Thursday, December 2, 2010

ANAK IBRAHIM LIBYA..DEDAH !! kahhh...kahh..kahhh


Kini usianya mencecah 28 tahun..bermakna sewaktu peristiwa tersebut pada 19hb Nov.1985 Irsyad dalam linkungan usia 3tahun..mungkin Irsyad lebih muda dari Salahuddin anak mangsa Tragedi berdarah lubuk merbau yang menerima nasib yang sama.

Salam GMC buat salahuddin yang mungkin sudah tidak mengenali siapa GMC hari ini…moga2 salahuddin sihat !!!

Bijak !! Bijak !! Bijak !!

PAS memutaq belit dan meraih simpati dari peristiwa tersebut…hari ini mereka kembali lagi…tetapi kembali tidak seperti dulu lagi..tiada lagi bertaya mana pencil/pen kamu??!!


Tiada ada lagi panglima2 PAS yang bertanya mana pedang,golok,dan parang kamu…!!

Tiada ada lagi kedegaran suara mengkapiaq bangsa lagi….

Tetapi kehadiran mereka kali ini di hidang dengan penjualan Buku yang membongkar “KEDAJALAN” tabung mangsa Memali 25 tahun yang lampau!!!

Turut sama membongkar anak mangsa Memali sendiri...



Kini…TABUNG SERAMBI MEKAH…mengemis simpati lagi..!!!

KOTA BHARU, 1 Dis: Kerajaan Kelantan telah membelanjakan sejumlah RM2 juta kepada rakyat Kelantan yang ditimpa bencana dan musibah sepanjang tahun ini.
Pengerusi Jawatankuasa Tabung Amanah Darulnaim (Tabung Serambi Mekah), Datuk Ahmad Yakob,…..


http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=29646:kempen-derma-tabung-serambi-mekah-esok&catid=1:utama&Itemid=50

Kota Bharu -- Kegagalan Timbalan Menteri Besar, Ahmad Yakob memberi jawapan ketika ditanya mengenai penubuhan Tabung Serambi Makkah dan Tok Kenali pada persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) Isnin lalu menjadi tanda tanya dan menimbulkan keraguan termasuk di kalangan ahli Pas sendiri.

Lebih-lebih lagi berkenaan Tabung Serambi Mekah yang dikutip melalui sumbangan orang ramai yang kini berjumlah RM22.9 juta yang dikatakan digunakan untuk membantu mangsa bencana, kebakaran dan kumpulan masyarakat termiskin.

[sini]





KOHILANG..

Wawancara tersebut diadakan untuk mendapatkan fakta sebenar berhubung isu penyelewengan KOHILAL sebanyak RM 45 juta. Antara lain wawancara tersebut mendedahkan perkara berikut:


http://theunspinners.blogspot.com/2010/05/skandal-kohilal-bah-1-pas-telan-rm45.html


AIR MATA ….TABUNG MEMALI…

Menurutnya, buku yang banyak mendedahkan penyelewengan Tabung Memali itu oleh pihak tertentu dalam Pas telah dihalang dan disekat daripada dijual kepada orang ramai pada majlis berkenaan.


Penulis buku itu, CN Al-Afghani atau nama sebenarnya, Zainon Ismail berkata, tindakan penganjur majlis iaitu Dewan Pemuda Pas Pusat melarang orang ramai membeli buku berkenaan membuktikan mereka sebenarnya takut dengan pendedahan penyelewengan yang dilakukan oleh pihak tertentu dalam Pas itu daripada terbongkar “Saya kecewa dengan halangan pihak berkenaan untuk mengedarkan buku ini,” katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui di rumahnya di sini, hari ini.

Hadir sama anak Ibrahim Libya, Mohd. Irsyad Zamani Ibrahim, 28, dan beberapa ahli Pas. .

Yang pelik mengapa masih ramai pecaya pada putaq belit pemimpin belidah BIAWAK ini lagi !!!


[SINI] http://umno-online.com/?p=25972

Komentar :

ada 3 comments ke “ANAK IBRAHIM LIBYA..DEDAH !! kahhh...kahh..kahhh”
alias ali said...
pada hari 

Aku pun heran.Banyak isu yg boleh mambantu UMNO untok melemahkan PAS diBaling kenapa tak buat.Buat ceramah kelompok.Isu GMC bawa ini cukop menarik.Sampai bila nak majlis bagi bantuan sepanjang masa.Aku pernah cadang nak buat ceramah kecil pada ketua cawangan.Dia kata tak payah nanti bahagian akan buat.Aku tengok tak buat.Cukop banyak kepincanagn dalam PAS dan PKR.Sayang oarng UMNO tak ambil kisah.Harga minyak RON 97 naik depa dah hantam BN kat keda i kopi.GMC kenapa jadi begini.Macam curah air kat daun keladi.

melayu lunas said...
pada hari 

Pi mai pi mai tang tu jugalah.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...
pada hari 

Hari ini seandainya PR khususnya PAS tidak berkompromi dgn DAP [Kapiaq Harbi] PAS kekal seperti perjuangan asal mereka menentang kemungkaran menegak amar ma’ruf nescaya hari ini PAS merupakan salah satu Parti alternatif orang Melayu yang berkhiblatkan Islam selain UMNO yang lebih pada perjuangan saikular..

Tetapi kuasa Allah swt mengatasi segala2nya ..niat jijik Perjuangan PAS selama ini Allah swt bongkarkan untuk membuktikan bahawa Perjuangan PAS selama ini hanya ber DAKI kan Islam semata2..

Apa bila Allah swt menguji mereka dengan “kuasa.” lantas mereka lupa penjanjian mereka dengan allah swt selama ini dan seterusnya mereka menipu umat islam dengan agenda jijik mereka berselindung disebalik “islam”..

Hari ini terbukti mereka[PAS] jadikan Hukum Allah swt ini sebagai Alat semata2 untuk menipu umat Islam lebih2 lagi mereka yang berfatwa dan yang menghukum umat islam selama ini haram dan kafir jika berkonsi kuasa memerintah Negeri .

Tidak salah jika GMC bahasakan pemimpin PAS hari ini belidah “BIAWAK” !!!! atau pemimpin yang hanya berwajah manusia tetapi hakikatnya mereka adalah Haiwan…!!!

Merekalah pemimpin yang “MUNAFIK” kerana bijak menipu dan memutaq belit hukum Allah swt.

Diatas kebangangan panglima2 UMNO hari ini saja …yang mengangap PAS masih pekasa…Pekasa kerana UMNO lemah dari segi mempertahan yang “HAQ”..kerana rata2 pemimpin UMNO lebih mementingkan tembolok dan perut anak bini…dari segala2nya!!!
Wassallam apbs.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.