Sunday, December 26, 2010

SIAPAKAH SALMAN RUSHDIE ?.....Kah..kah..kahhhHHHHHh


Siapa pula penulis Buku Kedajalan Pemimpin PAS terhadap mangsa Memali..

Kah..kah..kahhhhhhh

Beliau bukan seorang Zindik penulis sebuah novel "The Satanic Verses" .

Beliau adalah mangsa yang lebih berani dari Mat Sabuxh dari lain2 panglima Haiwan dalam PAS yang bijak memaki hamun bangsa sendiri hari ini….

Beliau adalah benar-benar perjuang kebenaran dan HAK bagi mangsa Memali yang dianiaya oleh pemimpin setaraf BABI…!!

Syabas C.N dengan pendedahan berani anta !!!

Kahh..kahh..kahhHHHHH

Isi kandungannya Novel DAJAL ini jelas menghina Islam, Nabi Ibrahim a.s, Rasulullah s.a.w., malaikat Jibrail, isteri-isteri Nabi, para sahabat dengan tuduhan-tuduhan palsu.


Penerbitan novel ini telah menimbul kemarahan seluruh kaum muslimin seterusnya mereka telah mengadakan tunjuk perasaan secara besar-besaran di seluruh pelosok dunia sehingga gugur beberapa jiwa di antaramereka…..

Hebat kebangkitan Umat Islam antara bangsa mengecam penulis Novel “DAJAL” ini….

Kah..kahh..kahHHHHHHH

Hari ini masih ada Penulis Melayu yang hebat pendedahan nya melalui “BUKU AIR MATA DI BUMI MEMALI” isi kandungan buku ini jauh sekali menghina Islam, Nabi Ibrahim a.s, Rasulullah s.a.w., malaikat Jibrail, isteri-isteri Nabi, para sahabat dengan tuduhan-tuduhan palsu….

Tetapi penulis Melayu ini selaku penyokong PAS yang telah pun dilucutkan taraf keahlian pengikut Partinya hari ini cuba membongkar DAJAL nya prilaku segelintir pemimin PAS yang menyangak Tabung balu memali..!!

Kahh..kahhh…kAAHHHHHH

Isi kandungannya BUKU nya membongkar kemungkaran yang dilakukan oleh penganut Politik MAHA DAJAL yang “BERDAKIKAN” Islam berselindung disebalik jubah dan serban yang menghiasai diri kononnya merekalah pemimpin ulul amri yang menentang segenap kemungkaran …menelan harta anak Yatim mangsa di Bumi Memali…

Apakah penyangak tabung Memali tersebut setaraf DAJALnya penulis Novel "The Satanic Verses" .

Kah..kahhh..kahhhhhHHHHH

Penerbitan BUKU tersebut yang membogelkan sikap segelintir pemimpin Haiwan yang berjangoat ini mengenakan sekatan penjualannya agar pengikut-pengikut POlitik Dajal yang ber DAKI kan islam berpaksikan DAP hari ini tidak mempercayai sikap haiwan segelintir pemimpin mereka..menyangak tabung mangsa memali…


Kah..kahhhh..kahhHHHHH

Seterusnya ulama Politik Dajal dalam PAS hari ini terus membisu dan tuli diatas pendedahan ini…

Mengapa seluruh ULAMA serta Dewan Ulama dan para cendiakawan serta mujahidin-mujahidin PAS tidak bangun dan bertakbir diseluruh jalan raya dan di kandang BABI!! menentang pendedahan yang dibuat oleh penulis buku ini yang membogelkan kepimpinan ulama yang tuli dan pekak dengan isu penyelewengan ini….kononnya merekalah pemimpin ulul amri hari ini bersujud dikaki DAP !!

Kah..kahhh..kahHHHHHH

Siapa Penulis buku yang membogelkan keharam jadahnya penyangak Tabung Memali…???
Penulis ini bukannya menghina Islam, Nabi Ibrahim a.s, Rasulullah s.a.w., malaikat Jibrail, isteri-isteri Nabi, para sahabat dengan tuduhan-tuduhan palsu……

Tetapi Penulis ini membongkar penyelewengan tabung HAK ANAK YATIM MEMALI yang terkumpul selama ini lesab oleh tangan-tangan HAIWAN berwajah BABI !!!

Mengapa Pemimpin PAS menafikan hak mangsa Memali hari ini….?????

GMC ingin mencabar Ulama Politik Dajal tersohor dalam PAS seandainya penulis buku ini cuba menghina pemimpin PAS semata mata melalui BUKU ini …. tanpa ada memiliki sebarang “BUKTI” sumbatkan penulis ini ke Penjara atau kirimkan saja penulis buku ini ke Neraka Nik Aziz segera ..!!!!

“……itu pun semua bukti ini kami terjumpa di longgok sana… kata seorang mangsa memali pada GMC..”

Kah..kah..kaHHHHHHH

…..baru-baru ini seorang Ustazah datang berjumpa wakil kami ..untuk selesaikan kemulut yang menimpa kami..tapi entah ya atau tidak belum tentu lagi….

…apa pun kami terpaksa bersabar dalam satu dua hari lagi selagi tembok kesabaran kami masih kukukh dan dapat bertahan dengan putaq belit mereka…..

Selepas ini kami rela berdepan dengan sesiapa saja…


Insyaallah kata mangsa pada GMC>……

Kah..kah..kahhhhh…..

Komentar :

ada 2 comments ke “SIAPAKAH SALMAN RUSHDIE ?.....Kah..kah..kahhhHHHHHh”
Anonymous said...
pada hari 

Kat mana nak dapat buku ni bro???

-Nicky Arjiss-

Anonymous said...
pada hari 

insyaallah !! NICKY ARJISS..BOLEH HUBUNGI TERUS MANGSA MEMALI...

wWARISAN SYUHADA;
talian: 013-4432542 atau 019 5059613.

Insyaallah Nicky Arjis boleh menapatkannya...

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.