Sunday, December 19, 2010

GEMPAR !!!!,...KIT SIANG PELOK ISLAM !…kah..kah..kahhh…


Nik Abdul Aziz menyokong pelantikan Penasihat DAP itu ke jawatan berkenaan tanpa sebarang syarat…

"…..bila mendapat maklum balas daripada ramai pimpinan Pas yang menentang kenyataan tersebut, Nik Abdul Aziz terpaksa meletakkan syarat pula….


“Kit Siang kena Pelok Islam..!!"

Kah..kah..kahhhh..


Pesan Zul 4 pada sekutu kapiaq Harbi…

Kah..kahhh….kahhHHHHH

Dapatkan pengesahan dan komitmen terbuka Anwar & Kitsiang bahawa jika PR memerintah Kitsiang tidak akan dilantik sebagai Timbalan Perdana Menteri (kecuali dia masuk Islam sebagaimana syarat yang dikenakan oleh Tok Guru Nik Aziz).

Dapatkan pengesahan secara terbuka daripada Anwar dan Kitsiang samada benar Perjanjian Persefahaman Pakatan bertarikh 18.12.2009 mempersetujui bahawa agenda penubuhan negara Islam dan perlaksanaan undang-undang Islam tidak termasuk didalam dasar Pakatan Rakyat jika memenangi pilihanraya dan memerintah.

Dapatkan pengesahan secara terbuka & komitmen jelas Anwar dan Kitsiang bahawa dinegeri-negeri yang PAS perintah (saperti Kedah & Kelantan) undang-undang Islam akan dibenarkan dilaksanakan. Kerajaan negeri PAS akan dibenarkan mengharamkan arak, judi dan lain-lain.

Dapatkan pengesahan dan komitmen Anwar bahawa kes dia meliwat Saiful Bukhori Azlan akan dipercepatkan.

Juga dapatkan pengesahan terbuka dan komitmen jelas daripada Karpal Singh, adakah dia benar-benar percayakan Anwar tidak bersalah? Sebab dialah orangnya didalam Parlimen tiga belas tahun lepas pada 22.10.1997 mendedahkan punya bukti dokumen Anwar meliwat pemandunya (Azizan) dan mendesak Kerajaan supaya menyiasat Anwar segera.

Dapatkan pengesahan dan penjelasan jelas daripada Datuk Seri Wan Azizah, Presiden hiasan PKR apa rasional dan alasan dia mengiystiharkan dan menabalkan laki dia sendiri sebagai "pemimpin anugerah tuhan"

Kah..kahhhh…kahhhh...

Pesan GMC pula pada PAS ..!!!

"Simpan kulit hujung "anu" Kit Siang nak buat Gendang"...!!!

Kahh..kahhh...kahhhHHHh

Sial !!!!

Komentar :

ada 0 comments ke “GEMPAR !!!!,...KIT SIANG PELOK ISLAM !…kah..kah..kahhh…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.