Tuesday, February 8, 2011

BALASAN PAS PADA MEREKA........kah..kah..kahhh

Baru....Padan muka !!!!

kah..kah..kahhhhh


Bekas ketua pemuda Pas Kuala Kedah, Sollahudin Mansor yang kini hidup daif dan menanggung seorang anak terencat akal selain dua anak yang masih belajar di Kolej Kemahiran Mara dan isteri melahirkan rasa kecewa kerana mendakwa disisihkan oleh parti itu.]sini]

Selain Sollahudin Mansor adalagi yang tersisih......

Sanip bin Ithnain ialah bekas ketua Pas Cawangan Felda Sungai Sayong. Dia adalah bekas calon Pas DUN Pasir Raja 2004.

Sejak tahun 2005, dia jatuh sakit urat saraf. Dia juga hadapi lemah sebelah kiri badan akibat angin ahmar.

Dari tahun lepas 2009, keadaannya bertambah teruk. Sudah tidak boleh bercakap tapi masih boleh mendengar sedikit-sedikit. Duduk dan bergerak pun terpaksa guna kerusi roda sahaja. Sekarang pakai pampers.

Dan seorang lagi mangsa kezaliman...iaitu bekas aktivis PAS juga menerima padah yang serupa .Sebelum ini sanggup menjadikan kediamannya sarang untuk pemimpin PAS berkubang dipulau Pinang kini terdampar tanpa apa-apa perhatian dari pihak PAS..

Mat Sabu,Mahfus,Hadi Awang temasuk Azizan Razak MB Kedah Belanda dan mungkin lebih ramai lagi pemimpin PAS yang terdahulu lebih kenal siapa manusia yang terdampar dikatil usang ini yang tidak lagi mampu bercakap seperti dulu bersama jemaah PAS berpidato ..tapi masih boleh mendengar sedikit-sedikit. Duduk dan bergerak pun terpaksa guna kerusi roda sahaja.

Sekarang pakai pampers mengharap sedikit simpati pemimpin yang ber DAKI kan perjuangan islam hari ini tetapi hingga kehari ini tiada kunjung tiba...walaupun sekadar datang menziarahi beliau...

Kah..kah..kahhh..

Lihatlah BETAPA HARAM JADAHnya puak2 PUKIMAK ini setelah dianugerah sedikit kuasa mereka lupa pada mereka yang pernah berjasa pada perjuangan haram jadah mereka !!!

Apakah mereka mampu memimpin dan memelihara rakyat jelata..!!!

PoooooRahhhhh ......Keahhh Tuuuehhh !!

Komentar :

ada 4 comments ke “BALASAN PAS PADA MEREKA........kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

salam Bro, nampaknya paper lama HARAMKAH melambak-lambak boleh jual beli pampers....

Hahn said...
pada hari 

Perjuangan Syaitan mesti ikut lunas lunas Syaitan. Dari segi perjuangan Syaitan, lagi banyak kejahatan yang dibuat lagi banyak pahala syaitan.

Lagi lagi N.ajis sahabat Syaitan. Mungkin Kelantan kena buat Rakan Muda Syaitan pula.

Tengok akhbar Haramjadah dia beli banyak tu. Tu yang tuang minyak N.ajis pergi mencarut merata rata dan lain lain.

Kalau nak kekal dalam amalan Syaitan di minta PAS jangan bantu apa apa. Tunjuk siapa lagi keras kepala antara pemimpin PAS. Itu lah baru amalan Syaitan yang tinggi.

Kepala Iblis kena tunggu Iblis mati dulu baru boleh dapat. Jangan mimpi la orang lain.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

,,,,,,,ini cara islam penganut pas yang haram paling jadah!!...

Pada penyokong yang masih taksup jadikan penganiayaan puak haram jadah ini sebagai iktibar...

Anonymous said...
pada hari 

kah..kah..kahhh...Hampa berkhidmat pada parti atau sebaliknya?.Tentu pada parti,pasai apa tak songklap awai-awai masa ada kedudukan.la ni nayalah.hang tengok macam tabong mamali orang yang jaga ini pandai.dia balaih dulu.bila dia terlantar ada jaminan dah,mungkin sampai anak cucu hidup senang.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.