Monday, February 14, 2011

NIK AZIZ BUTA SEJARAH !! kah..kah..kahhhh


Perkataan itu dikeluarkan kerana menganggap ia perkara biasa dan tidak mengetahui bahawa wujud Orang Asli suku Jakun di negara ini.

Rupanya BUTA sejarah juga si Ulama terompah nei…!!

Kah..kah..kahhhhh

Kata orang tua-tua macam Nik Aziz yang buta sejarah ni…lajak perahu boleh gostan..lajak cakap nampak sangat jahilnya…

. "Saya memang mengaku sekali sekala saya mengeluarkan perkataan Jakun kerana saya tidak tahu Jakun nama keturunan Orang Asli. …

Kah..kah..kahhhh

"Hari ini, saya minta maaf secara terbuka dan saya minta daripada wakil-wakil yang datang hari ini, balik kampung beritahu bahawa saya minta maaf, saya tidak tahu langsung apa benda Jakun…

Kah..kah..kahhh [ sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “NIK AZIZ BUTA SEJARAH !! kah..kah..kahhhh”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.