Friday, February 11, 2011

OSTAT AZIZAN MIMPI LAGI..!! Kah..kah..kah.. Kah..kah..kahhhh


Hari dah siang Ostat oi…!! matahari koi tinggi…!! rakyat koi dok celik mata…dah ..pasai Projek KUIN di Kedah…

Ostat dok mimpi apa lagi…!!!!

Kah..kah..kahhh

Sebelum ini Azizan Razak telah mengjutkan kita dan sekelian rakyat Kedah Belanda dengan mimpi indahnya iaitu setelah terbinanya TAJ “KUIN” [yang akan menelan belanja atau KOS pembinaannya Taj Mahal dari kos sebenarnya RM330juta] kepada Rakyat Kedah..kononnya…

“Dengan terbinanya nanti Kolej Universiti Insaniah (KUIN) kampus Kuala Ketil yang menelan perbelanjaan sekitar RM330 juta pada 2013 nanti, Kuala Ketil mampu untuk muncul sebagai salah sebuah bandar baharu di Kedah tidak lama lagi…..

Dan hari Azizan Razak terus bermimpi lagi…!!


Kah..kah..kahh..

Mimpi Azizan Razak kali ini lebih fantasi….kononnya..

“..Kolej Universiti Insaniah (KUIN) akan menyediakan tempat untuk pelajar pengajian Islam dari Universiti Al-Azhar, Mesir menduduki peperiksaan di sini…!!

Kah..kah..kahhhh

Dah cukup ke duit Azizan Razak untuk menyiapkan 6 buah Asrama untuk pelajar KUIN yang belum termasuk dalam budget RM330 juta itu lagi ,yang jumlahnya dengar khabarnya akan mencecah RM375juta ???

Sedarkah Azizan Razak setakat RM330juta belum temasuk 6 buah Asrama KUIN itu lagi dimana pelajar pengajian Islam dari Universiti Al-Azhar, Mesir hendak tinggal nanti..?

Kah..kah..kahh…

Dan akhir sekali …

Betoi ka Ostat…!! KUIN ni boleh siap sepenuhnya nanti..??

Depa... tu dok pemohong Ostat!!!!…yang Ostat pi pecaya buat pa ??

kah..kah..kahhh

Ostat pula.. dok mai pemohong pula rakyat jelata pula ..!!


Kah..kah..kahhhh

Atau Ostat Cuma dok mimpi di disiang hari saja kot?

Macam mimpi Ostat nak jadikan Kedah , sebagai Belanda ??..dengan projek tanaman Tomota terebesar diutara diMalaysia..!!kononnya dapat tarik pelancung mai tengok terong tomato raksaksa yang EXCO Ostat outa !!…!!


Kah..kahh..kahhh

Projek tanam terong tomato terbesar , teknologinya yang dibawa dari Belanda dah setakat mana dah bejaya Ostat?…terongnya besar mana dah ostat??

Ada besar nei.. dah ari nei !! ????…

Kah..kah..kahhhh.

Industri tanam terong tomato yang terbesar dikedah juga salah satu Projek mimpi Exco pertanian PAS di Kedah seawall PAS menduduki takta di Kedah..kononnya Kedah akan muncul dan terkenal satu hari nanti dengan Kedah Belanda...dan Malaysia pengluar terong tomato terbesar dunia..!!

Kah..kah..kahhhh…

Kurang pecaya bertanyalah dengan EXCO pertanian PAS sebelum ini… atau bertanya dengan Ostat Azizan sendiri…betul atau tidak projek gila babi ini..???

Apa sudah jadi dengan projek terong tomato besar hari ini..??

Begitu jugalah halnya apa yang akan belaku dengan mimpi Azizan Razak dengan PAZA runding diKUIN hari ini kononnya… Kuala Ketil mampu untuk muncul sebagai salah sebuah bandar baharu di Kedah tidak lama lagi…..macam mimpi2 PAS Kedah Belanda dengan Projek tanaman terong Tomato raksaksa dapat menarik pelancung serata pelusuk dunia mai tengok terong tomato lebih besar dari Ostat Azizan yang dok ada la…

Kah..kah…kah…

..sini ..Mai..chek mai ..!!! di Kedah la..kalau nak tengok Terong Tomato terbesar di dunia hasil teknologi PAS bawa dari Belanda bersama EXCO pertanian buta Perut mereka !!

Kah..kah..kah..kah…

Kuala Ketil akan muncul sebagai Bandar Dracula....tengok la.. !!!

Komentar :

ada 0 comments ke “OSTAT AZIZAN MIMPI LAGI..!! Kah..kah..kah.. Kah..kah..kahhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.