Monday, February 14, 2011

PENGAKUAN SEORANG BLOGGER !!...kah.kah..kah…


Bukan saja YB2 PKR dan penyokong PR saja yang mula sedar putaq belit Parti Pakatan Haram ini …kecuali YB2 PAS terikat kukuh dengan ikatan talaq yang terpaksa akur dengan tindak tanduk sekutu kapiaq harbi mereka….tetapi blogger juga sudah mula terhidu candu "JANJI" yang dipalitkan oleh pakatan haram ini agar para pengikutnya tetap menjadi penagih tegar sampai ke akhir hayat…

Kah..kah..kahh

Selain Blogger cucu Mat Kilau …kini seorang lagi Blogger membuat kenyataan resminya demikian…

Maka dengan ini, aku mengisytiharkan, bahawa aku bukan lagi ahli PKR, bukan lagi penyokong PKR dan tidak ada kena mengena dengan PKR. Tetapi bukan bermakna aku memusuhi semua kerabat PKR. Masih ramai mereka yang didalam PKR yang aku hormati.

Tetapi oleh kerana ianya dipimpin oleh mereka yang tidak lagi aku hormati, maka aku tidak lagi mahu bersubahat dengan mereka.

Selamat jalan PKR.]sini\

Kah..kah..kahhhhh

Tahniah Bro !!

Komentar :

ada 4 comments ke “PENGAKUAN SEORANG BLOGGER !!...kah.kah..kah…”
WakJ Zoner said...
pada hari 

Awat jd lagu ni..Kena bayar juta2 ka...joking

Anonymous said...
pada hari 

salam Wak !! apa pun kita patut bersyukur diatas kembalinya blogger ini kepangkal jalan dan menyedari tipu dan putaq belit parti pakatan haram ini.

Anonymous said...
pada hari 

Takde pendirian...hipokrit...

Sudah kena bayar ka?

Anonymous said...
pada hari 

AKU DAH AGAK DAH, KALAU KELUAR JA MESTI KENA TUDUH DIBAYAR....MARHAIN MANTELITI

APAPUN BERSATULAH KITA MEMBONGKAR KESESATAN YANG ADA...PADA YANG BELUM, MUHASABAHLA, BUANG EGO DEMI AGAMA BANGSA DAN NEGARA

TAHNIAH BRO

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.