Tuesday, December 14, 2010

MUKRIZ DAN TOK DET…??? KAhHH..kAhhhh..KAhhhhh


Betoi ke nei? Mukris Pengurusi Det Khalid pula timbalan Pengurusi Perhubungan Kedah?

Kah..kahHh…Kahhhhh

Atau ini Cuma mainan musuh-musuh politik Mukriz yang cuba untuk melingkupkan career politiknya…

Bagaimana jika Mukriz gagal mentranfomasikan UMNO dalam PRU13?

Siapa yang menerima Padah????

Pengampunya Kah?
PenjilatnyA kah?
Pengharap Projek darinya Kah..?

Kahh..kahhhHh...Kahhhhhhh

Hari ini cukong2 Politik UMNO Kedah bagai tiga suku untuk menanti keputusan muktamad “SIAPA” bakal ditabal pemimpin bernumber Wahid….??

Kahhh..kahhh…KahHHHh..

Bila pula Dato’ Najib berjumpa Mukriz? Betul ka Mukriz telah dipanggil oleh Najib?

Betul ka Mukriz sudah bersedia menerajui Kedah?Betul ke Det Khalid timbalan Mukriz???

Jika bukan Mukriz….kemana pula khiblat cukung politik UMNO ??? apa kah mereka terpaksa menjilat segala kahak yang telah diluahkan selama ini…dan kembali menjilatkannya semula….awas!!!

Pecayalah...yang tersurat bukan ukuran dari apa yang tersirat...!!!

Najib bukan Pak Lah...!!!!!

Kahhh...Kahhh..KaHHHH

[Read more]


Komentar :

ada 3 comments ke “MUKRIZ DAN TOK DET…??? KAhHH..kAhhhh..KAhhhhh”
Anonymous said...
pada hari 

Harapan UMMNO untuk kembali berkuasa di Kedah semakin tipis sungguhpun pucuk pimpinannya ditukar. Ketua-kertua Bahagian UMNO lelbih selesa jika Kedah di tangan pembangkang kerana wang peruntukan pembangunan bahagian masing-masing akan terus mereka kuasai.Ini berlaku di Kelantan di mana setiap kali PU ketua=letua bahagian akan memohon peruntukan yang tinggi untuk mempastikan UMNO dapat mera,pas kembali kelantan tetapi semua sendiwara saja. Jika BN/UMNO merentah semula Kedah, wang peruntukan akan diberi terus kepada kerajaan Negeri (Menteri Besar) akan memberi kepada Ahli-ahli Parlimen dan ADUN mengeikut projek dan peruntukan kawasan maka meleponglah pemimpin peringkat bahagian dan cawangan. Pada pandangan saya PU akan datang pembangkang akan tambah satu lagi kawasan Parliman mereka ia itu Kota Star. Kawasan DUN pula yang akan jatuh ke tangan pembangkang ialah Kuala Nerang dan kota Seputih. Kawasan Tok Dir(Mahazir Khalid) juga tenat. Jika UMNO/BN benar-benar mahu merampas kembali Kedah, semua muka lama terutama Tok Dir , Ahmad Bashah dan Syed Sobri mesti digugurkan. Mereka inilah kanser yang sedang membuat penduduk kedah menolak UMNO/BN. Semua calon UMNO/BN yang tewas pada PU lepas jangan sekali-kali dipilih semula. Banjir besar yang melanda Kedah baru-baru telah "membersihkan" kekotoran UMNO/BN so janganlah pilih "pengotor" untuk kembali PU ke13 nanti. Kedah perlu muka baru, orang muda yang berpendidikan, bersih, amanah dan telus. Kedah mempunyai ramai pemimpin lapisan tetapi tidak diketengahkan.

Mat Gunung Kriang.

Anonymous said...
pada hari 

Satu lagi yang mana pru 12 dok peturun bendera BN dan sabtoj tendang teruslah walaupun dia jadi ketua bahagian.Kalau dia jadi calon pun orang lain pula peturun bendera dia.

C L J said...
pada hari 

Satu gabungan yang baik. Semuga ia benar benar berlaku.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.