Tuesday, November 9, 2010

ZAID ATAU ANWAR PERLU BERUNDUR……kah..kh..kah…


Atau kedua-duanya sekali berundur….Kah..kah..kahh..

Selepas Dr Asri ..minta supaya Anwar berundur… kini giliran Zaid Ibrahim pula meminta agar Anwar dan kembar siamnya beundur!!1

…kah..kah..kah…

Mampukah Zaid mengepali PKR bersama PAS jika Anwar berundur…

…kah..kah..kahhh

Siapa yang patut berundur Anwar atau Zaid…..atau kedua-duanya berundur menyertai UMNO kah..kah..kah….

Pada GMC elok sangatlah PKR dibubarkan saja sekali!!!

…Kah..kah..kah….
“……Saya ingin berkata, jika mahu PKR bergerak ke depan, Anwar dan Azmin mesti pergi (tinggalkan parti)... kerana mereka adalah punca (kepada kesemua) masalah," kata Zaid.

Kini, Anwar merupakan penasihat PKR manakala Azmin, salah seorang naib presiden, bertanding jawatan timbalan presiden.
[baca]

Komentar :

ada 4 comments ke “ZAID ATAU ANWAR PERLU BERUNDUR……kah..kh..kah…”
Anonymous said...
pada hari 

salam
semoga tindakan zaid akan menghancurkan
pakatan haram dajjal ni, insyaAllah
brader,
engko terus attack, jangan kasi chance langsung
KERANA jika anwarisme mendapat kuasa.....
sukar untuk saya membayangkan apa yang akan di lakukan oleh pengkhianat MELAYU ini...
TETAPI saya menganggap ini adalah TANGGUNGJAWAB kita bersama.....
dan saya berdoa kepada Allah swt agar TANGGUNGJAWAB ini di restuiNYA
ikhlas
donchinchai

Bingai @ Bangang said...
pada hari 

tang Zaid tu masuk balik UMNO aku boleh setuju tapi yang lagi 2 eko tu PAYAH!

sambung cerita kat blog aku

Aku Yang Bingai
Politik: Antara Zain, PakLah, Tun Ghafar dan Ku Li

politikus said...
pada hari 

kah..kah ..kah depa dah kaya raya berlimpah ruah.Hampa tahi kuda je yang ada.

a ali /46sekupang said...
pada hari 

tak patut dia nak suruh mereka berdua berundur,parti kelentong rakyaat ini mereka tubuh kerana nak tawan Putra Jaya.Dulu sehasta saja lagi nak dapat,tak frustkah?.tak suka zaid masuk balik UMNO mungkin boleh berkhidmat sebagai MB Kelantan.Deal sikit.

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.