Thursday, December 16, 2010

AIR MATA MEMALI......PEMIMPIN UMNO BUTA PERUT !!!...KAhh..kahhh..kahhhh


Sebenarnya tajuk buku AIR MATA DIBUMI MEMALI…adalah untuk membongkar penipuan dan putaq belit tabung mangsa Memali oleh Penyangak2 tertentu dalam PAS yang begitu licik bergerak bebas dalam kepimpinan PAS hingga ke hari ini…

Penyangak ini kononnya berjaya menipu dan mengkaburi mata pemimpin yang sudah “BUTA” kini sudah dibaham bumi….

Sudah 25 tahun peristiwa berdarah meragut 15 nyawa mangsa Memali tetapi kes penipuan dan penyonglapan wang tabung mangsa memali masih mekar dan mangsa2 Memali masih memburu dalang dan penyangak sebenar yang kebal berselindung disebalik dinding Dajal yang kebal !!!

Terbaru GMC difahamkan Mangsa penipuan Tabung Memali sudah memberi satu tarihk dan masa tertentu pada pihak yang bertangng jawab dalam PAS untuk menyelesaikan kemulut putaq belit dan penipuan tabung mangsa Memali…sekiranya penyelesaian gagal dibuat…pihak2 yang terlibat dalam peristiwa Memali akan membongkar Kedajalan pemimpin PAS selama ini….

Dalang dan penyangak tabung Memali akan di heret ke muka Pengadilan….!!

Syabas !!!


GMC difahamkan salah seorang pemimpin PAS sebelum ini menafikan hak anak2 Yatim Memali…kononnya kenyataan yang dikeluarkan oleh pemimpin PAS tersebut kini Jasadnya sudah di Baham Bumi..

“…..mana ada anak Yatim Memali lagi hari ini….!!! Yang ada hanya Raiz Yatim …dan anak Yatim Kopi di Baling …”

Kenyataan tersebut sudah berlalu puluhan tahun yang lepas….!!! Kini kenyatan biadap dan kurang hajar tersebut menjadi peransang pada mereka !!!

Terbukti betapa putaq belit dan tipu dayanya pemimpin PAS menyonglap wang tabung Mangsa Memali dan kini segala bantuan Mangsa Memali sudah dihentikan pada balu-balu yang masih ada..

Dan Pembongkaran seterusnya akan dilakukan seandainya tutuntan mangsa Memali terus ditong sampahkan…

Mat Sabu adalah orang yang bertanggung jawab untuk mendedah penyelewengan tabung mangsa Memali oleh penyangak berserban bertiraikan Politik Dajal…

Tidak hairanlah jika Mat Sabu membenarkan Kulit Buku Air Mata Memali dipaparkan wajahnya…air mata yang dimaksudkan air mata mangsa-mangsa serta balu-balu Memali yang sudah tidak dipedulikan kebajikan mereka setelah Tabung Mangsa Memali Kosong !!!!

Kini Mat Sabu yang gagal untuk membela mangsa Memali yang teraniaya oleh Penyangak berserban bertiraikan Politik Dajal mereka hari ini…

“…..kami sudah menetapkan tarikh dan masa untuk mereka selesaikan masalah penyelewengan tabung mangsa memali ini….kami ada bukti !! siapa penyangak yang berwajah manusia berhati haiwan hari ini…penyangak ini cukup licik…!!!

Tapi dia lupa Allah swt lebih licik dari segalanya…!!!

Kahh..kahhhh…kahHHHH

Terbukti PAS menyimpan penyangak Tabung Mangsa Memali….yang peliknya Hero Maki hamun Mat Sabuxh tidak mampu membela keadilan untuk mangsa dan balu Memali hingga terpaksa mendedahkan Kegiatan Penyangak Tabung Memali melalui Buku air mata Mat Sabu

“.. yang gagal membela mangsa2 yang tertipu oleh penyangak tabung Memali yang masih menabik dada disebalik Tirai Politik Dajal Mereka !!!


Allahuakbar !!! putaq belitnya puak2 haram jaah ini menyonglap Wang anak Yatim dan wang bantuan mangsa Memali…

Manusia atau Haiwan kah puak2 Haram Jadah ini ???

Kahhh..kahhh..kahhhhh..

Sayang seribu kali sayang Pemimpin-pemimpin UMNO yang "BANGANG" dengan slogan 1 Malaysia...kononnya Rakyat didulukan hanya mendului tembolok dan perut masing2...

Betapa BUTA PERUTNYA Pemimpin UMNO !!!

Kah..kah...kaHHHHHHH...

Tidoq mampuih lah wahai pemimpin UMNO..!!!

Kah..kahh...kahHHHHHHH





Komentar :

ada 1
Anonymous said...
pada hari 

salam.

mintak tolong tukar/perbetulkan ayat ni:


Tapi dia lupa Allah swt LEBIH LICIK DARI SEGALANYA…!!!

'LICIK' ni tak sesuai digunakan untuk Tuhan. Untuk makhluk OK. Begitu juga samseng. Pun tidak sesuai digunakan untuk Tuhan, untuk manusia OK.

Sepatutnya ayat diatas tu diubah jadi macam ni:

"Tapi dia lupa Allah swt MAHA HEBAT DALAM MEMATAHKAN SEGALA KELICIKAN YANG ADA…!!!"

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.