Tuesday, February 1, 2011

Hosni Mubarak VS PENYANGAK TABUNG MEMALI


Sistem pemerintahan Mesir di bawah rejim Hosni Mubarak tiada bezanya dengan kerajaan PAS hari ini.

Mereka melakukan penindasan terhadap penyokong sendiri, penipuan dalam tabung memali, mangsa Memali terus tertekan dengan kehidupan hari ini .

Kini kesabaran mangsa sudah sampai waktunya.

Kemarahan mangsa penipuan semakin meluap-luap dan sudah mencapai kemuncak untuk mendedah segala tipu daya PAS selama ini…

Allahuakbar !!

Inilah Politik Putaq belit yang teramat jijik abad ini didalangi oleh pemimpin yang ber daki kan Islam...


Hari ini mereka ber DEMO lagi untuk melindungi segala hanyir dan busuk dalam Parti sendiri..yang dilakukan oleh pemimpin mereka pada mangsa Memali..!!

Mengapa Hosni Mubarak yang mereka buru..tetapi tidak penyangak Tabung Memali yang lebih kejam dari mubarak yang bersekutu dengan Israel hari ini ...apa kurangnya PAS yang bersekutu dengan kapiaq Harbi memerangi bangsa sendiri..[sini]..seterusnya melindungi penyangak tabung Memali..mengapa tidak didesak agar meletak segala jawatan kerana ia mencemar maruah Agama sendiri..jika benar ia pencuri ??

Sistem pemerintahan Mesir di bawah rejim Hosni Mubarak tiada bezanya dengan kerajaan Tunisia sebelum ini. Mereka melakukan penindasan terhadap rakyat, penipuan dalam pilihanraya, rakyat Mesir terus tertekan dengan kehidupan di sana.

Kini kesabaran sudah sampai waktunya. Kemarahan rakyat Mesir semakin meluap-luap dan sudah mencapai kemuncak demontrasi untuk tuntutan bagi mengembali pemerintahan yang lebih adil kepada mereka. Yang pastinya rakyat Mesir mahukan Hosni Mubarak letak jawatan !!


[sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “Hosni Mubarak VS PENYANGAK TABUNG MEMALI”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.