Sunday, November 21, 2010

UMNO PUSAT SERAH KUASA PADA PEMIMPIN NEGERI……Kah..kah..kah….


Bila belaku penyerahan kuasa UMNO pusat kepada pemimpin Negeri maka tamatlah Spekulasi sesetengah pihak terhadap Individu-individu tertentu setakat ini ,khususnya di Negeri Kedah Darul Aman bukan Darul Todi !!

Sebelum ini masing-masing bagai telekat uri untuk menunjukkan belang masing-masing untuk menunjukkan sokongan mereka terhadap individu tertentu takut tersalah kem….punggah !!

Para saudagar “SATE” hanya mengambil pendekatan tunggu dan lihat!!! Catur yang sedang dimainkan oleh Dato’ Sri Najib…Kerana setakat ini spekulasi siapa yang akan mengambil alih perhubungan Negeri masih menjadi teka teki yang belum pasti…jika ada pun ia sekadar cakap2 kedai kopi…

Kerana catur yang dimainkan oleh Dato’Sri Najib agak sukar untuk mana-mana pihak membuat spekulasi rambang termasuk saudagar-saudagar “SATE” yang sedia berada digarisan hadapan menunggu saat untuk mengipas.

…..kah…kah..kahhhh…

Para saudagar “SATE” masing-masing mengambil pendekatan tunggu !! dan lihat !! samada Dato’ Mukriz,,Dato’ Bashah ,Dato’Jamil Khir ,Dato’ Det Khalid atau Det Guaq…!!

….kah..kah….kahhhh…

Salah pecaturan Dato’ Najib bererti Kedah akan dilanda sekali lagi tsunami yang mungkin lebih hebat dari sebelum ini..kerana sudah ada desas derus pemimpin UMNO sendiri sanggup menikam dan membunuh sesame sendiri…tidak kurang yang sudah pun bersedia dengan strategi..Bukan strategi mengambil alih negeri !!

Tetapi strategi untuk melingkupkan UMNO lagi..!!!

Kah..kah..kah…

Ini bukan sekadar rekaan GMC….tapi satu kenyatan yang GMC dengar sendiri dan ada bukti !!

Seperti mana “BUKTI” SADA reject Cek bayaran air di KHTP..…

Kah..kahhh.kah….

GMC harap Dato’ Najib lebih arif dalam hal-hal begini..

Kah..kahh..kahhHHHHH

Awas Dato Najib dalam UMNO Kedah juga ada Trojan horsenya sendiri..jangan tersalah pacu…dia tak mampu belari…

Kah..kah..kaHHHH

Jika blogger yang diupah UMNO pun sanggup buat kerja untuk PAS[sini]….masakan pemimpin UMNO sendiri tidak sanggup menyumbang tenaga untuk membantu PAS…pokok pangkalnya masyuk !!!!

Jika UMNO ada bullet dan bom jangka yang dikumpul untuk diletupkan dalam PRU13 untuk menghapuskan PAS…,

PAS juga sedang mengumpul motar untuk membedil kubu2 UMNO yang masih tepelahang…!!

Kah..kahhh..kahhhhh

“Najib mempunyai kebebasan untuk melakukan perubahan kepada barisan Umno di Selangor, Kedah, Pulau Pinang dan Terengganu, masing-masing di bawahnya dan tiga Naib Presiden iaitu Datuk Seri Shafie Apdal, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi dan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.”

“Para pemimpin Umno pusat mahu menyerahkan tampuk kuasa kepada pemimpin-pemimpin di peringkat negeri”

“Sumber-sumber berkata, Najib telah bertemu dengan tiga Naib Presiden tersebut bagi membincangkan tentang keadaan di negeri-negeri terbabit dan perubahan akan dilakukan demi memastikan satu jentera parti yang kukuh dalam menghadapi PRU”
[sini]

Komentar :

ada 0 comments ke “UMNO PUSAT SERAH KUASA PADA PEMIMPIN NEGERI……Kah..kah..kah….”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.