Tuesday, February 1, 2011

BUKTI PAS PARTI PUTAQ BELIT !! kah..kahh..kahhh


Bukan sekadar rasuah..PAS sanggup menyonglap Wang bantuan anak Yatim dan mangsa Memali..

Kah..kahh..kahh
Kah..kahh..kahhhh
Kah..kahh..kahhhhhh

25 tahun PAS berjuang penuh penipuan dan putaq belit !!

Kemana perginya ulama-ulama Politik dajal PAS yang tersohor selama ini yang memperdagangkan Syurga neraka dengan undi..?

PAS sanggup mencemar maruah Agama suci..!! semata-mata untuk menjaga “Maruah “ Parti yang ber DAKI kan perjuangan Islam..

Tidak hairanlah penganut agama PAS selama ini tidak dapat menerima hakikat ada diantara mereka adalah haiwan berwajah manusia….syaitan yang bertopengkan ulama !! bijak mempersendakan hukum Allah swt.

Hukum dari Politik Dajal yang direka cipta oleh mereka dijadikan sebagai pelindung kemungkaran yang dilakukan oleh segelintir pemimpin mereka selama ini..



"Menentang PAS adalah Haram mengikut al-Quran." - Nik Aziz Nik Mat, Berita Minggu, 24 April 1994.

Disinilah putaq belit dan tipu daya PAS bilamana Parti yang menjadi pegangan perjuangan mereka dijadi agama kepada penganut mereka..

....Perbuatan menyeleweng wang sememangnya berlaku di dalam parti berkenaan[PAS].

…Selepas berlakunya kejadian Memali pada November 1985, anak- anak Allahyarham Ibrahim Libya telah diusung ke mana-mana bagi tujuan mengutip derma…

…Saya difahamkan wang itu tidak sampai kepada keluarga Ibrahim Libya tetapi telah disapu oleh pihak tertentu…

…Pendedahan ini adalah berdasarkan bukti dan asas yang kuat…

…..wujud penyelewengan dan penipuan berjuta ringgit milik berpuluh orang anak yatim, 14 balu dan 200 mangsa Memali oleh pihak Pas…

…Penulis ingin memberitahu rakyat dengan ikhlas hati bahawa inilah rupanya Pas yang sebenar…

…..pucuk pimpinan Pas akan marah pada penulisnya ekoran kenyataan tersebut boleh mencalar imej parti itu di mata rakyat…dan kononnya Menentang PAS adalah Haram mengikut al-Quran." - Nik Aziz Nik Mat, Berita Minggu, 24 April 1994.

‘‘Saya bercakap atas kebenaran dan saya sedia kemukakan kebenaran itu sekiranya diminta. Realitinya, Pas tidak boleh menafikan wujudnya penyelewengan ekoran adanya segelintir pemimpin yang tidak amanah di dalam parti itu…..

…..pimpinan Pas berusaha menyembunyikan kebenaran itu tetapi mereka jangan lupa bahawa sesungguhnya Allah maha mengetahui dan maha melihat setiap perlakuan mereka….


Hari ini terbukti Umat islam Penganut PAS hari ini bagai buih dilautan.. Dilanda ombak ia hilang. Ditiup angin ia pecah….

Apa pun jauhari saja dapat mengenali manikam !!!

[Read More]

Komentar :

ada 0 comments ke “BUKTI PAS PARTI PUTAQ BELIT !! kah..kahh..kahhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.