Friday, February 11, 2011

SAPA KATA DAP KEJAM !! HABAQ MAI… kah..kah..kahhh


Sapa lagi kalau bukan orang melayu sendiri..!!

Kah..kahh..kahh…

Media-media tertentu yang dikawal UMNO/BN dan juga blog-blog Pro-UMNO telah memaparkan berita seolah-olah MPSP mengambil tindakan selektif terhadap gerai Melayu sahaja.

Video yang disiarkan ini adalah penjelasan dari Yang DiPertua MPSP Tuan Haji Mokhtar Mohd Jait tentang operasi meroboh gerai haram di Taman Pelangi…sini

Semakin lama, peniaga-peniaga kecil melayu semakin tertindas. di Pulau Pinang.Nampak sangat DAP ada agendanya tersendiri.Kenapa banyak gerai-gerai bangsa melayu sahaja yang dirobohkan? Dan yang paling terbaru, mereka mengeluarkan arahan untuk merobohkan gerai-gerai peniaga kecil melayu di Taman Pelangi, Pulau Pinang.sini


PRU13 KITA PILIH KALIPAH GUAN ENG LAGI !!

Mana Mat Sabu..tak minta bantuan Mat sabu ka ??

kah..kah..kahhh

Hidup !! Hidup !! Hidup...Mat...Sabuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

Kah..kahh.kahhh

Komentar :

ada 2 comments ke “SAPA KATA DAP KEJAM !! HABAQ MAI… kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

kah..kah..kah.. padan muka,masa buat pemilihan tutup mata,kaca pun dah sangka intan.mat sabu la ni kerja banyak,tolong pi minta pertolongan Yb, Ustad Salleh man.orang bagus tu dengan LGE.minta tolong dengan dia.pi....!.

Anonymous said...
pada hari 

ni la padahnya kalau nak cuba tukaq kerajaan.depa tu bukan tau nak pimpin kerajaan,yg depa tau buat ceramah dan kutip derma lepas tu duit lesap.orang yang pi dengaq kelentong depa juga yang habis duit. Balik rumah anak nak duit bayar yuran sekolah dan PIBG, duit dah tarak. Lepas tu minta kerajaan hapus yuran sekolah lah plak.elok lah tu,kaki kelentong ceramah yang bodoh piang dok nga-nga dengar.(Aku tak faham)

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.