Monday, February 14, 2011

BETOI TU…PM !! kah..kah..kahhhh


Terutama sekali Parlimen Padang Serai..!!! itu pun kena tengok calon juga,selain anak tempatan.…!!
Kah..kah..kahhhh..

Calon2 yang dah betoi2 geli..PAS/PKR dah scan luaq dalam.. UMNO kena lah cari
calon yang Brandnew..tapi berwiba dan berpotensi selain, wajib dari anak tempatan …yang masih bercampah dan bersepah2.. cuma sebelum ini UMNO ketepikan golongan aducated ini!!!

PRU13…golongan ini jangan UMNO ketepikan jika UMNO mau menang besar !!


Begitu juga dengan Bandar baru,Sik,Baling dan Sungai Petani temasuk juga Merbau Pulas dan kuala ketil ..perlu ubah dari muka lama ke muka2 baru..
Hari ini jika betoi Dato’ Najib perlu menguasai 12 kerusi Parlimen di Kedah untuk memastikan BN menang..tranfomasi ini lah yang perlu dipraktikkan. Dan jangan tunggu.!!

Jika tidak…………………..Emmmmm bungkuih lagi la Dato’…..!!!


Keutamaan kita sekarang adalah untuk memastikan BN menang!!!!


“….Jika kita letak calon tertentu berdasarkan alasan kerusi kawasan itu telah dipegang oleh parti calon tersebut, tetapi tidak menjamin kemenangan BN pun tidak berguna…”


"…Oleh itu, tidak guna kita menuntut sebuah kerusi pilihan raya tetapi dalam pertandingan sebenar, BN kalah," katanya kepada pemberita selepas menghadiri sambutan Tahun Baru Cina anjuran MCA Perak di sini hari ini…..”

Harap2 dato’ Najib jangan nyanyi saja…nak tranfomasi UMNO yang dok ada la…!!
Kah..kah..kahh ...Tranfomasi ini boleh menamatkan mimpi ketua-ketua bahagian...!!

….sini….

Komentar :

ada 3 comments ke “BETOI TU…PM !! kah..kah..kahhhh”
Anonymous said...
pada hari 

takat muka2 yang ada sekarang nih...jangan mimpi lah nak rampas semula...
najib kena betul2 buat apa yang dia kata...
kalau tak buang sekarang segala pelarq2 yang ada ni...bila lagi???

AnaQarbana said...
pada hari 

Parlimen Padang Serai calon MCA...DUN Lunas calon MIC..DUN Merbau Pulas calon UMNO...kalau format ni masih diguna pakai dalam PRU ke-13..BN akan kalah dan terus kalah dalam sesi PRU akan datang...pengundi Cina dari MCA tak akan beri undi kepada calon BN walaupun calon itu dari MCA...ahli MCA hanya pakai baju BN saja...begitu juga dengan ahli MIC...depa ni lebih teruja dengan tawaran PKR dan PAS. Hanya DUN Merbau Pulas untuk calon UMNO...tapi siapakah calon itu...siapa yang layak...Ketua Bhg Pdg Serai....nampaknya dia ada masalah peribadi [mangsa........kalau betullah]....kalau namakan orang lain sebagai calon DUN Merbau Pulas apa kata konco-konco Ketua Bhg....apa tindakan Beri Besaq and the gang...mungkin akan berlaku sabotaj sekali lagi...siapakah yang layak yang patut dicalonkan....pening kepala Najib......calon kitar semula jangan cakap.....BN patut ubah suai format ataupun agihan kerusi Parlimen dan DUN..format yang sedang diguna pakai telah lapok, ketinggalan zaman...kerusi yang selama ini untuk MCA perlu dirombak semula kerana kekuatan dan kepercayaan ahli MCA kian diragui dan di lihat tidak minat menyokong calon BN. Pengundi MCA bijak berpolitik....UMNO jadi mangsa....MCA dan PGRM manis di hadapan sahaja...pandai bermuka-muka....harapan pengundi cina dan masyarakat cina seperti yang digambarkan oleh DSAI dan PAS...UMNO jangan gadai hak melayu untuk meraih undi cina.....biar hidup sebatang kara jangan maruah tergadai...

Jebong. said...
pada hari 

Kah kah kah kah kah.Padang Serai? calon al juburi ke .lingkup.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.