Friday, February 11, 2011

100 LAGI PKR MERBOK KELUAR…!! Kah..kah..kahhhh


Biar betoi..ahli PKR kelaur parti..? Dato’ !!

Apa pun Tahniah Dato’ Tajul…!!

Semakin hari semakin melugai dan meloya ahli-ahli PKR dengan Politik ala talibarut yang diketuai oleh PAS Kedah !!

Di Merbok 100 lagi ahli PKR keluar Parti…!!

Kah.kahh..kahhhhh

SUNGAI PETANI 10 Feb. - Sokongan terhadap Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Penasihatnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim di negeri ini dilihat semakin merosot apabila kira-kira 100 ahli parti itu bertindak menyertai UMNO semalam.sini

Komentar :

ada 3 comments ke “100 LAGI PKR MERBOK KELUAR…!! Kah..kah..kahhhh”
PAS antiDAP said...
pada hari 

Salam BRO.

aku merupakan antara pembaca tegar blog ni. memang dahsyat dan seronok tengok jihad dan perang melalui cywar.

blog BRO merupakan antara blog pilihan aku. Memang artikel BRO sangat bagus untuk berperang dalam dunia blogger.

hari ni, aku ambil keputusan untuk sertai perjuangan cywar bersama blogger-blogger lain. masih baru bro... xbape reti wat artikel.. tapi aku hanye mahu memberi sedikit bantuan ikhlas utk. b'sama-sama korg. berjuang utk menang pada PRU 13.

tapi yang tak sedap tu, ade pulak isu blogger elitis dan blogger nyamuk. tapi aku dua2 boleh terima. yang penting, bukan blogger pembangkang.

insyaallah, dengan sambutan yang sangat baik dari pembaca-pembaca blog, aku yakin, kita akan berjaya dalam perjuangan ini.

aku minta tolong BRO beri tunjuk ajar dan beri komen-komen membina dalam blog aku.

aku hanya budak baru belajar.


MINTA TOLONG PAUTKAN BLOG AKU.

http://pasantidap.blogspot.com/

Anonymous said...
pada hari 

Salam.

Yang baik itu dari Allah swt yang buruk itu dari Blogger2.Apa pun terima kasih diatas sokongan Bro keatas Blog ini.Insyaallah akan GMC pautkan Blog Sdr demi mencelik mata dan minda sdr2 kita yang masih tersesat dalam Pakatan kapiaq harbi hari ini dengan lahirnya Blog pasantidap.blogspot nanti..Insyaalah !!

Anonymous said...
pada hari 

Kalau ikut lapuran ,PKR sepatutnya dah lama mampus.Ahli dah tak ada.Setiap hari terutama dekat pilihanraya terlalu banyak yang keluar.
Kalau ahli PKR dah tak ada,apa yang dihiraukan sangat dengan PKR tu.
Perbetulkan yang serabut dalam UMNO.Berebut jawatan,berebut kontrak.Ini bukan calang calang orang yang cakap,tapi PM

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.