Saturday, December 18, 2010

ORANG PAS JANGAN BACA - AMARAN PENAJA !!! kahh...kahhhh..kahhhh

kAH..KAHH..KAHHHhh...


“Note: Tak kira la adik beradik atau bukan.. Tak kiralah penyebarannya cara mana pun. Masalahnya anak-anak kecil pun dan pandai. Siapa yang kena bertanggungjawab?

Mana perginya kerajaan umno yang pentingkan islam sangat? Cukup sekadar buat sekolah mengandung je ke? Mana perginya ularma fatul serta pihak berwajib? Semua jaga periuk nasi politik sendiri.

Mana perginya menteri multimedia? Pergi memantau blog yang mengutuk perdana menteri saja?.

Jadi siapa yang nak ambil tanggungjawab? Rakyat semua ke? Seperti yang penyokong umno selalu kata.. ini tanggungjawab kita bersama.. kita tak perlu menuding jari.. Oooo.. time benda buruk macam ni nak kena tanggung sama-sama.

Time jual tanah rakyat pada cukong singapura pemimpin kaya sendiri.. time minyak naik rakyat kena tanggung... harga barang naik rakyat kena tanggung.. saman ekor rakyat kena taggung.. seks bebas rakyat kena tanggung... kerajaan buat apa? .

Kerajaan hanya berfikir macam mana caranya nak terus membodohkan rakyat saja ke? Apa punya malang rakyat malaysia dapat perdana menteri dan kerajaan macam ni…”

[sini]

Inilah padahnya banyak sangat Iklan "UBAT PENGERAS" dalam surat habaq hangpa !!

Balik rumah anak-anak pula cuba ingat ubat sakit kepala !!!!

Kah..kahhh..kahhHHHh…....

Inilah padahnya jika Dok Iklan segala macam ubat tahan lama dalam surat habaq Haprak hangpa yang tak selelaras dengan nafsu yang ada...!!

Ukurlah Nafsu dengan Ubat yang ada !!!

Kahh..kahh...kahhhHHHH

Puak khawarij mabuk nak UMNO jadi tukang halang puak2 PAS khalwat..

Kah..kahh..kahhHHHHh....

Duit dan buxxT tak boleh tunding jari baik pada UMNO maupun puak2 PAS saja..!!

Ini penyakit Melayu yang ada kuasa..tak kira Ustat maupun pak Haji..yang berdaki kan Agama tentulah lebih2 lagi tak boleh lepa !!

Kahh..kahhHHh...kahhhhHHHh....

UMNO setakat jaga bangsa...!!!! PAS pun serupa setakat nyanyi nak haram segala kemungkaran yang ada...

Bila dah ada kosa...!!! Pusat Jalang pun depa jaga...kononnya untuk jana pendapatan pada puak2 kapiaq yang dok menyokong depa...

Sesekali...dapat juga merasa nikmat free Syurga !!

Kahh..kahhhh....kahHHHh...
PAS atau UMNO sama saja...!!!

Soal Duit..dan BuxxT mana boleh pecaya walaupun serban dan tasbih berjela2 pantang dan haram sebelum berjumpa...!!!

Contohnya...Kapiaq Harbi pun puak2 ni boleh buat bini !! kononnya sokong DAP dapat lagi pahala....

Lebih-lebih lagi..bila bertembung dengan barang Free...atas keretapi pun dia bedai berapi...dosa Pahala belakang kira...janji sapu dulu rezeki didepan mata !!

Kahh..kah..kahhhHHHHH

Marah betoi sekutu panyangak tabung memali ini dangan adegan aksi berahi ini anak melayu ini..!!!

Inilah yang dikatakan jika bapak menyagak Puxi dalam gerabak keretapi anak memuxi adik sendiri..bila bapak kencing belari!!!..anak pula kencing di celah puxi…

Kah..kahh..kahhhHHHH

“…MEMALUKAN...aksi dua remaja dipercayai adik-beradik tersebar melalui telefon bimbit…”

Itu aksi anak remaja!!!…bagaimana pula dengan aksi Bapak Haiwan Remaja ini??..apakah ini juga tugas kerajaan UMNO untuk memantau?

Mana pergi Ilmu Agamanya selama ini..?

Mana pergi ketayap dikepala..?

Mana pergi maruah diri yang sudah tua Bangka nak mampuih esok lusa?

Mana pi ulama yang berpandu Sunah Nabi dok besyarah sampai senja..??

Kerajaan PAS buat apa..?

Bila dapat penyedap sendiri rasa..bila tertangkap salahkan orang belaka?

Dimana ilmu agama dan sunah nabi yang menjadi pengangan haiwan ini?


Kah..kahhh..kahhh….

Inilah yang dikatakan Haram sebelum berjumpa…halal dan pantang bila terjumpa..!!

Sebenarnya selagi Melayu itu berdakikan Islam perjuangannya…cakap dan perbuatan mereka belum sempurna sebagai manusia biasa…mereka masih separuh haiwan separuh manusia…!!!


Masalah social bukan masalah UMNO,PAS saja…usahlah asyik menunding jari…ilmu agama itulah tali penambat sikap kehaiwanan kita !!!

Jangan la asyik dok menunding jari semata-mata untuk meraih Undi..!!!

Kononnya kitalah Parti Islam yang bijak mengawal ahli…


Kah…kahh…kahhhHHHH

Sial !!


Komentar :

ada 1
Jeffry said...
pada hari 

AIR KAT DLM KEPALE USTAD2 SESAT PARTI SESAT DAH NAIK LER BROO. TU YG MAIN BALUN JEK KEHKEHKEHKEH

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.