Tuesday, December 21, 2010

ALLAHUAKBAR !!ALLAHUAKBAR !! ALLAHUAKBAR !!


Betapa Putaq Belit dan Penipunya Pemimpin PAS !!

Kamu dengar tu PAS ??? dan sekutu kapiaq Harbi…??/!!!!

Paluan Gendang melayu sudah mula berbunyi dari Zul4 Kulim…

"..Satu Melayu kamu heret ke Mahkamah…!!"
....Berjuta Melayu akan mengheret kamu ke muka pengadilan …!!!

[zul4 kulim]


.....paling malang, anak laki Kitsiang ini membuat kenyataan bodohnya itu dihadapan segelintir pak jangoat yang terpukau kebengongan dengan kilauan kekalipahan anak laki Kitsiang ini!

[sini]

Puluhan Mangsa Memali kamu tipu dan putaq tabung rezeki mereka..!!

Ratusan ribu lagi pejuang keadilan akan bangun menuntut Hak mereka…!!

Bangun.. bukan untuk menyangak tabung memali lagi…

Tapi bangun !! untuk menuntut agar penyangak tabung Memali diadili..

25 tahun mangsa hidup tanpa pembelaan oleh sesiapa…!!

Hari ini yatim yang masih menyusu dulu sudah dewasa,,,,!!

Mereka bukan pelapis yang mudah disogok dengan syurga neraka ciptaan politik Gila…!!

Mereka tidak sebangsat pemimpin mereka ….yang menyangak hak keluarga mangsa!!

Kini mereka sudah bersedia…!!

Bersedia untuk membuka minda bangsa yang ditipu dan perdaya oleh penyangak yang gila kuasa…!!!

Hari ini UMNO dan PAS tidak haram dan kafir lagi pada mereka…!!

Kerana pemimpin belidah bewak pencipta Amanat Neraka sudah bermuka dua…!!

Berkompromi bersama kapiaq harbi sudah diberi ganjaran pahala tidak lagi berdosa !!!
Bersedialah wahai penyangak tabung Memali…

Siapa yang patut ke Neraka dan siapa yang patut Ke Syurga !!!!
PRU13 penentu takta dan kuasa Anda…!!

Insyaallah !!

"..Bukan seorang, bukan dua orang, bukan sepuluh orang tapi berpuluh orang. Bapa mereka bukan mati jatuh pokok, lemas laut, dilanggar kereta atau bunuh diri, tetapi mati mempertahankan maruah agama, maruah parti dan maruah diri. Mereka bukan digantung, tetapi ditembak dalam medan jihad yang mengalirkan darah merah, darah mujahid yang memancar cahaya jihad di merata tanah air.

Persoalannya bukan usia, tetapi duit mereka yang masih ada, di bawa ke mana. Bukankah harta anak yatim itu wajib diserahkan kepada mereka setelah cukup usia atau boleh meguruskan sendiri. Haram diguna untuk apa pun tanpa izin dari mereka.


Pas lupa akan peringatan Allah dalam ayat satu dan dua surah Al-ma’un. “Tahukah engkau orang yang mendustakan agama? # Orang itu adalah yang menindas serta berlaku zalim kepada anak-anak yatim.”
Air Mata Mangsa Memali.

Sebagai kita seorang Muslim apakah pesaraan kita yang mendegar rintihan mangsa Mmali hari ini?


GMC bukan pembawa Fitnah dan penjaja “DUSTA” seperti mereka..!!

Tapi inilah rintihan SEBENAR nasib mangsa Memali hari ini….!!

Benar kah pemimpin PAS berpegang teguh pada ajaran sunah dan hadith?

Apakah mereka ini benar-benar berpegang teguh pada kitab Allah swt?

Apakah mereka ini benar pemimpin Islam yang boleh dipercayai..?

Bukankah mereka ini dikalangan pemimpin yang belidah beawak,penipu,pembelit dan pendusta?

Andainya puluhan mangsa Memali gagal dibela oleh mereka hari ini…pecayakah kita lagi terhadap kepimpinan mereka yang BERDAKI kan Islam.

Andainya tabung anak2 Yatim dan Mangsa Memali lesab ditangan mereka apakah Rakyat dan sekelian umat Islam masih pecaya dan sanggup memberi Amanah lagi untuk membimbing kita?

Andainya Tabung anak-anak Yatim dan Tabung Balu serta Tabung mangsa Memali di faraidkan sesame mereka apakah kita masih boleh pecaya lagi putaq belit melalui Politik Dajal mereka?

Allahuakbar…renung-renung dan jadikan Iktibar penganiayaan terhadap mangsa Memali angkara cakap tidak serupa bikin pemimpin mereka hari ini…?

25 tahun mangsa Memali sengsara dan terluka ….!!

Kedajalan pemimpin belidah biawak menutup,melindungi kemungkaran yang mereka lakukan melalui kuasa dan takta mereka…kerana mangsa Memali tiada siapa yang mampu membela mereka melainkan Allah swt membuka minda mereka untuk bersuara hakikat kedajalan pemimpin mereka untuk kita menilai hakikat dan realitinya…

GMC memohon kepada sekelian bangsa renung2 lah putaq belit dan tipu daya Pakatan Kapiaq Harbi ini menipu saudara seagama kita selama ini..!!


Hari ini mereka sudah bersama-sama perjuangan kapiaq harbi….!!!!

Andainya Penulis buku “Air mata Memali ini” berdusta sekadar untuk memburukkan pemimpin yang bertaraf ulama kepada mereka mengapa tidak dihumbankan saja penulis fitnah ini ke Neraka?

Tapi Hakikat dan keberannya merekalah dikalangan pemimpin-pemimpin yang bijak berdusta mempersenda Hukum Allah swt untuk memburu kuasa !!!

Allahuakbar !!! berikan lah kekuatan dan tunjukkan lah kebenaran kepada mereka yang teraniaya gara-gara pemimpin yang gila kuasa ber DAKIkan Islam menipu bangsa !!
Allahuakbar !! Allahuakbar !! Allahuakbar !!

Hancurkan lah Perjuangan putaq belit PAS..bukakah minda bangsa seagama dengan ku agar mereka dapat melihat kemungkaran yang belaku didepan mata hari ini !!

Peristiwa berdarah Memali bukan lagi DANA untuk mereka hari ini!!


Amin.

Komentar :

ada 3 comments ke “ALLAHUAKBAR !!ALLAHUAKBAR !! ALLAHUAKBAR !!”
Anonymous said...
pada hari 

nampaknya macam kau saja yg kapiaq harbi.Membela melayu,membela agama konon pegi mampuslah kau bersama2 umno parti yg teramat sesat yg di tinggalkan oleh penjajah utk menghancurkan melayu dan islam. Inilah hasil peninggalanya yg jauh lari dari islam mengalahkan org zionis laknattulah. Jgn dok nak menipu lagilah babi oi... kami jenerasi yg baru ni bukan bodoh macam mak bapak kau dulu2,mak bapak kau bolehlah kau kencing sial punya anak melayu ni. Mak bapak kau dulu main tak baca doa ka..dapat anak yg macam kau sial...jgn dok cerita nak membela agamalah ooiiii

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

salam.Tk kerana "meliwati" laman blog hamba...cuma GMC nak pesan setakat Gobala yang baca doa terima kasih saja la..no !!

kah..kah..kahh....mungkin terlebih doa hingga sanggup menyangak tabung anak yatim allahuakbar !! Doa apa yang mak bapak kau baca ??

kah..kah..kahhhh

Anonymous said...
pada hari 

salam bukan doa yang mak bapak dia baca... cuma berbekalkan mentera ayah pin sahaja... hrap saudara yang bercakap tentang sial menghayati bismilahirohmanirohim.... jgn main baca tetapi tiada pernah tahu akan maknanya dan nikmatnya.. generasi yang baru pun kalau penghayatan tentang islam pun kurang lebih baik jangan mendabik dada. "ma maknaha islam fisabililah" islam tiada mencaci cela dan semua ciptaannya amat sempurna tiada yang pernah sial diciptakan.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.