Wednesday, February 2, 2011

NIK AZIZ KATA MUBARAK DIKTATOR…Kah..kah..kahhh


Kononnya kata Nik Aziz Mubarak seorang Ditaktor yang mengamalkan pendekatan berbaik-baik dengan Israel..!!

Kah..kah..kahhh.
Kah..kah..kahhh.
Kah..kah..kahhh.

Biaq betoi Sifu PAS oii….!!!

Kah..kah..kahhh

Nik Aziz pula...Alegator PAS...!!!


Kalau Murabarak Ditaktor kerana berbaik dengan Israel..Nik Aziz pula Alegator dalam PAS yang terhegeh2 membawa pendekatan bebaik-baik dengan kapiaq harbi DAP dengan alasan kapiaq harbi sudah berubah sikap dan sanggup pula bersekongkol dengan kapiaq memusuhi bangsa seagama sendiri..!!

Kah..kahh..kahh

Lu…cakap tak selupa bikin la…Sifu Alegator !!

Apa beza nya Rejim Mubarak dan Rejim Nik Aziz hari ini?

Jika Mubarak dengan kemenangan pilihan raya yang lalu dicemari dengan berbagai penyelewengan bagi menjamin pemerintahannya..manakala Nik Aziz dan sekutunya yang memenangi pilihan raya dalam PRU12 juga tidak terlepas dari melakukan penyelewengan dan penyalahan guna kuasa seperti yang dilaporkan oleh Blog pengampunya dulu..!!

Kah..kah..kahhh.


Terbaru penyelewengan PAS 25 tahun di Memali..rakyat sudah terhidu bila mana buku air Mata Memali penulisnya membongkar penyelewengan mereka hari ini!!..

Jika Rejim Mubarak menghulurkan tangan persahabatan dengan Israel sewaktu dunia mengutuk kezaliman mereka dibumi Palestin....

Nik Aziz ulama Slipar pula menghulur tangan pada kapiaq harbi yang hukumnya HARAM dan KAPIAQ mengikut fatwa dewan Ulama Politik Dajal mereka !!

Jika Mubarak menidak fatwa yang dikeluarkan oleh Jawatan kuasa Fatwa al-Azhar yang mengharam sebarang bentuk kerjasama dengan Negara haram Israel…Nik Aziz dan Rejem kapiaq harbinya pula menidak Fatwa yang dikeluarkan oleh Dewan Ulama mereka sendiri yang mengharam orang Islam berkerjasama dengan orang kapiaq memerintah Negeri..!!

Kah..kah..kahh
Kah..kah..kahhh
Kah..kah..kahhhhhh

Nik Aziz kononnya bersetuju dengan pandangan Ulama Syeikh Dr Yusof al-Qaradawi supaya Mubarak meletak jawatan dan akur dengan kehendak rakyat Negara itu dan umat islam keseluruhannya…so bagaimana sikap Nik Aziz dengan Rejim PAS tentang Isu Yusof Husin @ senator PAS yang mengemis jawatan kerana Pancen yang terlibat dalam penyelewengan tabung mangsa Memali seperti yang didakwa oleh penulis buku Air Mata Memali???

Seterusnya PAS melantik dan beri lagi jawatan pada Yusof Husin Mubarak ini??

Apa erti perjuangan Nik Aziz ini..????

Mengapa Nik aziz buru babi dihutan......??

Anjing yang menggigit tuan Nik Aziz biarkan..??


Kah..kah..kahhh
Kah..kahh..kahhhh


Pemimpin PAS cakap tidak serupa bikin...Nik Aziz dan Mubarak perlu letak jawatan jangan menyiksa dan terus menipu rakyat khususnya umat islam !!

Komentar :

ada 4 comments ke “NIK AZIZ KATA MUBARAK DIKTATOR…Kah..kah..kahhh”
Anonymous said...
pada hari 

fuuuuulamak !!! BEB !! rapat..dan ranap !

Nik Soh said...
pada hari 

Nik ajis kena tubuh PAS di Mesir pula.Lepas tu ajak sama DAP dan PKR bersama.Baru lah Mesir tak diktator.

Anonymous said...
pada hari 

hang ni betoi-betoi tak tau kira.dulu ambo cuma dapat lebeh kurang kepala 7,tapi sekarang ambo dapat 10 kali ganda mana nak lepas.baru nak raso,umur dah lanjut mana nak cari macam tu?.mu jangan maroh.

Anonymous said...
pada hari 

...HE..HE..HE...PEMIMPIN HAIPOKRIT LAH KATA KAN..

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.