Friday, December 10, 2010

UMNO KEDAH MULA TURUN PADANG !!!...kahhh..KaHHH…Kahhhh


Apa ini satu tranfomasi awal untuk UMNO Kedah?

Empat sayap umno mula mengatur langkah….?

Adakah ini petanda awal PRU13 sudah hampir….

Mampukah UMNO Kedah bertarung dalam PRU13 sedangkan sakitnya masih parah dan bedarah??

Adakah UMNO Kedah mengambil kesempatan sewaktu politik dalaman PR kian bercelaru…
Lebih2 lagi bila Nik Aziz mula berfatawa Lim Kit boleh menduduki kerusi TPM dengan syarat masuk Islamm…

Kahhh….kaHHHH….kahhhh…

Bagaima jika Lim Kit Siang pula meletakkan Syarat jika PAS ingin menjadi PM dan TPM ,DAP sanggup berkerjasama dengan PAS sekirayanya pemimpin PAS sanggup bersembahyang bersama dalam to’ kong mereka..??/

KahhhHHh….Kahhh….KahhHHHH

Pemimpin PAS mampu lakukan apa saja asal ditabal menyangak kuasa…

Kahhh>>>Kahhhh…KaHHHHH















Komentar :

ada 6 comments ke “UMNO KEDAH MULA TURUN PADANG !!!...kahhh..KaHHH…Kahhhh”
karia said...
pada hari 

Awat nampak lengang sahaja.Kerusi pun kosong banyak.Jangan buang masa kena turun padang,bendang,ladang getah,kg pebdalaman,kg ulu-ulu tepi rimba.Banyak lagi tempat tak sampai.Setakat berkisar di Sri Malaysia sahaja,Pekan Serdang, sahaja tak cukop.Tengok balik surat-surat yg orang dok bagi.Dah selesai ke belum.Kawasan Taman-taman pun banyak tak sampai lagi.ikhlas dari ambo.

volvo said...
pada hari 

Bila nak turun mai kot taman bersatu......pula.

a ali /46sekupang said...
pada hari 

kesakitan yang mereka rasai sekarang ini dah berkurangan kerana baru mendapat suntikan morfin,harap-harap dapatlah melakukan kerja dengan tenang.GMC! nak tanya sikit,tak buruk sikukah nak minta balik PP.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

kah..kah..kah...nak minta balik pp??? kahhh KaHHH...KahHHH nak buat apa tu?? kahHHH..kahhhh..kahhHHHH..

Puak2 UMNO nei mentranfomasi sesama meraka...kahhh...kaHHHH...Kahhhh

...tak le lengang !! cuma sayap2 UMNO saja yg terlibat apa yang sempat GMC jengok ke dalam majlis tersebut itu saja sayab2 yg dijemput..lepas ambik gambar GMC cau..!!

kanyiex said...
pada hari 

UMNO Kedah mula turun padang...qiaukkkkkkk..tuihhhhhh...salah tu...umno kulim/bandar baru pi ke hotel....dok lawan bercakap...bukan buat kerja...kalau kerja takkan di hotel....tentulah ke kampung, ladang ataupun ke cawangan menemui ahli/pengundi/penduduk...kalau macam ni....umno nampaknya dok syok sendiri dan di landa mimpi tranformasi masa kini biaq pi......kebiasaannya...majlis umno di penuhi dengan kerusi je....puak-puak umno ni dah biasa dok debat ..bincang dengan kerusi...dah tu yang nampak muka dalam gambar tu...muka-muka yang menyebabkan umno tumbang dalam pru lalu...tak malukah depa ni....jalan selamba je...macam tak buat dosa...nampak sangat kemaruk kuasalah...puak-puak ni....

kancil serdang said...
pada hari 

Sudahlah semua orang tau apa hangpa buat pru 12..kesian dato ajis kadiak.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.