Sunday, February 13, 2011

LEPAS TABUNG MEMALI, PEJABAT AGAMA BALING PULA SAKAU DUIT !! kah..kah..kahhh


Ayat mukadimah dia bunyi lagu nei….

SIAPA PUKIMAK YANG PAU DUIT ORANG MISKIN DI PEJABAT AGAMA DAERAH BALING?

Haram jadah punya orang pejabat agama Baling, nama saja kerja pejabat agama tapi perangai macam orang tak ada agama….[sini]


Kah..kah..kah…

Inilah cerita disebalik Duit dan bxxxt dengan puak-puak ber daki kan Agama ini….dua benda ni puak-puak ni tak boleh pecaya sangat..lebih kurang macam UMNO juga,sebab spesis2 ni pun mai dari rumpun UMNO juga…macam cerita yang masih belum terjawab lagi Isu Ustaz PASTI yang gila Sex….lepas tu mai pula kes ostat2 di Pejabat ugama Baling sakau duit pula…!

Ulama Politik... cara ulama Politik..!! tabung Memali ,tabung sapa langsung tak peduli !! sampai terhasilnya Novel Air Mata mangsa tabung Memali pasai nak dedah perangai puak2 yang kononnya bertaraf wali..wa lekok,deman,dan kelawar yang perangai mengalahkan hawaq…

Cerita bab ustaz2 PAS di Kedah ni teringat GMC pada satu cerita kes seorang yang boleh kata katogeri ulama “celop” juga di Kedah yang pernah satu masa cuba curi pasir dikawasan Memali …nasib baik tak kena pancung kepala oleh tuan tanah…tapi hari ini ulama celop ni dah ada jawatan, tapi perangai busuk ni mana boleh buang…

Inilah kisah sikit sebanyak tentang wali-wali PAS yang macam hawaq..tapi bukan semua hawaq...


Tunggu pendedahan GMC lagi tentang perangai2 wali-wali PAS di Kedah yang lebih menarik…..bukan fitnah tapi benar…macam cerita BOSS KTPC cucu menantu Azizan Razak dengan Nor Lela…bermesra..!!

Kalau difikir2kan boleh pecaya ke orang bertaraf wali-wali biru hitam di dahi buat kerja-kerja macam ni…mampuih hidup balik kita rakyat biasa tak pecaya…macam kes sula dalam gerabak keretapi????

Tengok lah betapa gelojoh dan kawaqnya pelakonya kan??.. kopiah dan tudung pun dah tak dan nak buang..punya kemaruk barang free atas keretapi....kononnya bala jangan dicari...rezeki jangan tolak ni le peragai puak2 yang ber DAKI kan Islam ini...


Kah..kah..kahhhhh

Komentar :

ada 7 comments ke “LEPAS TABUNG MEMALI, PEJABAT AGAMA BALING PULA SAKAU DUIT !! kah..kah..kahhh”
Mohd said...
pada hari 

Ini pula idea PAS yg terbaru - kutip dana pilihanraya dari orang ramai dlm tabung2 buluh.
Nanti buluh2 tabung tu pun hilang begitu saja disonglap oleh lebai2 PAS!

AnaQarbana said...
pada hari 

memang betoi...kalau nak bantuan zakat keran anak nak ke IPTA...pemohon/waris kena kemukakan resit tahun tahun lepas. kes ni berkuatkuasa pada tahun 2010...bukan di baling saja...seluruh kedah...tapi pasai bab beli resit tu tak pula dapat di pastikan...yang dengar denda RM10.00 kalau tak ada resit...tu je....peraturan ni berkuatkuasa sejak PAS jadi kerajaan perintah kedah...

Anonymous said...
pada hari 

Bila ruyung dipecah baru dapat sagunya Mat...!.kah..kah..kah... Bagui.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Masalahnya PAS nei cuma nak sagu,ruyung tak nak pecah...kah..kah..kahhh

Anonymous said...
pada hari 

Yang dok tunggu depan bank minta derma tu puak PAS lah.Kerja penyegan.Kutip derma dapat komisyen tinggi.Puak UMNO pula dia lagu lain.Dia tungkat daku kat ketua bahagian tadah tempurong.Lagi terok.RM 50 dah cukop.Pun kerja malas.Harap bini kerja kilang.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

....semua tu saham akhirat PAS kata? Bukan setakat saham pak Man Telo yang banyak buat puak2 PAS tersungkur terok....saham2 kecik2 macam ni dinamakan saham Jom ke syurga...depa kata.

Dan saham 4 angka magnum,toto,dan gores menang itu saham yg puak2 depa cukup suka kononnya untuk cari tambang nak pi kesana...!

kan...syurga harta mak bapak politik depa !!

Haram,halal peduli apa...!!

kah..kah..kahhhh

La Nei saham 4 angka pun dah halal...mai tengok di Kedah yang juai 4 angka bukan org cina lagi.. tapi melayu!!!...melayu yang sokong PAS !!

Maaf no..bukan fitnah, ini cerita betoi..dan "Along" pula yang bertaraf Ust, kopiah atas kepala yang sanggup bagi hutang.. syarat bayar bunga..Gran2 tanah dia cukup suka tapi ada syaratnya misti. orang cina!!...

Melayu takut teburai cerita yg ust mkn bunga !!

Kalau GMC cerita tobat lahom kata Mat sabuxh orang PAS tak pecaya..!!

Tapi inilah hakikatnya yang bertaraf penyokong kuat PAS di Kedah la....itu pun ada hati nak jadi calon juga...cuma belom sampai masanya kot !!
Ada yang bertaraf Ust PAS pula..tegila2 nak mengajar kaum hawa saja...

Nanti GMC bongkar satu-satu perangai puak2 kapiaq harbi ini yang berserban dikepala !!

wassallam.

....

kah..kah..kahhh

Dalam PAS pun macam-macam punya dok ada..cuma kita tengok pada gaya...

.....tapi cuma bangang tak mau pecaya !!

Pejabat Agama Daerah Baling said...
pada hari 

Disini Pejabat Agama Baling ingin membuat sedikit pembetulan berkenaan dengan tajuk blok "siapa Pukimak yang Pau duit orang miskin di baling"untuk pengetahuan abu nawas Hal Ehwal urusan zakat di dalam Negeri Kedah bukan lagi di bawah pengurusan pejabat Agama sebaliknya Pejabat Zakat ,sepatutanya di ajukan kepada Pejabat Zakat bukan Pejabat Agama

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.