Friday, December 24, 2010

GOMO JADI SASARAN KES KHALWAT DUN SELISING..KAhhh..kahhhh..kahhhhHHh


Kebenaran perlu di sampaikan GOMO walaupun ianya Pahit di Telan!!!

Kahh..kahhhh..kahhhhhhh

Sekutu kapiaq harbi dah mula hilang arah !!!!

Ayoh GOMO !!!

Kah..kahhhhh..kahHHHHHh…

Jom baca Gelagat Komentar….apa depa kata !!!

Kah..kahhh..kahhhHHH

Anonymous, December 24, 2010 12:35 AM

JAUHILAH PUAK PUAK UMNO NI, RAMAI YG KAKI ROGOL BINI ORANG, LAGI HARUU BIRUU!!!!!

Jumaat, Disember 24, 2010

Abdullah gagal bertindak kejadian rogol melibatkan menterinya?
Oleh Nazli Ibrahim

PETALING JAYA: Pendedahan WikiLeaks berhubung kejadian rogol terhadap seorang pembantu rumah warga Indonesia yang melibatkan seorang Menteri Kabinet era mantan perdana menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi dilihat mampu menggugat hubungan Malaysia-Indonesia dan menjejaskan imej negara.

"Walaupun laporan WikiLeaks ini boleh diragui kesahihannya, namun sekiranya kejadian rogol ini benar-benar berlaku, ia akan memberi imej buruk kepada negara sekaligus mengugat hubungan Malaysia-Indonesia.

"Tambahan pula semenjak kebelakangan ini, begitu banyak kejadian-kejadian yang menyebabkan perselisihan faham rakyat antara kedua-dua negara berjiran ini," demikian menurut Naib Ketua Wanita PKR, Haniza Mohd Talha ketika dihubungi hari ini.

Beliau yang telah mencipta sejarah sebagai satu-satunya tokoh wanita negara ini yang menduduki kerusi Timbalan Speaker turut memberitahu FMT, kejadian seperti ini haruslah ditangani dengan telus.

"Saya bukan mengulas tentang laporan ini tetapi secara umumnya, kita tidak boleh mengamalkan budaya yang membezakan layanan undang-undang terhadap orang kenamaan dan rakyat biasa.

"Walau siapa pun yang dituduh, ia perlu menjalani proses perundangan yang sama seperti orang lain dengan telus. Apatah lagi jika membabitkan seorang pemimpin yang mendapat kepercayaan rakyat untuk memimpin dan merupakan pemimpin di peringkat pembuat dasar," katanya lagi.

"Undang-undang sama untuk semua. Kalau tidak bagaimana kita hendak memastikan orang yang berpengaruh dan ada kedudukan ini lebih bertanggungjawab sekiranya mereka mendapat layanan yang istimewa apabila mereka melanggar undang-undang," katanya lagi.

Beliau turut mengutuk sekeras-kerasnya kejadian seumpama ini dan tindakan undang-undang haruslah diambil terhadap mana-mana pihak yang melakukan dan pihak yang melindungi perbuatan seperti ini.

Penganiayaan terhadap wanita

"Kalaulah laporan WikiLeaks ini sahih, saya mengutuk sekeras-kerasnya dan tindakan undang-undang harus diambil terhadap sebarang kejadian penganiayaan terhadap wanita lebih-lebih lagi jenayah rogol dan termasuklah yang melindunginya," ujar beliau.

Sebelum ini dalam satu laporan blog Rocky Bru yang nama sebenarnya Ahirudin Atan hari ini menyiarkan pendedahan WikiLeaks bahawa salah seorang menteri ketika era Abdullah menerajui pentadbiran kerajaan telah merogol seorang pembantu rumah warganegara Indonesia.

Menurutnya, kejadian tersebut turut diketahui oleh Abdullah sendiri, namun tiada sebarang tindakan undang-undang diambil terhadap menteri tersebut.

Bagaimanapun menurut blog itu lagi, menteri terbabit hanya digugurkan sebagai menteri dalam satu rombakan kabinet yang dibuat oleh Abdullah tidak berapa lama selepas beliau mengetahui berita itu.

Beliau turut mencatatkan, pada masa ini menteri tersebut kembali aktif dari persaraannya apabila dilantik semula sebagai pengerusi sebuah badan kerajaan yang baru dibentuk pula.

Rocky Bru yang juga terkenal sebagai blogger proUmno juga menjelaskan, cerita tersebut telah sampai ke pengetahuannya semenjak tiga tahun lalu namun hanya dapat disahkan apabila pendedahan dibuat oleh WikiLeaks baru-baru ini.

Susulan peristiwa yang berlaku pada tahun 2007 ini, ketika mangsa ditemuramah di kampungnya di Jawa Tengah pada Julai tahun yang sama, mangsa telah membuat pengakuan terhadap kejadian itu.

Akhirnya laporan kejadian yang berlaku ketika tempoh perkhidmatan mangsa tersebut bersama bekas menteri terbabit menjangkau lapan tahun telah dibuat dan diserahkan kepada Kedutaan Amerika Syarikat, Indonesia dan juga Pejabat PM sendiri.

Menurut sebuah badan NGO pula, kejadian yang menimpa amah yang mempunyai dua orang anak itu turut diketahui oleh suaminya tetapi disebabkan perasaan takut dan malu, tiada usaha yang serius dijalankan untuk mendakwa menteri terbabit.

Gelombang Rakyat, December 24, 2010 12:35 AM

Ternyata ADUN Selising telah mengupah samseng2 jalanan..

Layari blog Gelombang Rakyat mengenai pendedahan ini..

http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2010/12/adun-selising-upah-gangster.html

Anonymous, December 24, 2010 12:36 AM

teruskan gomo,jge takut.perangai puak sesat ni sama dgn hok kita dok kelih dale crita tamil...

tokawe

Anonymous, December 24, 2010 12:45 AM

GOMO, BILA KAU NAK DAKWA ADUN TU KE MAHKAMAH?....kau ni munafiq giler!!...cakap bergegar gegar pejuang islam konon tapi blog ko penuh dgn bahasa kesat dan lucah. BABI punya GOMO anak haram jadah.

Anonymous, December 24, 2010 12:46 AM

ternyata puak2 pakatan percaya pada wikileaks...kalo diorg percaye pada wikileaks, bermakna diorg mengaku yang anwar adalah PELIWAT!!!!

AC Mizal, December 24, 2010 12:47 AM

Itulah padahnya bila suka buat fitnah...

sepatutnya si gomo hitam legam tu yang patut dirembat dengan parang...

cabar orang saman dia tapi identiti tak nak beritahu...BACUL

mamaGOMO, December 24, 2010 12:52 AM


kalau dah muka hitam macam tu...apatah lagi kotenya...kahkahkahttthhuuui


Anonymous, December 24, 2010 1:01 AM

Bukan setakat hitam legam jer, gemuk gedempul & pengotor, kuat berdengkur!

Anonymous, December 24, 2010 1:26 AM

Boleh cayer ke citer gomo ni... Serius aku kalau gomo tulis mmg susah nak percaya...


p/s: dah tgk muka gomo kat tko forum... Hensem beb...

Hahn, December 24, 2010 1:27 AM


Teruskan Gomo. Walau identiti Gomo tidak di ketahui tapi kalau Polis mahu bila bila masa saja mereka boleh mendapatkan Gomo.


Keberanian Gomo adalah sesuatu yang jarang kita dapati terlebih lagi di zaman sekarang.

Mengapa mereka sibuk dengan bukti video? Adakah itu tuntutan Islam? Zaman nabi ada video ke?

Video sekadar membantu. Kalau tak tuduhan zina pun tuduhan khalwat sekiranya benar juga sangat merosakkan.

Adalah menjadi tanggungjawab setiap orang muslim untuk menegah kemungkaran dengan apa cara pun di rasakan perlu mengikut pertimbangan yang baik.

Mentafsir Quran mengikut nafsu saja membuktikan tiada keadilan yang di tegakkan.

Anonymous, December 24, 2010 1:30 AM

came on, papa gomo...teruskan perjuangan, kebenaran mesti ditegakkan...jangan layan komen dan kejian dari puak kaum luth (gay) dan pengikut ajaran sesat pas pis pus...tu..fuck off

Anonymous, December 24, 2010 1:32 AM

kalau boleh keluarkan video lucah adun selising tu...tak sabar aku nak tengok....hehehe...muah

Ghonie, December 24, 2010 1:37 AM


GOMO buat filem hindustan doh !!! padan mapuh gini doh puak umno ngok kelate !!!


Anonymous, December 24, 2010 1:45 AM

Patutnya kau ni gomo yg kena libas dgn parang.

Ko ni lah manusia yg paling tak guna dalam M'sia. Tukang Fitnah org, Tukang Aibkan org dan TUKANG ADU DOMBA org. Kalau tak faham apa tu adu domba, bukak kamus.

Blog ko ni penuh dgn carut marut, bahasa2 kotor, org islam apa ko ni.

TUTUP AJELAH BLOG KO NI, sebelum ramai lagi manusia dapat dosa kering disebabkan oleh ko.

Bertobatlah sebelum nyawa ko disentap dek malailkalmaut.

ajijasin, December 24, 2010 1:53 AM

salam alaikum...
astaghfirullah al azhim...
sememangnya puak taliperuthijau ni...
memang dah naik gila la...
kalu benar la apa yang telah diberitakan...

AKU BERDOA KE HADRAT ALLAH SUBHANAHU WATAALA...
YA ALLAH YA TUHANKU AKU BERMOHON PADAMU DI MALAM YANG BERKAT INI...
DI MALAM PENGHULU SEGALA HARI...
APALAH KIRANYA ENGKAU YA ALLAH... TUHAN SEMESTA ALAM YANG MENTADBIR KERAJAAN DI LANGIT DAN DI BUMI...
YA ALLAH YA TUHANKU...
AKU BERMOHON KEPADAMU...
TIADA YANG MAHA BERKUASA SELAIN DARIPADA ENGKAU...
SEKIRANYA KERAJAAN KAMI INI YANG ENGKAU REDHAI...
ENGKAU PERTEGUHKANLAH...
ENGKAU PERKUATKANLAH...
ENGKAU BERILAH KAMI PETUNJUK JALAN YANG BENAR... JALAN YANG ENGKAU REDHAI...
SEKIRANYA KERAJAAN YANG HANYA BERTOPENGKAN AGAMAMU YANG SUCI...
YANG MENGAKUI DENGAN LIDAH TAPI TIDAK DIHATI HATI MEREKA...
MEREKA MEREKA ITU YANG MENGAKUI DIRI MEREKA ULAMA WARISAN NABI TAPI LIDAH LIDAH MEREKA UMPAMA HAIWAN...
YANG MENIPU MEMPERSENDA MEMPEROLOKKAN AYAT AYAT MU...
AKU MOHON PADA MU YA ALLAH...
ENGKAU LINDUNGI AGAMA KAMI...
AGAMA YANG ENGKAU REDHAI...
ENGKAU LINDUNGI NEGARA KAMI DARI MANUSIA MANUSIA YANG BERTOPENGKAN AGAMA MU...
YANG MEROSAKKAN PEGANGAN DAN AKIDAH KAMI...
ENGKAU HINDARKANLAH KAMI DARIPADA MEREKA MEREKA ITU...
YANG SESAT LAGI MENYESATKAN...

YA ALLAH YANG TUHANKU AKU MOHON KEPADA MU...
AMIN AMIN YA RABBAL ALAMIN..


Ayuh !! Papa GOMO...!!!![read more]

Komentar :

ada 7 comments ke “GOMO JADI SASARAN KES KHALWAT DUN SELISING..KAhhh..kahhhh..kahhhhHHh”
KL BOYZ said...
pada hari 

Salam Perjuangan...Harap dapat dilink blog KL BOYZ disini...Terima Kasih..
http://klboyzwangsa.blogspot.com

Anonymous said...
pada hari 

Bukan ke orang yang dituduh telah diampunkan dosanya ole TGNA..hehee

Anonymous said...
pada hari 

Woit!!!!. Hangpa jangan dok buat bidaah bukan bukan. Dia tu baru balik haji. Tok Guru pun pi juga. Saiful pi jugak. Takkan depa tak jumpa kot. Tapi selalunya orang balik haji kalau balik ke tanahair kena fitnah, selalunya akan berdiam diri, istighfar dan yang penting sekali tidak akan mencaci atau sumpah seranah seperti tak halal dunia akhirat lah apa apalah.
Kalau ahli politik, politik juga.
'Politik is the art of joining facts; be it in straight line or crooked'- mutiara kata abhadi

telokperang said...
pada hari 

Woitt anon 9:31, yang pi haji pi la..sapa peduli. Tapi cerita zina ni dibukak oleh Ustaz Saidi Hussin ketua keselamatan PAS Semarak..korang pergi la ckp kat dia yg dia buat fitnah. Orang PAS sendiri tau, takde kena mengena pembongkaran oleh UMNO!!! Bodoh piang la ko ni.. Nikki Najis pun dh ckp Allah ampunkan dosa, macam padri kristian pulak Nikki Najis ni.. Pergi la mengadu benda ni kat tok guru korang tuuuu....

PKR ?? WTF said...
pada hari 

wahai melayu melayu tak sedar diri
hampa duk pejuang apa PAS, pkr n bla2 buat pa.. pejuang bangsa? oh pukimak hampa.. parti2 ni bukan pejuang tp peroksak bangsa.. bagi melayu berpecah.. bangang!. pemimpin hampa sendiri pun tak betoi..

ada ka kata tuhan mencarut.. apaka bodo nik aziz tu.. tu pun hampa duk bangga2... wuuarrghh tuihh

Anonymous said...
pada hari 

salam jangan cakap soal pembela bangsa, ibu dan bapa sendiri tak terbela... ini pula menambah bala,kalau terbela adalah telok perang telah manjalankan tanggung jawab anak terhadapnya... berapa yang diperuntukkan untuknya rm20 1bln 10ribu 1thn. tangan yang menunjuk org 5jari untuk penhayatan diri... wasalam......

Anonymous said...
pada hari 

nak buat mcmana kalau org politik dari selising goda isteri saya sehingga isteri saya nak minta cerai dari saya.. nasihat anda saya perlukan

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.