Friday, November 19, 2010

MEMALI MEREKA DATANG LAGI……..KAH…KAH..KAH…


Datang dalam wajah manusia….setelah berwajah haiwan sebelum ini…mereka datang untuk membuktikan merekalah pejuang yang mengkianati pengorbangan Memali…datang untuk menyonglap suara memali setelah tabung memali menyendatkan tembolok pemimpin mereka…setelah balu-balu memali dicerca mereka…

Kini mereka datang kembali kerana masih ada sisa-sisa darah mangsa memali dapat dikutib dan disedut untuk dijadikan DANA pilihan Raya yang tidak lama lagi kian tiba!

Mereka bukan perjuang kebenaran…Tapi mereka ada pertualang yang membenam bangsa dalam kancah kemiskinan yang dijanjikan Syurga…bergelumang dengan politik dajal mereka yang tiada penghujungnya.

Allahuakbar…musnahkan kehadiran mereka untuk mengulang sejarah lama yang mereka sendiri kianti…

Hari ini genaplah 25 tahun,Peristiwa Berdarah Memali dan Peristiwa menyonglap Tabung mangsa Memali…dan Genap jugalah Putaq belit pemimpin yang belidah Bewak yang ber AMANAT Dajal menipu umat Islam.

Hari ini genap 25 tahun usia anak2 Mangsa Memali yang di lahirkan pada tanggal 19hb Nov 1985…

Hari ini 19 hb Nov 2010 Memali di Kenang kembali setelah sekian lama berada dalam lipatan sejarah…

Anak-anak Merdeka tentu masih subur dalam ingatan mereka tentang Peristiwa yang menyanyat hati tersebut…kecuali mereka yang dilahirkan sebelum tercetusnya peristiwa berdarah yang mengorban nyawa .

Pada mereka yang terkorban kita doakan moga-moga roh mereka dicucuri rahmat diatas pengorban serta nawaitu mereka menentang kemungkaran.Amin.

Pada para pengkianat-pengkianat pengorban mereka...Allah swt saja yang lebih mengetahui balasan yang sepatutnya mereka terima setelah sekian lama menipu umat islam..

Tanggal 19 hb Nov 2010 ini marilah kita sama merenung kembali jejak-jejak “AMANAT DAJAL” Ciptaan Hadi ini…

"Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir atau haram" - Hukum Dewan Ulama PAS Kelantan, Ogos 1963.


Dan dari AYAT 28, SURAH AL IMRAN YANG BERMAKSUD:

“Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia mendapat perlindungan dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu).

Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali.”

Dan Amanat yang dilafaskan oleh Allahyarham Ust Ibrahim Mahmod sebelum belakunya peristiwa tersebut…

Apakah kata-kata akhir allahyarham Ust Ibrahim Mahmood menjadi kenyataan dan berulang lebih dahyat lagi dari sebelum ini…

Inilah kebenaran yang Allah swt buktikan pada kita umat Islam hari ini betapa Putaq belit dan penipunya puak2 haram jadah ini…dengan alasan yang cukup pelik dan lebih janggal dan dangkal lagi dari kenyataan mereka tentang tarikh hari Raya Qurban di Malaysia hari ini….

,"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam" - Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Inilah yang sepatutnya menjadi satu peringatan buat Memali pada malam ini…siapa haiwan yang berwajah manusia malam ini.

Masyaallah !! Allahuakbar !!


Yang pergi pasti tidak akan kembali lagi tetapi yang datang pada malam ini semata-mata untuk memutaq belit dan menipu lagi !!!

“ Sekarang ini ujud golongan yang masih hendak berdamai dengan musuh-musuh islam …..”

“ Disini lah ujian Allah kepada kita dalam menghadapi musuh-musuh islam.Sejauhmanakah takbir Allhuakbar yang kita laungkan?Sejauhmana kita sanggup mengorbankan diri kita untuk perjuangan Islam..”

“ Tetapi bila mana umat Islam tidak patuh,tidak tunduk kepada peraturan Allah yang ditetapkan ketika itu Allah tidak pernah berjanji untuk memberi kemenangan kepada mereka”

“….demikianlah kepimpin PAS pada masa lalu,yang berjuang hendak mencapai pangkat Dato’ dan sebagainya.Pada masa itu wujudnya assobbiyah PAS yang mementingkan soal pangkat dan kepentingan kebendaan…”

Hari ini mereka[ golongan yang masih kemaruk untuk berdamai dengan musuh-musuh Allah swt] datang lagi dengan agenda jijik mereka ke Bumi Memali setelah mereka menghurung bangkai kapiaq harbi kononnya untuk mencari kebenaran…

Hari ini genap 25 tahun mereka berjuang menentang musuh islam kononnya….

Dan pada malam ini mereka kembali untuk memeberi peringantan bahawa mereka lah perjuang2 talibarut bangsa yang mengkianati janji mereka pada Allah swt dan pengorbanan Memali..

Allahuakbar !! Allahuakbar !! Allahuakbar !!

......seterusnya disini...

Komentar :

ada 0 comments ke “MEMALI MEREKA DATANG LAGI……..KAH…KAH..KAH…”

Post a Comment

Pemilik Blog tidak bertanggungjawab atas komen-komen yang di buat.

Labels

 

© 2009 Fresh Template. Powered by Blogger.

© 2010 Tempe Template. Modified by GMC.

Fresh Template by NdyTeeN.