Saturday, November 20, 2010

LEMBU PUNYA SUSU OSTAT ZIZAN..PUNYA MAMA....kah..kah..kah..


ALOR SETAR - Prestasi Kedah dalam menerima kemasukan pelaburan di sektor perkilangan adalah amat menggalakkan.
Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, bagi tempoh Januari hingga Julai tahun ini, Kedah menerima pelaburan sebanyak RM1.8 bilion, di mana RM1.6 bilion adalah pelaburan asing.

“Jumlah pelaburan yang diterima menjadikan Kedah di tempat ketiga di negara ini. Kita menjangkakan pelaburan yang diterima akan memberi kesan berganda kepada ekonomi tempatan,” katanya.

Menurutnya, sumbangan sektor perkhidmatan dan pembuatan turut membantu pertumbuhan ekonomi negeri.

“Dalam usaha meningkatkan pendapatan rakyat, Kerajaan Negeri akan terus memastikan iklim pelaburan dan suasana perniagaan dalam negeri lebih kondusif. Mekanisme berkaitan proses mendapatkan kelulusan Kerajaan Negeri bagi melaksanakan sesuatu projek telah dipermudahkan,” katanya.

Azizan berkata, langkah ini diambil sebagai suatu inisiatif bagi menarik lebih banyak pelaburan pihak swasta dalam sektor terpilih.[SINI]

Cerita yang sebenarnya pula di [sini] tengok sapa yang pembohong sapa..pula dapat nama. ..

kah..kah..kah..

Yang GMC dengar Ostat..Hj Sobri dah panas juboq pasai kilang2 di KTPC dah mula rimas pasai Ostat penaik harga ayaq..sebelum ni depa dok bayar RM1 bagi satu meter padu yang Ostat penaik tu buat apa.?

Kilang2 ni Ostat dah ada perjanjian awai sebab ada Insentif ini lah Khtp sebelum ini telah berjaya membawa masuk banyak pelaburan teknologi tinggi yang umum tahu banyak menggunakan air dalam operasi mereka…ostat!!

Hari ini Ostat penaik harga ayaq lepas tu pembohong kata Prestasi Kedah dalam menerima kemasukan pelaburan di sektor perkilangan adalah amat menggalakkan….ni nama dia pembohong ostat oi…!!!

..kah..kah…

Cara yang Ostat penaik tariff ayaq yang sedia ada bukan mengalakkan..tapi membantutkan pelaburan…

Sobri mana faham bab2 Eknomi ni Ostat..!!

Dulu dia kerja HITACI dok cetak risah PAS saja,itu yang dia kena tendang dari Hitaci tu…lepas tu lidah bewak penasihat 20% Ostat recommend si Sobri ni..lalu ditendanglah Dato’ Sukri yang lebih berpengalam dari Sobri cucu menantu Ostat tu.

Dan hari ini juboq Sobri panas..lebih panas dari panas baran Ostat dengan wartawan hari tu..pasai Kulim Indistrial Tenats Association sedang menyalakan api di pungkok cucu ostat…

Dengar ceritanya lagi kalang kabut lah cucu ostat buat proposal bagi kat SADA…

Kah..kah..kah…..

Isi kandungan surat Hj Sobri tak silap GMC berbunyi lagu ni..

“….Isu kenaikan tarif air ini akan menjadi lebih besar sekiranya ia tidak ditanggani sewajarnya dan sudah tentu akan menjejaskan imej Kerajaan Negeri di mata pelabur….”

Hari ini tiba-tiba Ostar buat kenyatan cukup pembohong kononnya..

“…..Prestasi Kedah dalam menerima kemasukan pelaburan di sektor perkilangan adalah amat menggalakkan….”

Buat kerja biar betoi Ostat…buat cara islam..macam Ostat pesan pada wartawan utusan tu…hari ini ostat pesan lagu lain…Ostat buat kerja lagu lain….lepas tu nak Ostat tunujuk “BARAN” tak tentu kalu…haram sana..haram..sini,Gam surat habaq ni..Gam surat habaq tu..last2 GMC juga boleh masuk dengar EXCO2 Ostat dok pembohong…

Kah..kah..kah..

Komentar :

ada 0 comments ke “LEMBU PUNYA SUSU OSTAT ZIZAN..PUNYA MAMA....kah..kah..kah..”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.