Saturday, December 25, 2010

ANCAK Vs SAPU WANG ANAK YATIM MEMALI..!! KAH..KAH..KAHHHHHH


Butakah Ulama PAS hari ini…

Kah..kah..kahhHHHHH

PAS menyalak isu Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir meletakkan ancak sebagai tidak khurafat….

Tapi bisu,pekak dan butakah dengan isu penyelewengan Tabung anak Yatim mangsa Memali yang langsung pemimpin PAS tidak terasa berdosa????

Hukum paria mana yang puak2 haram jadah ini guna???

Kah..kah..kahhhh…

Punya haram jadah puak2 ni hari ini!!!!

Isu ancak dan kurafat…PAS menyalah serata negeri kerana hukum nya Kurafat konon….tapi menyangak harta anak yatim, Ulama PAS tidak peduli….!!!

Kah..kah..kahhhhhhhhh

Babi !!! Sial !!!

Sudah 25 tahun isu menyangak tabung Mangsa Memali ulama PAS tidak peduli…kononnya mana ada lagi anak yatim memali..yang ada Cuma Raiz Yatim…dan anak anak Yatim Kopi…!!


Inikah caranya ulama tersohor PAS mengendali harta Anak yatim dan Mangsa Memali…???

Apakah sudah 25 tahun pemimpin2 PAS masih tidak menyeru Majlis Fatwa dan Majlis Ulama mereka untuk campur tangan menyemak semula Akaun tabung mangsa Memali yang diputaq belit hingga hilang dan lesabnya wang bantuan untuk mangsa Memali?


Mustahil para alim ulama PAS lupa akan peringatan Allah swt dalam ayat satu dan dua surah Al-ma’un.

“ Tahukah engkau orang yang mendusta kan agama? Orang itu adalah yang menindas serta berlaku Zalim kepada anak2 Yatim”

Dan pengajaran d‌i bawah ini....

"Dan ujilah anak yatim itu sampai mereka cukup untuk nikah. Kemudian jika menurut pendapatmu mereka telah mempunyai rusydan, maka serahkanlah kepada mereka harta-hartanya. Dan janganlah kamu makan harta anak yatim lebih dari batas kepatutan dan (janganlah kamu) tergesa-gesa (membelanjakannya) sebelum mereka dewasa. Siapa yang mampu, maka hendaklah ia menahan diri (dari memakan harta anak yatim itu) dan siapa yang miskin, maka bolehlah ia makan harta itu dengan ma'ruf. Kemudian apabila kamu meyerahkan harta kepada mereka, maka hendaklah kamu adakan saksi-saksi (tentang penyerahan itu) bagi mereka. Dan cukuplah Allah sebagai pengawas (atas persaksian itu)."

Persoalannya Sekarang adakah ulama2 PAS berpegang teguh pada pengajaran ayat diatas dalam mengurus harta anak yatim dan Mangsa Memali…????

“….meyerahkan harta kepada mereka, maka hendaklah kamu adakan saksi-saksi (tentang penyerahan itu) bagi mereka. Dan cukuplah Allah sebagai pengawas (atas persaksian itu)."…??

Kah..kah..kah…..

Mengapa Isu ancak yang kurafat ulama PAS menyalak serata Negeri macam anjing hilang gigi?….sedangkan Isu menyangak tabung Mangsa Memali dan anak Yatim Ulama PAS tidak Peduli???

Kah..kahh..kahh….

Inilah sikap pemimpin sekutu kapiaq Harbi yang sanggup mennyangak wang Anak Yatim Memali kini sanggup berpelok dengan kapiaq harbi…???

Jika ia satu Fitnah dari penyokong sendiri mengapa tidak disumbatkan saja penulisnya ke Penjara????

Hari ini terbukti penipuan terhadap Mangsa Memali oleh puak2 haram jadah ini ada cukup BUKTI????


Ya Bukti !!

Bukti yang boleh mendakwa penyangaknya di humban ke penjara ….!!!

Hari ini 25 tahun mangsa merayu dan menadah simpati pada ulama yang berkompromi dengan kapiaq harbi hari ini….tapi rayuan mereka tidak di Peduli….

Apakah kerana mereka ini bukan Ahli PAS lagi…setelah ditendang dan terajang kerana cuba menyelongkar kemungkaran ulama kapiaq harbi yang menyeleweng tabung Memali?!!!

Butakah Mata Ulama PAS hari ini…dengan pendedahan penyelewengan oleh pemimpin PAS sendiri yang terdapat dalam buku Air Mata Memali??

Allahuakbar..!!!!

Ulama PAS BUTA mata dan hati perut mereka selama ini..

Sanggup menyangak tabung anak yatim mangsa memali !!!

Keeehhhhh Tuiee HHHH !!

Kah..kah…kahHHHHHHHh


klik

Komentar :

ada 0 comments ke “ANCAK Vs SAPU WANG ANAK YATIM MEMALI..!! KAH..KAH..KAHHHHHH”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.