Sunday, December 12, 2010

MANGSA MEMALI PERLU PEMBELAAN DARI PENIPUAN PEMIMPIN DAJAL...!!!


Dalam perjalanan itu kisah memali disambung semula.Hampir jam 3 pagi kami sampai di taman Melewar.Mat Sabu sempat mengucapkan terima Kasih atas kerjasama saya member malumat pada nya.

Saya Pesan padanya agar dia [Mat Sabu] lakukan sesuatu untuk menyelamatkan Mdrasah Islahiah Diniah [MID] Memali dan perjuangan AS Syahid Ustaz Ibrahim Libya…
Sementara Saya bersama Awang bertolak pulang ke Memali…

Entah kenapa malam itu mata saya tidak mengantk,badan tidak pun penat seperti selalu.Mungkin terasa puas kerana hajat untk meluahkan perasaan berkaitan isu MID dan Yusuf Husin [YH] kepada pemimpin sudah terlaksana….

Siapa Yusuf Husin…[sini]

://gunungmatcincang.blogspot.com/2010/12/putaq-belit-pas-dan-tabung-memalihangat.html

Persoalannya mengapa Mat Sabu terus membisu tentang penyelewengan tabung mangsa memali?

GMC akan membongkar kedajalan pemimpin PAS yang terlibat dalam penyelewengan ini…

Untuk mengetahui kisah selanjutnya dapatkan buku Air Mata Memali…kisah benar mangsa yang tidak mendapat pembelaan dari pemimpin MAHA Dajal ini…25 tahun kisah penipuan tabung Memali ditutup rapat oleh talibarut DAP hari ini…tiba-tiba hari ini talibarut kapiaq harbi datang lagi kononnya untuk memperingati kembali kisah Hitam di Memali.


Puak-puak putaq belit ini datang lagi….datang untuk memutaq belit lagi .kali ini mereka berjaya mengutib RM15’000.00 lagi….


Petualang dan pengkianat Tabung Mangsa Memali masih bebas dan rakus memburu kuasa…yang teraniaya masih menjadi dana politik haram jadah mereka lagi !!!

Insyaallah GMC akan bongkar dan bongkar sehingga pengkianat haram jadah ini menerima padahnya satu hari nanti Insyaallah !!!

Pada mangsa-mangsa yang teraniaya Insyaallah ini janji GMC untuk membongkar kedajalan mereka.

Ini janji GMC pada anda dan Allah swt !!






Ayuh !!! kita bongkar kedajalan mereka yang menipu tabung mangsa !!!

Komentar :

ada 3 comments ke “MANGSA MEMALI PERLU PEMBELAAN DARI PENIPUAN PEMIMPIN DAJAL...!!!”
Anonymous said...
pada hari 

nanti kan terbongkar rahsia BN plak

Anonymous said...
pada hari 

Takut apa?, biar terbongkar semua dajal2, terutama Dajal yang selama ini berselindung dibalek Ketayap dan Jubah yang berkulit luarnya Warak mengalahkan malaikat, tetapi isi didalamnya lebeh jahat daripada Syaitan.....!

Anonymous said...
pada hari 

Bongkarkan sekali Tabong Jihat, biar segala putark belit puak2 Dajal ini diketahui oleh rakyat, terutama mereka2 yang menyumbang kepada tabong tersebut walaupun hidup mereka susah....!

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.