Friday, February 11, 2011

RUSUHAN DIMESIR PAS DIJANGKITI SAWAN “BABI”..! kah..kah..kahh


Histeria atau lain-lain istilah GMC sawan “BABI”…

Kah..kah..kahhh

Selepas PAS mengadakan himpunan raksaksa di depan Pejabat Gobala Krisnan baru-baru ini di Lunas, mendesak agar Gobala kosongkan kerusi MP ,kini PAS dijangkiti sawan “BABI” lagi gara-gara rusuhan di Mesir hari ini..

Kah..kah..kahhhh

Kali ini Dewan Pemuda PAS Negeri Kedah pula bersiap sedia menjadi tuan rumah menghimpunan 30 000 lagi Pemuda PAS yang berpotensi dijangkiti sawan “BABI” pada 19 Februari di Alor Setar pula….

Kah..kah..kahh..
Rakyat kedah diingatkan bersiap sedia untuk menghadiahkan senaskah buku “Air Mata penipuan Tabung Mangsa Memali” oleh pemimpin PAS kepada setiap peserta sebagai cenderahati dari kita untuk perserta D’ Tour PAS menipu tabung mangsa Memali di Kedah pada 19Februari nanti….!!

Kah..kah..kahhhh

GMC percaya dengan adanya pemberian cenderahati dari rakyat Kedah “Buku Air Mata Mangsa Penipuan Tabung Memali” pada semua peserta PAS yang akan berhimpun di Kedah nanti..sekurang-kurangnya penyakit sawan “BABI” seperti tidur atas jalan raya,melalak tak tentu punca,belarak atas jalan raya dapat di kurangkan dalam PRU13 nanti…

Kah..kah..kahhh..

KUALA LUMPUR, 11 Feb: Dewan Pemuda PAS Negeri Kedah telah bersiap sedia menjadi tuan rumah Himpunan 30 000 Pemuda PAS seluruh negara yang akan di adakan pada 19 Februari nanti.[sini]

Komentar :

ada 2 comments ke “RUSUHAN DIMESIR PAS DIJANGKITI SAWAN “BABI”..! kah..kah..kahh”
Anonymous said...
pada hari 

dasar parti munafik..
hinanya anjing2 pas ni.

Anonymous said...
pada hari 

INILAH ANJING2 POLITIK DAP !!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.