harbi [PAS]dari Pahang ini tidak sensitive dengan penganiayaan terhadap anak yatim dan mangsa di memali dimana tabung bantuan mereka di songlap oleh pemimpin PAS sendiri selama 25 tahun ini???

Kah..kah..kahhh

“Kemudian polis sembur lagi kali kedua yang membuatkan orang ramai menjadi marah. Bila saya cuba menyelamatkan muslimat tiba-tiba lima ke enam orang polis pakai seragam serang saya. Saya kena tumbuk, disepak, terajang dan dipukul dengan cota sehingga bengkak di kepala, luka di bibir dan cedera di siku,

“Lagipun kami turun ke Kuala Lumpur kerana sensitif dengan pergolakan yang berlaku di kalangan negara umat Islam. Jadi kenapa sanggup perlakukan kekerasan terhadap kami?”

Kah..kah..kahhhh

Kalau takut dilambung ombak...jangan berumah diatas bukit !!

kah..kah..kahh..

Pengalaman dipukul, digari dan disumbat ke dalam lokap oleh polis tidak mudah dilupakan oleh seorang anggota Unit Amal yang menyertai himpunan membantah sokongan Amerika terhadap pemerintahan Hosni Mubarak di Kuala Lumpur Jumaat lalu.
[sini]

Komentar :

ada 4 comments ke “MENGAPA SENSITF SANGAT ….!! Kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

KEPADA PARIA-PARIA PAS. ITU BARU KENA KETOK DENGAN POLIS MALAYSIA. DAH GELABAH SATU MALAYSIA. KALAU KAMU DAH HEBAT SANGAT PEGI JE MESIR, JOINT DEMO DENGAN GROUP TOK ARAB. TAK PAYAH NAK MENYUSAHKAN PENIAGA KAT KL. TAHU TAK MEREKA RUGI KERANA PERANGAI KERA KAU ORANG. BENCI...BENCI..BENCI. MEMANG DASAR PARTI ANASIR SYAITAN...TAK SEDAR DIUNTONG....

Anonymous said...
pada hari 

HA HA...DEMO TAK KENA TEMPAT DAN MASA .NASIB BAIK ORG KITA SELAMAT KAT MESIR, KALAU HOSNI BENGANG, DI SUSAHKAN STUDENT KITA KAT SANA, KAN SUSAH EMAK BAPAK KAT SINI. BUKAN SIKIT BERBELAS RIBU ORG..

AJAI62 said...
pada hari 

Assalam Bro

Satu perkatan aje untuk mereka....BODOH

hangkedee said...
pada hari 

Bodoh susah di ajar pandai tak boleh ikut.kenapa tak p peneng tolong demo Dapig robohkan kedai kedai melayu!!!!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.