Thursday, February 3, 2011

BUKAN MALU TAPI DAYUS …kah..kah..kahh..

Jangan malu sanggah Nik Aziz

PUTRAJAYA 2 Feb. – Masanya sudah sampai bagi orang Melayu dalam Pas terutama Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan timbalannya, Nasharudin Mat Isa menyanggah pandangan yang sering dikeluarkan oleh Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang dilihat terarah kepada pemecah perjuangan kebangsaan dan perpaduan Islam
.[sini]

Pemimpin PAS bukan malu tapi dayus kearah untuk menegur sesuatu kemungkaran yang dilakukan oleh penganut Politik mereka !!

Mereka hanya bijak berfatwa dan berhukum bangsa..tapi jahil dalam pelaksanaan tuntutan Allah swt..

Teringat GMC apa yang pernah dikatakan oleh Allahyarham Ust Ibrahim Libya satu ketika dulu ..bila “nafsu untuk memerintah itu tidak selaras dengan keupayaan ilmu mengenai pemerintahan islam..maka belakulah kecelaruan dalam membuat keputusan seterusnya belakulah kedayusan tegar untuk menegur pemimpin seperti yang belaku dalam PAS hari ini.

…..sebab itulah kita mesti mewujudkan suatu “Pressure Group” atau golongan pendesak,golongan ini bukan saja berperanan pada masyarakat islam atau PAS …..


Golongan ini perlu ada kekuatan dan ilmu yang cukup..bukan kekuatan mengampu dan membodek dan mencipta segala fatwa gila babi mengikut hawanafsu seterus nya taksup dengan pemimpin untuk mencari peluang dan ruang untuk hidup..

Kata Allahyarham Ust Ibrahim mengikut kajian sunnah dalam negara mana sekali pun spesis manusia seperti ini tidak layak memerintah apa lagi untuk kita melantik mereka menjadi pemimpin..seperti yang dilakukan oleh MB Kedah Belanda pada YB senator Yusof Husin semata-mata untuk mendapat pancen..dan atas rasa simpati kerana bijak membodek serta mengampu seperti yang dipaparkan oleh penulis buku air mata memali.

Tetapi hari ini spesis-spesis seperti ini sudah mengambil tempat golongan“Pressure Group” bersekongkol melindungi kemugkaran demi untuk menjaga maruah pemimpin dan parti berbanding maruah agama demi untuk menjaga periok nasi sendiri.

Bila mana maruah Parti dan pemimpin mengatasi maruah islam spesis-spesis ini pula sanggup mempertahankan dan melindungi pemimpin dan parti melebihi dari segala-galanya.Manakala pemimpin pula mengambil peluang berfatwa untuk menghalakan cara untuk melidungi maruah mereka…

"Jika tahu calon dahulu baru hendak taat, itu bukan ajaran dari Allah SWT. Kita tidak menang jika ada golongan macam ini dalam PAS. Jika hendak dengar 'amanat' kena taat dan patuh."
Hadi Awang

Inilah fatwa dajal yang mampu memperlembukan penganut PAS sanggup terlentang dan terbaring diatas jalan demi mempertahankan maruah pemimpin dan parti berbanding maruah agama.

“ ..wahai manusia sesungguhnya aku dipilih menjadi ketua dan aku bukanlah orang yang terbaik dikalangan kamu….[Khalfah Umar Al-Khattab r.a mengatakan apa bila engkau melihat aku melakukan sesuatu yang belot,dan menyeleweng maka perbetulkan aku..Lalu bangun seorang yang hadzir mengatakan:


“wahai Umar ! sekiranya kamu melakukan penyelewengan kami akan perbetulkan dengan pedang-pdang kami..!!!

Hari ini apa yang belaku pada pemimpin PAS adalah sebaliknya ,mereka yang terpilih menjadi pemimpin berangapan merekalah dikalangan yang mulia bertaraf nabi dan wali slipar,walaupun lidah bercabang dua.. rakyat pula diikat dengan fatwa pukimak mereka..

"Jika tahu calon dahulu baru hendak taat, itu bukan ajaran dari Allah SWT. Kita tidak menang jika ada golongan macam ini dalam PAS. Jika hendak dengar 'amanat' kena taat dan patuh."

Patuh dan taat setaraf haiwan inilah punca lahirnya golongan putaq belit dan pengampu yang sanggup melindungi maruah pemimpin berbanding maruah agama…spesis-spesis ini sanggup tidor dan terlentang diatas jalanraya dan sanggup pula bertindak diluar batas kemanusian demi melindungi pemimpin putaq belit…!!

Masakan Pencipta Amanat DAJAL Hadi Awang lupa apa yang pernah diperkatakan di Taman Melewar Kuala Lumpur pada Disember 1985.

Tetapi hari ini jika ada rakyat atau penyokong mereka sendiri yang melihat dan cuba menegur pemimpin PAS yang melakukan sesuatu yang belot,dan menyeleweng ,menipu dan meutaq belit mereka akan menerima padah dengan pedang-pedang fitnah dari pemimpin dan penyokong PAS yang taksub..!!!

Mangsa penyelewengan tabung Memali salah satu bukti pemimpin serta penyokong PAS terlalu taksup demi menjaga maruah pemimpin dan parti melebihi maruah agama itu sendiri.

Selain keahlian mangsa dilucutkan…mangsa dihina dengan gelaran menjijikkan…inilah padah yang menimpa mereka jika cuba perbetulkan sesuatu yang belot,dan menyeleweng yang dilaku oleh pemimpin mereka.

Me "nafï" kan satu lagi senjata akhir PAS bagi melindungi pemimpin mereka !!

Terbukti segala pengajaran dari Allah swt dan sejarah perjuangan pemimpin Islam sekadar menjadi daki pada perjuangan PAS..!!

Menafikan…senjata akhir melindungi diri mereka !!!

Wassallam.apbs.

Komentar :

ada 2 comments ke “BUKAN MALU TAPI DAYUS …kah..kah..kahh..”
Anonymous said...
pada hari 

MENAFIKAN TU SATU HAL TAPI MENGEKSPLOIT AGAMA TU YANG TAK SANGGUP ORG ISLAM TERIMA. MMG PUAK PAS SESAT PEDAJJAL AGAMA...HARKK PTUIHHH KEHKEHKEH

Anonymous said...
pada hari 

kah..kah..kah...,ayoo! mat kita orang tak boleh objek ini uncle,dia ada MA (master auta)kita orang baru ada sikit bawah dia.itu taitel haji kita baru dapat sudah habis tiga kali pangkah.itu garmament punya orang tarak berani cakapkah hal ini agama punya pasal.panggillah mereka sembang meja bulat itu kopi kedai punya dekat sama ini uncle.apabila sudah pencen baru pandai cakapkah?.dalam lu punya cerita siapa dayus?. jangan marah mat saya banyak suka ikut lu punya blog.rummbu thank.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.